Имате ли забавяне при пратките?

  • 5 136
  • 85
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: X
О, хайде да спрем да сравняваме всичко с лекарите за по-драматично и въздействащо! Всеки си преценява къде да почне работа, никой не ходи за слава да блъска по 9-10 и повече часа, че накрая да му обясняват какъв е прост, как не е лекар и поради това да не мрънка много.

# 61
  • Мнения: X
Хаха, едва ли всички лекари могат да бъдат добри шофьори, да се ориентират по джи пи ес, да работят с крупни суми и да мъкнат тежки товари като изоглавени. Да, може да ви се струва като професия за човек с начално образование, но отговорността, макар и само материална, не е никак малка.
А все пак , куриерчетата носят отговорност за себе си, возилото си и за другите участници в движението.
Много ми е смешно, когато незапознати хора се изказват едностранчиво и необективно.
И не само лекарите са с трудни и гадни професии- а миньори, леяри, машинисти и др. такива " малко значими и лесни професии?"

Последна редакция: пн, 14 дек 2020, 11:13 от Анонимен

# 62
  • Мнения: 9 043
Koй за каквото учил.

# 63
  • Мнения: X
Ти за лекар ли си учила?

# 64
  • WonderLand
  • Мнения: 3 896

Нали се сещаш, че ако всички учат за лекари няма да има куриери, и пратката ти не просто ще закъснее, ами изобщо няма да дойде, защото няма да има кой да я докара.
Това, че някой работи скапана работа, която го смачква, не означава, че този човек не заслужава уважение и разбиране. Момчетата, които разнасят пратките винаги са млади, любезни и отзивчиви. Рано или късно ще напуснат и други ще дойдат. Ти да не си работила цял живот работата на мечтите си? Всеки минава през някаква смотана работа, смотана фирма, особено когато е по-млад.

# 65
  • Мнения: X
Политика на куриерските служби е да не назначават достатъчно персонал, не знам защо.
 Дали защото ако са повече куриери за един район, да кажем за Лозенец, и ще им паднат заплатите. Никой не иска да дели един добър район още с 100 човека. А и хора, годни за тая работа, не са толкова много, да не говорим, че повечето не могат да устискат на работа от ранни зори та чак до 18-19 ч. Говоря за София, в малките градове куриерите още в 14-15 са свършили разнасянето, особено ако няма Черни петъци.
Еконт също не са идеални, но те имат по малък обем пратки, работят с доста по малко фирми и имат по- добра офисна мрежа. Това, че гледате пълни техните офиси, не означава, че поемат и превозват много палетни пратки, за разлика от Спиди.
Спиди има и много чуждестранни пратки, които също често се забатачват.
Винаги има смисъл при забавена пратка да сезирате търговеца, от който купувате, а не Спиди. Щото търговците имат договорни отношения със Спиди и съответно- имат повече влияние над тях.
Имах забатачена пратка от Нотино, звъннах им. Жената бе много любезна, сезирала е Спиди и за 3 часа пратката ми бе оставена в АПС.

# 66
  • София
  • Мнения: 2 002
Политика на куриерските служби е да не назначават достатъчно персонал, не знам защо.
 Дали защото ако са повече куриери за един район, да кажем за Лозенец, и ще им паднат заплатите. Никой не иска да дели един добър район още с 100 човека. А и хора, годни за тая работа, не са толкова много, да не говорим, че повечето не могат да устискат на работа от ранни зори та чак до 18-19 ч. Говоря за София, в малките градове куриерите още в 14-15 са свършили разнасянето, особено ако няма Черни петъци.
Еконт също не са идеални, но те имат по малък обем пратки, работят с доста по малко фирми и имат по- добра офисна мрежа. Това, че гледате пълни техните офиси, не означава, че поемат и превозват много палетни пратки, за разлика от Спиди.
Спиди има и много чуждестранни пратки, които също често се забатачват.
Винаги има смисъл при забавена пратка да сезирате търговеца, от който купувате, а не Спиди. Щото търговците имат договорни отношения със Спиди и съответно- имат повече влияние над тях.
Имах забатачена пратка от Нотино, звъннах им. Жената бе много любезна, сезирала е Спиди и за 3 часа пратката ми бе оставена в АПС.

И аз същото си мисля. Имам и приятелка, която работи в куриерска фирма и знам какво им е и колко се бачка, но са по-малко отколкото би трябвало. Тука се бях оплакала от Спиди след черния петък за 2 пратки, които бях платила до личен адрес, но чаках в 2 различни офиса по 1 час на опашка за тях.
Оказва се, че им дължа извинение на Спиди за това че ги обвиних, че са ме излъгали че НЕ СА ми таксували доставка до личен адрес, а доставят до офис.
Тя доставката била включена в наложения платеж - т.е аз плащам доставката до личен адрес на сайта от който пазарувам, а те плащат на Спиди предполагам по абонамент, който имат с тях. Обадиха ми се днес от единия сайт и ми казаха, че ще ме обезщетят като ми дадат безплатна доставка при следваща покупка от тях. Изпратиха ми и мейл в потвърждение на това. А за това че забавиха поръчките вече е въпрос на HR организация по тези напрегнати дати. Не са виновни куриерите и служителите, а точно тези които уж са учили да организират хора, а не го правят като хората вече доста години една след друга!

# 67
  • София
  • Мнения: 6 583
Днес ми звънят Спийди, питат дали съм на адрес. Куриерът ми казва, че е долу. Слизам и следва едно безпаметно ровене, питане от кого чакам пратка, стигна се до описания какъв кашон чакам (чакам арома-лампа за подарък, имам същата и знам как изглежда). След дълго ровене момчето казва, че пратката "по грешка е в друг колега". Казвам "Здраве да е" и му обяснявам, че ще я чакам утре.
Куриерът не е виновен, той, както и всички напоследък, беше възпитан, мил и вежлив. Но ако чаках подарък, който трябва да връча утре, не знам...
Със сигурност трябва да има начин да не се случва такава неразбория. Днес пратка по Еконт трябваше да е в техен офис, наникъде е и тя. В крайна сметка не всеки клиент е глупак, мнозина си правят сметката ако днес поръчат, кога ще е при тях и т.н.

# 68
  • Мнения: 47 352
Не знам кой е виновен, но и аз нямам вина. Пише, че ще я получа еди кога си, седя и чакам, не пристига. Ок, не успял да мине. Но след това се появява без предупреждение от предния ден и го завеждат като неуспешен опит по моя вина, съответно не се съгласяват да минат пак, а отива в офис. Ами няма да се редя на опашка и да влизам в офис точно в пандемията.
М/у другото това само и единствено със Спиди ми се случва. С другите фирми се уговаряме за друг ден или по-късно за същия. Щом при всички други може, значи проблемът си е техен личен.

Отказах моята пратка и писах на магазина подател причината.

# 69
  • Мнения: 2 998
М/у другото това само и единствено със Спиди ми се случва. С другите фирми се уговаряме за друг ден или по-късно за същия. Щом при всички други може, значи проблемът си е техен личен.
Миналата седмица мъжът ми беше пропуснал обаждане от Спиди. Обади се на куриера и се разбраха за следващия ден. Явно този, който разнася при вас по район е проблемен. Не знам официално каква им е политиката на Спиди, но преди години съм сигурна, че бяха задължени да направят два опита за доставка.

# 70
  • Мнения: 47 352
Политиката им е след 2 позвънявания да се оставя в офис. Проблемът е, че не ми пуснаха предишния ден предупреждение, както обичайно правят и нямах никаква представа. Пратката вися няколко дни в склада им и точно в почивен ден и то преди обяд, решили да я доставят.

# 71
  • София
  • Мнения: 84
И ние имаме проблем със Спиди. Чакаме една пратка от края на ноември. В момента нито аз, нито магазина знаем какво се случва. Не се вдига телефона.

# 72
  • Мнения: X
Спиди по-миналия уикенд с разнасяли в неделя до бизнес адреси. Не знам човешка или програмна грешка е, но предвид, че получавам съобщение за доставка на пратка, която не е у куриер, надали е човешка. Опитват се да наваксат, но по много идиотски начин.
Знаете ли, аз лично чакането бих го изтърпяла, ако колцентърът им работеше като свят, а не за всичко, което не е поръчка, да вися по 10 мин на телефона и накрая да затворя, оставяйки номер за връзка, а те така и да не звъннат. Ей това ме дразни ужасно.

# 73
  • Мнения: 2 998
На моите пратки в сайта пише: "Допълнително отлагане на доставка (+6 дни)".

# 74
  • Varna
  • Мнения: 293
На Спиди проблемите са доста.
Куриерите им не стигат и ги натоварват с наистина непосилен обеч пратки на много широк район.
Системата им е адски бавна.Процедурата с тези подписвания на таблета и хартия,трите имена и пин код при получаване правят приемането на няколко пратки или получаването на наложени платежи един излишно сложен процес.
Броя на персонала по офисите им също е малко и не смогват,чакането е убийствено при нас ,а времето за обслужване на един клиент е смущаващо.
Обединиха се с Olx и мисля това също допринесе за увеличаването на пратките им и неспособността да поемат такъв обем от работа.
Всички онлайн търговци към които НАП имаха претенции бяха за пратки към Еконт(мисля,че на всеки му е ясно защо) и сега много от тях са се ориентирали съм Спиди.Като цяло последните два критерия значително намалиха обема работа на вдните за сметка на другите,което не ме вълнува ,като изключим това ,че не знам кое е по ужасно.Да чакам пратка за доставка 14 дни както е сега или да чакам час и половина пред офиса .

Общи условия

Активация на акаунт