Черен списък на туристическите агенции !

  • 727 213
  • 1 569
  •   1
Отговори
# 615
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 562
auto_bg, по същество съм абсолютно съгласна с вас. Въпрос на елементарна култура е да има отговор - пък бил и той учтив вариант на "гледайте си работата".
Също така е въпрос на елементарна култура, когато комуникираш с някой по имейл да слагаш поздрав. Защото отговор на оферта: "ОКИ", нищо не значи. Въпрос на възпитание е и, когато си направил резервация и няма да я ползваш да се обадиш, да пуснеш имейл, а не просто да се правиш на ударен...ама ако знаете, колко такива има.

# 616
  • София
  • Мнения: 660
auto_bg, по същество съм абсолютно съгласна с вас. Въпрос на елементарна култура е да има отговор - пък бил и той учтив вариант на "гледайте си работата".
Също така е въпрос на елементарна култура, когато комуникираш с някой по имейл да слагаш поздрав. Защото отговор на оферта: "ОКИ", нищо не значи. Въпрос на възпитание е и, когато си направил резервация и няма да я ползваш да се обадиш, да пуснеш имейл, а не просто да се правиш на ударен...ама ако знаете, колко такива има.

Напълно съм съгласна, че при получаване на оферта клиента трябва да отговори на ТА възпитано или да се обади по телефона (аз винаги си обаждам по телефона). Норално е при направена резервация и невъзможност да се ползва клиента да се обади и да я отмени (на мен не ми се е случвало до сега да отменям резервация). НО е и нормално без значение дали клиента е прав или не е от ТО и ТА да бъдат възпитани и учтиви (това им е работата все пак). Аз се отвращавам от нацупените и недоволни физиономии на хората, които уж трябва да организират моето прекрасно пътуване... ентусиазма на служителите е заразителен в посока: скандал и негативни емоции...
Никога не ми се е случвало извън България да посетя офис за дадена туристическа услуга и служителите да са сърдити и нелюбезни. Всички, които съм срещнала извън пределите на милата ни родина (занимаващи се с туризъм) са усмихнати, любезни, готови да отговорят на всеки един въпрос и да помогнат с каквото мога... а ако не могат да помогнат веднага те изпращат при колеги!
Защо една ТА фигурира в "Черен списък на туристическите агенции"? Благодарение на услугите и персонала в офиса!

# 617
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 562
Абсолютно - както има коректни клиенти, така има и коректни фирми. Лошо е, че сте попадали на такива, които не струват. Още по-лошо е, че се лепва етикет на целя бранш.

Мисля, че започваме да оспамваме темата. В крайна сметка сме на едно мнение.

# 618
  • Мнения: 21 817
auto_bg, по същество съм абсолютно съгласна с вас. Въпрос на елементарна култура е да има отговор - пък бил и той учтив вариант на "гледайте си работата".
Също така е въпрос на елементарна култура, когато комуникираш с някой по имейл да слагаш поздрав. Защото отговор на оферта: "ОКИ", нищо не значи. Въпрос на възпитание е и, когато си направил резервация и няма да я ползваш да се обадиш, да пуснеш имейл, а не просто да се правиш на ударен...ама ако знаете, колко такива има.
Какво означава "да се направиш на ударен"? Резервацията се плаща, като не я ползваш - капарото ти остава в ТА. Къде е драма тук? Не че не е правилно да се обади човек и да я отмени, но досега резервация на мен без пари и неустойка еди колко си дни не са ми правили, та затова се чудех  newsm78 И случаят с отказ да бъдат поправени Общите условия е за Емералд, където беше описано общо взето че всичко е на наша отговорност, те не поемат никаква такава, могат да ни настанят където си решат, ние нямаме право на претенция, също така могат в последния момент да променят мястото на отпътуване /демек може и от Гърция да тръгнем за Турция/ и ние не можем да се откажем, трябва да се съгласим. Като обърнахме внимание, казаха - "ама то няма да се случи". Въпреки това не пожелаха да го махнат от договора и аз ги задрасках завинаги. Та не мисля, че с нещо съм била груба, просто преследвах интересите си, защото ставаше въпрос за не малко пари в крайна сметка, както и за годишната ми почивка.

# 619
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 562
auto_bg, по същество съм абсолютно съгласна с вас. Въпрос на елементарна култура е да има отговор - пък бил и той учтив вариант на "гледайте си работата".
Също така е въпрос на елементарна култура, когато комуникираш с някой по имейл да слагаш поздрав. Защото отговор на оферта: "ОКИ", нищо не значи. Въпрос на възпитание е и, когато си направил резервация и няма да я ползваш да се обадиш, да пуснеш имейл, а не просто да се правиш на ударен...ама ако знаете, колко такива има.
Какво означава "да се направиш на ударен"? Резервацията се плаща, като не я ползваш - капарото ти остава в ТА. Къде е драма тук? Не че не е правилно да се обади човек и да я отмени, но досега резервация на мен без пари и неустойка еди колко си дни не са ми правили, та затова се чудех  newsm78 И случаят с отказ да бъдат поправени Общите условия е за Емералд, където беше описано общо взето че всичко е на наша отговорност, те не поемат никаква такава, могат да ни настанят където си решат, ние нямаме право на претенция, също така могат в последния момент да променят мястото на отпътуване /демек може и от Гърция да тръгнем за Турция/ и ние не можем да се откажем, трябва да се съгласим. Като обърнахме внимание, казаха - "ама то няма да се случи". Въпреки това не пожелаха да го махнат от договора и аз ги задрасках завинаги. Та не мисля, че с нещо съм била груба, просто преследвах интересите си, защото ставаше въпрос за не малко пари в крайна сметка, както и за годишната ми почивка.

Огромна грешка. Парите ви не са в агенцията, парите ви отиват веднага в хотела, авиокомпанията, застрахователя, транспортната фирма, за да гарантират вашата резервация. Знаете ли реално, каква част остават при туристическата агенция - в най-добрия случай 10% от основната цена /без доплащания от типа на летищни такси, хранене, екскурзии и т.н./, много по-често в пъти по-малко.
Наясно ли сте с правилата при самолетни билети? Издаден билет е веднага на 100% невъзобновим, особено при икономичните билети...

# 620
  • Мнения: 21 817
С този последния пост не разбрах точно какво искате да кажете - че бизнесът на ТА е неизгоден, неблагодарен и непривлекателен? Ако е това - нали знаете какво следва. А къде отиват парите ми, след като съм дала капарото на ТА - за мен те са посредникът, който трябва да ми уреди всичко, тоест той е отговорен и отиват при него, и от него си ги търся евентуално. Иначе резервации в хотели и покупка на самолетни билети мога и сама да си правя - имам кредитна карта  Simple Smile, не виждам за какво да ползвам агенция  Simple Smile

# 621
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 562
Точно за това си има договори и вътре си има посочени неустойки, като не ви отърват се оправяте сами. Тъкмо така няма да има друг виновен, когато нещо се издъни.

# 622
  • Добруджа
  • Мнения: 216
Привет на всички! Искам да попитам някой пътувал ли е и има ли впечатления от Uni Holidays?

# 623
  • Мнения: 369

и аз съм убедена като milittana, че агенциите съвсем не са за оплакване и тези 10%, които остават за тях изобщо не са 10, а повече. Сравнението на цени е елементарно за човек, който знае как да си организира самостоятелно нещата.
Предимството на агенциите е, че не мислиш за нищо, само сядаш в автобуса/самолета и си почиваш. И точно това удоволствие също се заплаща....
Хубаво е човек да си отваря предварително очите какво, на кого и за какво плаща. Лично аз се уча от собствени грешки.

# 624
  • Мнения: 4 992
 ooooh! Whistling в момента една агенция, от която съм изключително доволна от организацията им и искам пак да се запиша за тяхна екскурзия ми къса нервите  като упорито отказва да ми напише договор за да платя капарото - искат да първо да платя, а после щели да ми напишат и изпратят договора.

За какво е целия зор? да не би да напишат договор и аз да не платя? Ще се минат с 10 мин, в които ще наберат данните ни в бланките си? Какво им пречи.. луди хора! Колкото и да свестни в оргазизирането и добри екскурзоводи да имат тези от офиса направо ще ме откажат!

# 625
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 562
gold__, не знам коя е агенцията, но има няколко, които просто самите им резервационни системи са така направени, че първо трябва да постъпи плащане и да се отчете от системата и чак след това тя ти позволява да генерираш договор със съответен номер и т.н. Да тъпо е, но служителите няма какво да направят.

# 626
  • Мнения: 3 465
И на мен ми се случи това с договора когато резервирах за Нова година.А ако не ми харесват условията на договора?Не знам защо така правят.

# 627
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 562
И на мен ми се случи това с договора когато резервирах за Нова година.А ако не ми харесват условията на договора?Не знам защо така правят.
А при потвърждението на резервацията не получихте ли условията за анулация и неустойки?

# 628
  • Мнения: 3 465
И на мен ми се случи това с договора когато резервирах за Нова година.А ако не ми харесват условията на договора?Не знам защо така правят.
А при потвърждението на резервацията не получихте ли условията за анулация и неустойки?
Получихме потвърждението веднага.Платихме капарото и тогава чак получихме договора и условията.

# 629
  • Мнения: 3 465
Интересното беше че за лятото пак резервирахме с тях.Кореспонденцията водих с един господин от който бях много доволна.Веднага ми пусна договора а аз учудена попитах как така като не сме превеждали пари.А той отговори.госпожо как ще превеждате пари като не знаете какво ви предлагате.Като получихме договорите исках нещо да попитам .попаднах на дама която много учудено пък ми отговори как подписвате договора без да сте внесли капаро. newsm78

Общи условия

Активация на акаунт