Имате ли забавяне при пратките?

  • 5 148
  • 85
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 15 655
Всеки си преценява сам.Аз съм на принципа:око да види,ръка да пипне и много,много рядко поръчвам по интернет.Мисълта,че може да се наложи да връщам,ме дразни и затова не се занимавам.Както масово българският работодател прави,иска огромни печалби с малко персонал.Мнението на клиента не го вълнува въобще.Знае,че винаги ще се поръчва,изпраща,няма избор и баровеца си продължава в същият дух.Пък вие щом сте поръчали,ще чакате,какво да правите?Моята пратка в зап.Европа си стигна в срок,пет дни.В страната я поема DPD.Проследяване на тяхната страница,а на място до вратата я е закарал друг местен куриер.Изглежда и там са натоварени и си помагат.За доста години,това се случва за първи път,но не ни вълнува,щом всичко е точно.

# 76
  • Мнения: 47 352
Доста от магазините предлагат безплатно връщане. Идва куриерът и само му давам пратката.
Хубави промоции има, ако ги взема от физически магазин е много по-солено.

# 77
  • Мнения: X
Спиди по-миналия уикенд с разнасяли в неделя до бизнес адреси. Не знам човешка или програмна грешка е, но предвид, че получавам съобщение за доставка на пратка, която не е у куриер, надали е човешка. Опитват се да наваксат, но по много идиотски начин.
Знаете ли, аз лично чакането бих го изтърпяла, ако колцентърът им работеше като свят, а не за всичко, което не е поръчка, да вися по 10 мин на телефона и накрая да затворя, оставяйки номер за връзка, а те така и да не звъннат. Ей това ме дразни ужасно.
Познавам хора, работили във въпросният колцентър.
Ако искате да се свържете със Спиди, звънете или в 8 сутринта, или след 19.30 вечер. И не, не могат да ви върнат обаждане.
Момичета чистят колбек, но ако са 2-3 хиляди пропуснати повиквания, никой няма да седи по нощите за смешни пари , за да ви се обади за жизненоважна и неотложна пратка от сорта на обувчици или играчки за децата.
Спиди по- скоро ще ви свържат с отдел рекламации и ще ви обезщетят, отколкото да ви дойде навреме абсолютно всяка пратка.
Аз съм от малък град и никога не ми е закъснявала пратката със Спиди, но не е така в София, Варна и тн.

# 78
  • Мнения: 47 352
Проблемът не е, че закъсняват, а че не ги носят.
Имала съм всякакви случаи, оставят ги в офис, зарязват ги в склада, губят ги някъде при пренасяне...

Като са натоварени и не могат да върнат обаждане, да махнат съобщението. Ние няма как да гадаем.
И да пращат съобщение, както досега. Много по-лесно ще им е, отколкото да тичат по адресите напразно.

# 79
  • Мнения: X
Проблемът не е, че закъсняват, а че не ги носят.
Имала съм всякакви случаи, оставят ги в офис, зарязват ги в склада, губят ги някъде при пренасяне...

Като са натоварени и не могат да върнат обаждане, да махнат съобщението. Ние няма как да гадаем.
И да пращат съобщение, както досега. Много по-лесно ще им е, отколкото да тичат по адресите напразно.
Смсите за пратките се изпращат напълно автоматично в момента, в който куриера приеме пратката с джобното си устройство.
Моят съвет към Вас, за да не се гоните с куриера, получите ли смс- а, примерно в 9- 10 сутринта, веднага да му се обадите, за да уговорите доставката.
Всички разговори минават през централа и той ако обещае нещо, това ще бъде записано.
Ако не го изпълни, разговора ще се прослуша и ще ви уважат рекламацията от Спиди.
Не че това е голяма далавера- в ОУ пише, че обезщетяват при рекламация в размера на куриерската услуга- напр. 10 лв.
Губят се пратки, но това го има във всяка фирма.
И не е вярно, че повече фирми работят с Еконт, те са по- малка фирма.Спиди имат доста големи риби за клиенти( М-тел напр.) и не са им в таргета малки онлайн магазинчета с по 5 пратки на седмица.

# 80
  • Мнения: 47 352
Практиката им беше да изпращат съобщение предишния ден, по вайбър.
Така си предвиждам нещата за следващия. Работя до късно и сутрин няма как да стана в 9 ч., за да звъня на куриер. Още повече, че нямам негов телефон, докато самият той не звънне.
Когато съм предупредена намирам на кого да оставя телефона си и той приема пратката.

Не ми е губила друга фирма пратка, а поръчам доста.

Офисите на Спиди и Еконт при нас са един до друг. Опашката при Еконт е 3 пъти по-дълга. Повечето магазини, от които поръчавам работят с тях, така че не мисля, че са по-малко натоварени.

# 81
  • Мнения: X
Винаги изпращат от предния ден е- мейл, но в деня на доставка също  се изпраща смс във Вайбър или по телефона.
Днес имах пратка от Бейби.бг, имах и мейл, и смс, че пратката е в офиса на Спиди.
Ако нямам време да звъня на куриера, поръчвам до служебен адрес или до адреса, на който ще бъда приоритетно. До служебен адрес е най- сигурно- докато живеех в София, никога не съм имала закъсняла пратка.
Куриера доставя на много фирми и физически лица на служебните адреси,  не само моята поръчка.
За мен е ад да се разбирам и да чакам куриери, когато съм си вкъщи, та си пращам поръчките до офиси.
Негативни впечатления съм имала само от Лео Експрес и особено от Европът, които веднъж чаках цял ден у нас и им звънях 2 пъти, за да си получа пратката чак в 17 ч

Последна редакция: ср, 16 дек 2020, 08:03 от Анонимен

# 82
  • София
  • Мнения: 3 428
Нямах проблем нито със Спиди, нито с Еконт около ЧП, че и със собствени куриери на търговеца.
Май за първа година ми се случва, така че съм доволна.
Обаче, винаги поръчвам до офис (ако е с куриерска фирма), с наложен платеж задължително и със Спиди или Еконт, а не с някоя незнайна фирма. Не че някой ще се старае повече, или нещо такова, но ако ме ядосат ще мога да им кажа Дръжте си пратката и да се разправят подател и куриер. Иначе какво - всички са си взели парите, и топката остава в клиента, който има най-малка възможност да се защити.

# 83
  • Мнения: 2 027
Нямам такъв проблем - 2 пъти поръчвах от Технополис, първия път дойде още на следващия ден, а втория - на третия ден(вчера), точно както си е по техните условия. Куриерските доставки са до адреси.

# 84
  • Мнения: 1 181
При мен се случи, че забавянето не беше от страна на търговеца , а от страна на Еконт , вчера получих Смс , че ще ми бъде доставена пратката на адрес , куриера каза, че ще дойде до 16;30 , а днес все още я няма и няма и дойде Laughing

# 85
  • WonderLand
  • Мнения: 3 896
Вчера получавах пратка по еконт - документи за подпис. Докато подписвах и връщах на куриера нещата, той се занимаваше с още 4 доставки в района, каза, че работят много часове извънредно и са ужасно претоварени.

Общи условия

Активация на акаунт