Пазаруване от Aliexpress.com 60

  • 34 104
  • 736
  •   1
Отговори
# 390
  • София
  • Мнения: 20 721
Това за диспута не го знаех, мислех, че срокът е 15 дни, както беше по-рано.
АЕ стават все повече ориентирани към продавачите, а не към купувачите.

# 391
  • Мнения: 75 398
Не ми се рови колко дена е.
Но все някога поръчката се затваря и завършва, дали ти, дали автоматично.

# 392
  • here and now
  • Мнения: 5 484
15 дни след като потвърдиш или се потвърди автоматично, имаш право да отвориш диспут. Влиза се в детайлите за поръчката и долу в дясно до снимката на продукта, трябва да я има тази опция - от настолен компютър, за мобилното приложени не знам.

# 393
  • BG-DE
  • Мнения: 5 882
Днес получих мейл, че две поръчки са пристигнали в страната, аз съм в Германия, а те са в Белгия, според Parcels, това нормално ли е или да почна да се притеснявам 🤔

Последна редакция: пт, 05 мар 2021, 15:02 от Menerva

# 394
  • Пеликания
  • Мнения: 2 732
И аз получих съобщение, че са пристигнали, но са в Германия. За доставки за България е нормално, но и в твоя случай не би трябвало да е по различно.

# 395
  • Люлин
  • Мнения: 378
Здравейте, скоро направих първата си поръчка на дисплей за телефон, който е на стойност около 100 лв. Получих го, всичко изглеждаше добре, но не тръгна. Пробвахме няколко пъти, занесохме го и в сервиз, казаха, че най-вероятно е дефектен. Писах на продаваща, той някоко дни само ми обяснява, че е пробван, преди да се изпрати и да пробваме няколко пъти, защото е сигурен, че работи. Сега минаха още няколко дни, аз влизам да пусна диспут и виждам, че пише, че е е със статус finished , и че е подадено потвържение за получаване, а аз не съм подавала. Може ли да ми кажете какво е станало според вас и дали има нещо, което да мога да направя?

Имах подобен случай. Дисплея не работеше. Направих клип с доказателства и екипа на АЕ присъди в моя полза и ми върнаха парите, въпреки протестите на продавача.
Мисля, че имаш право на диспут.
За целта направи клип със сериозна камера, като предварително обмислиш какво и в какъв порядък да снимаш доказателството, че дисплея е повреден. Подготви предварително всичко за клипа.
Съветвам те на заден план да сложиш часовник, който при снимане на клипа да е в кадър. Това премахва съмнението, че клипа умело е манипулиран и е в твоя полза.
Клипа го сложи в http://www.mediafire.com/ , иска регистрация и не е сложно. Алиекспрес не признава клипове в тубата и другаде. Ако го поместиш другаде, това може да забави процедурата. При диспута, освен другите данни,  дай линк към http://www.mediafire.com/.
Дано не е късно за диспута, опитай.
Успех ти желая.
Дано съм бил полезен.

# 396
  • Мнения: 639
Съветвам те на заден план да сложиш часовник, който при снимане на клипа да е в кадър. Това премахва съмнението, че клипа умело е манипулиран и е в твоя полза.
Може ли да поясните какъв часовник визирате - аналогов, електронен, друг?
Как часовникът показва, че клипът не е манипулиран?

# 397
  • Люлин
  • Мнения: 378
Съветвам те на заден план да сложиш часовник, който при снимане на клипа да е в кадър. Това премахва съмнението, че клипа умело е манипулиран и е в твоя полза.
Може ли да поясните какъв часовник визирате - аналогов, електронен, друг?
Как часовникът показва, че клипът не е манипулиран?
На мен ми се е налагало три пъти да правя клип за достоверност на направената проверка на това дали детайла/ изделието е повредено. Всеки клип и всяка снимка съдържа достатъчно информация, от която може да се установи, кога, как с какъв апарат е правена и т.н.
Аз например слагам електронен часовник с аналогова външност, радиосверяем. По този начин се вижда, че минутите и секундите на продължителността на клипа съвпадат.
Макар, че  специалистите от алиекспрес лесно могат да разпознаят дали клипа е манлипулиран, аз си мисля, че по този начин им помагам. При съмнение и тази проверка се прави. Екипа на Алиекспрес не защитава само купувачите, те защитават повече техните си хора, така си мисля де....
Това си е мое мнение, не ангажирам никой да ми повярва, просто споделям моя опит.

ДОПЪЛВАМ:
Желателно е при  снимане на клипа да се дават гласно обяснения. Ако е възможно на английски. Ако не знаете английски, не е лошо и на руски да са обясненията.
Аз например предпочитам на английски, макар моят английски да е елементарен и на ниско ниво.
Имайте го предвид.

Последна редакция: пт, 05 мар 2021, 20:55 от milentr

# 398
  • here and now
  • Мнения: 5 484
15 дни след като потвърдиш или се потвърди автоматично, имаш право да отвориш диспут. Влиза се в детайлите за поръчката и долу в дясно до снимката на продукта, трябва да я има тази опция - от настолен компютър, за мобилното приложени не знам.
Допълвам се. В мобилното приложение като кликнеш на продукта в поръчката, опцията за диспут също е активна.

# 399
  • Люлин
  • Мнения: 378
Аз имам от  3-4 месеца един проблем с алиекспрес.
Дори когато съм логнат, много досадно е за мен винаги да го намирам на различни езици, различна валута и доставка не за БГ.
И то като запаметя моите предпочитания за език, валутата и доставката, дори като избера друг таг за друга стока, пак намирам промяна на моите предпочитания.
Отначало се нервирах, постепенно свикнах, но понякога е доста изнервящо.
Някой има ли идея как да постъпя така, че да ми се запазват предпочитанията завинаги?
Моля за идеи и благодаря предварително за помощта.

# 400
  • here and now
  • Мнения: 5 484
И при мен се случва, не мога да помогна. Особено като мине на арабски е мъка докато го върна на английски.

# 401
  • Мнения: 1 266
Здравейте, скоро направих първата си поръчка на дисплей за телефон, който е на стойност около 100 лв. Получих го, всичко изглеждаше добре, но не тръгна. Пробвахме няколко пъти, занесохме го и в сервиз, казаха, че най-вероятно е дефектен. Писах на продаваща, той някоко дни само ми обяснява, че е пробван, преди да се изпрати и да пробваме няколко пъти, защото е сигурен, че работи. Сега минаха още няколко дни, аз влизам да пусна диспут и виждам, че пише, че е е със статус finished , и че е подадено потвържение за получаване, а аз не съм подавала. Може ли да ми кажете какво е станало според вас и дали има нещо, което да мога да направя?

Имах подобен случай. Дисплея не работеше. Направих клип с доказателства и екипа на АЕ присъди в моя полза и ми върнаха парите, въпреки протестите на продавача.
Мисля, че имаш право на диспут.
За целта направи клип със сериозна камера, като предварително обмислиш какво и в какъв порядък да снимаш доказателството, че дисплея е повреден. Подготви предварително всичко за клипа.
Съветвам те на заден план да сложиш часовник, който при снимане на клипа да е в кадър. Това премахва съмнението, че клипа умело е манипулиран и е в твоя полза.
Клипа го сложи в http://www.mediafire.com/ , иска регистрация и не е сложно. Алиекспрес не признава клипове в тубата и другаде. Ако го поместиш другаде, това може да забави процедурата. При диспута, освен другите данни,  дай линк към http://www.mediafire.com/.
Дано не е късно за диспута, опитай.
Успех ти желая.
Дано съм бил полезен.
За съжаление не мога да отворя диспут. Пише, че е изтекъл срокът. Аз мислех, че като не съм потвърдила получаване, няма как да тече срок, но... Човек се учи от грешките си. Дали има смисъл да пиша на продавача? Едва ли, вероятно ще ме игнорира просто...

# 402
  • here and now
  • Мнения: 5 484
Сложи му 1звезда и му пиши, че докато не ти прати читав, няма да си промениш фиийдбека, друго не виждам какво можеш да направиш.

# 403
  • Мнения: 75 398
Не казваш колко време е минало.

След затварянето на поръчката имаш 15 дена за диспут. Вероятно са минали толкова от автоматичното финализиране.

Ето при мен така излиза на поръчка на която аз съм чекнала получена


Но на друга, на която не съм чекнала, пише че е complete, но ми дава да отворя диспут

Получих я преди месец някъде.

Последна редакция: пт, 05 мар 2021, 22:28 от teta75

# 404
  • Варна
  • Мнения: 38 326
Напишете ревю на търговеца в коментарите, приложете снимки и опишете подробно случая.

Общи условия

Активация на акаунт