Имате ли забавяне при пратките?

  • 5 134
  • 85
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 15 655
Какво чудно има,след като масово се поръчва какво ли не около черен петък?Аз минавам поне покрай три офиса на Спиди в центъра.Навсякъде опашките са големи и няма и момент без хора пред вратите.Не знам как издържат момичетата вътре.Аз чаках,за да изпратя колет до зап.Европа.Освен многото чакащи за получаване,доста бяха и връщащи стоки,очевидно пак от ЧП.В офиса купчината за връщане,беше най-голяма.Преобладаваха кутии на "Обувки.бг''.Имаше и на ''Зара''.

# 46
  • Мнения: X
Опитайте да отивате преди работно време. Ок.15 мин преди началото няма никой, хората започват да се събират към без 5. Пак ще чакате, но ще сте първи.
Миналата седмица като взимах една лична пратка имаше толкова кашони за приемане, че още в 8,45 момичето беше лепнало бележка, че ще отвори в 9,10, вместо в 9. Еми изчаках я.

# 47
  • Мнения: 10 626
Има и непопулярни офиси в центъра.

# 48
  • Мнения: 47 352
Какво чудно има,след като масово се поръчва какво ли не около черен петък?
Абсолютно нищо чудно. Но те така и не го разбраха. Като знаят, че имат пикови месеци, да си предвиждат бройката на персонала.

# 49
  • Мнения: 2 998
Какво чудно има,след като масово се поръчва какво ли не около черен петък?
Чудно е, че не могат за поредна година да се справят за 2 седмици. Моите поръчки са направени 6 дена след черния петък. Кога се предполага, че трябва да поръчам, за да си получа нещата на следващия ден, на 20-ти декември? Или понеже тогава почват коледните поръчки да изчакам до средата на януари?

# 50
  • Мнения: X
В случая вярно, че не са го разбрали, но тоя ковид допълнително усложнява. Сега хем няма служители, хем има ограничения в обслужването. Достатъчно е един клиент с права да се размотае да си прибира торбичките на топло, за да се забави обслужването на поне още един.
Миналата седмица стоях 30 мин на опашка , жената пред мен беше с огромна икейска чанта. Само нея чаках 10 мин да диктува телефони и адреси. Еми не се прави така! Всеки има компютър, пише товарителниците вкъщи, в офиса само казва номерата, разпечатват, маркират и са готови за минута. Спиди са виновни, ама такива клиенти също са за бой. А като си помисля, че можех спокойно да мина пред нея и да си хвърля подготвените пакети на служителката, ама айде да не наглея - яд ме хваща. Повече няма да вися на опашка да чакам да си мерят тенджерите и обувките.

# 51
  • Мнения: 47 352
При мен няма никаква разлика с ковид и без. По един и същи начин работят, с едни и същи гафове.

# 52
  • София
  • Мнения: 6 582
Еконт се оказаха малко по-адекватни в тази неразбория, но наистина съвсем малко - при тях поне доставката до офис е бърза.
Чакам още две пратки - една по Спийди и една по Европът, които работят с около 3-4 дена закъснение. Там пък е абсурд да поръчам до офис - нямам нито един удобен техен офис...
Опитвам се да проявявам разбиране, но тази година сякаш кочината е по-голяма от други години. А не е като да знаят какво става ноември и декември. Из Фейсбук даже чета някакви "хакове" как да си получиш по-бързо пратката, като например никога да не плащаш предварително и винаги да е с наложен платеж, защото така те търсели по-упорито...

# 53
  • WonderLand
  • Мнения: 3 896
Това за наложения платеж е пълна глупост, на складовите работници им е все тая каква е пратката, те подготвят купчина кашони за разнос и това е. Когато имат толкова пратки дори и папата да се обади, като е затрупан кашона му с други кашони и не могат да го намерят ще чака. Те парите ще си ги вземат, няма са избягат. Единствения хак да си получиш пратката по-бързо е да използваш непопулярни куриери, които не са така затрупани като Спиди. Цялата ситуация с Ковид и предколендото пазаруване + черния петък направо им разказва играта на Спиди. Еконт е по-скъп и хората предпочитат Спиди. С Еконт нещата се случват по-бързо, защото те обикновено отварят офиси, които като площ са по-големи (и по-скъпи) от тези на Спиди, в офисите им има място да работят повече хора, които да обслужват клиентите (което е допълнителен разход), офисите на Спиди обикновено са малки и там работи само по един човек. Това оскъпява услугата на еконт, защото разходите и персонала им са много и се отразява в крайната цена, която ние плащаме. Спиди нямат толкова разходи, услугата им е по-евтина за нас и всички се юркат да използват Спиди, което води до опашки, много пратки и забавяне. А Ковид многократно усложнява ситуацията. Когато аз си чаках пратката две седмици, която беше с наложен платеж от 400лв, самото забавяне не ме изнерви толкова, колкото факта, че не си обновяваха информацията на сайта за нея и бях в неведение до послендо.

# 54
  • Варна
  • Мнения: 25 813
Вероятно тази година неразборията е по-голяма, защото пратките са повече. Миналата година не бяха затворени магазините и не беше проблем да се пазарува офлайн. Сега много повече хора са предпочели интернет пазаруването.

# 55
  • Мнения: 15 655
Според мен изобщо не им пука на ръководството на спиди.Персонала отдолу да се трепе,изморява и да търпи негативите.Много се изписа,че в момента има работа за куриери,но изглежда на баровците не им се плаща за повече персонал.Четох,че има много напуснали.Аз повдигнах въпрос,че би трябвало да увеличат персонала по това време на годината.Контрираха,че заради ковид,куриерите в офис,трябва да са по един.Да,бе!Те и преди ковид си бяха по един.По телефона трудно съм се свързвала с тях,но на мейлите отговарят бързо.

# 56
  • WonderLand
  • Мнения: 3 896
Ами в малките офиси няма как да са по повече хората без значение ковид или не. За да се назначи повече персонал трябва да се отворят повече офиси, което нали се сещаш, че не е ренрабилно и няма как да стане, защото зора е два месеца в годината. През останалото време какво да ги правят тея офиси и работници?

# 57
  • Мнения: X
Голяма част от офисите дори не са точно Спиди, а франчайз. Естествено, че на Спиди не им дреме. Това не са техни служители.

# 58
  • Мнения: X
Според мен изобщо не им пука на ръководството на спиди.Персонала отдолу да се трепе,изморява и да търпи негативите.Много се изписа,че в момента има работа за куриери,но изглежда на баровците не им се плаща за повече персонал.Четох,че има много напуснали.Аз повдигнах въпрос,че би трябвало да увеличат персонала по това време на годината.Контрираха,че заради ковид,куриерите в офис,трябва да са по един.Да,бе!Те и преди ковид си бяха по един.По телефона трудно съм се свързвала с тях,но на мейлите отговарят бързо.
Работила съм в Спиди.
Мога отговорно да заявя, че дори и ръководството да не е най- адекватно, като цяло доста добре организират и си вършат работата.
Куриерите се следят повече от стриктно от мениджърите ( но че има идиоти- куриера, особено в София, това е факт !). Работата им е отвратителна, излизат с  по 500-1000 пратки на ден, отделно  новите пратки за изпращане, които трябва да вземат от клиентите ( които често са тотално отвеяни и една елементарна товарителница не могат да напишат, а имат хиляди претенции към Спиди).
Както някои каза , много от офисите в София са франчайз- демек те определят как ще работят, с колко служители вътре и т.н и Спиди няма вина за техните своеволия.
Спиди София са няколко, Подуяне, Сточна гара и баш базата им в Горубляне- Сомат.
Сомат е един огромен склад, където не назначават достатъчно склададжии , а и те често напускат( работата е тежка и заплатата орязана). Да, тук вината е в шефовете, но те винаги гледат да излязат на печалба и да гърчат минимум хора за максимум време.
Донякъде защитавам куриерите, защото при тоя трафик и ужасните клиенти, с които се налагат да работят и да им товарят пратките, няма как винаги да спазиш перфектна работна етика. И не е само до нежелание да назначат достатъчно куриери- хората, способни да работят и да се задържат на тая работа, не са много.
Текучеството е огромно, защото работата, поне в София е ад, но зависи от района. А и повечето нямат мотивация да търпят.

# 59
  • Мнения: 9 043
Изключително много ми хареса поста,  че куриерите не са мотивирани да си вършат работата. Не мисля, че някой са го карали на сила да стане куриер и са му обещавали че след 3 години, ще е мозъчен хирург с огромна заплата. Защо не оправдаваме така докторите. Под стрес особено в София, адаки много хора и те са демотивирани.
Глупости на големи. Когато фирмата няма добра организация се получава хауса който е при Спиди в момента. Не че Еконт са някаква фантастична фирма. Но ти връщат обаждане ако се оплачеш и се опитват да решат проблема.
Спиди ми презаписа пратка за изпрашане  4 пъти миналата седмица. Тоест 4 поредни дни те не успяха да стигнат до адреса. И понеже беше връщане на стока обявено безплатно през Спиди а аз платих 7.80 на Еконт. Та написах жалба.
Отговора е повече от смешен. Дете в 3 ти клас ще го напише по-добре.
Сега ще ги пусна в КЗП. Щото май се оказва, че мислят че бълъците сме много.

Общи условия

Активация на акаунт