Образователен Говорилник_тема 11_празнична_:)

  • 23 536
  • 758
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 1 513
Ама защо да няма отсъствия за онлайн обучението, Пипи?
То си е обучение, просто, предвид обстоятелствата, се налага да се проведе от къщите.
Ами горе обясних защо. В училище ангажиментът е да се заведе детето и после учител го поема. Вкъщи ангажиментът поне с малките е постоянен. На всеки час се сменя стаята, постоянно искат да се носи нещо- лепило, синя хартия, брашно. Нас никой не ни е тренирал за зуум, линковете и коя програма ги научихме май предния ден. Микрофон и камера се научи да пуска сам, но дотам. Та ако съм на работа или имам ангажимвнт извън вкъщи, не искам на мен да ми пишат отсъствие Simple Smile

Добре,аз те разбирам,но твоето е приложимо при много малки деца. 2ри клас вече съм казала,че ще ме занимава само с технически проблеми и такива има на 2-3 дни веднъж...

# 121
  • София
  • Мнения: 7 368
Aз ти чета мислите за Том Елис, та не е точно "мълчание". Споделено мълчание е.
Значи сме три (и Фенси мълчи Wink )

# 122
  • София
  • Мнения: 5 394
Е как да няма отсъствия? Има разбира се при нас, още от ПУК (предния локдаун). Пипи, адски несериозно ми звучи това. Сега реално дали пишат не знам, но ние имейли получаваме.
При нас децата се логват сами, ако не се логнат- учителите ги "викат". Така чува и ми се намалява вниманието да следя кога е на час. Истината е, че искат от време на време  някакви неща да нося, но не се сърдят, ако ги няма. Това е предимно по науките, изкуство и т.н. (ако съм проследила  assignments хората и са написали какво да сме подготвили). Започвам да разбирам защо си разочарована от БШ.

# 123
  • Пловдив/София
  • Мнения: 2 828
Ахам. Аз съвсем сериозно се замислям за кварталното и следобед по езици и спорт. С хоум офис става сравнително възможно.
Така и така уча с детето и откривам сама пропуските му, поне да не давам 1к за това удоволствие...
Пусти големи класове и сложна среда (до късмет, ама има страшни истории), иначе по-категорично да съм го решила.
Изобщо още от ДГ съм на път да се разочаровам много от частното образование. Не казвам, че друг е виновен, детето има свои особености, но не съм получила една насока на какво да наблягам и къде да го заведа. В държавните се следят “стандарти” много пo-точно.

# 124
  • София
  • Мнения: 62 595
На такава учителка сте попаднали и на такава организация. Директорът по учебната част къде е? Той е прекият ръководител на учителката и той трябва да контролира какво и как се провежда, още повече, че сте в частно училище. Ако никой нищо не казва, значи всички са доволни.

# 125
  • София
  • Мнения: 19 555
Пипи, мога да ти се подпиша, че нищо такова не се следи в държавните. Нищо не пречи да пробваш, разбира се.
Ти не послуша никой като избираше ЧУ, сега сигурно няма да послушаш и за ДУ, ама аз да си кажа Simple Smile
Със синът ми имам пребогат опит от 3 ДУ, само в едното получавах обратна връзка и то по усмотрение на класната, не заради училището. Въпросната класна вече е в ЧУ.

# 126
  • Пловдив/София
  • Мнения: 2 828
Последният ми пост касае предимно детската градина, не училища. Просто се надявах на голяма разлика, но уви. Има плюсове де, например прекрасна мед сестра, тя е повече от директор понякога.
Каквото трябва съм адресирала, дали ще има промяна- не знам, за ДО нямаше ефект, не идваше само от мен обратната връзка. Не обичам да хейтя и спирам дотук, просто имам познати дечица в държавна градина и всично се случваше по план- на 4г посещава логопед и дава насоки; работи се системно по книжките и с допълнителни материали, абе доволни бяха. За ДУ не познавам почти никой, но чувам все кофти неща за кварталните поне. Бърди сигурно е права.

# 127
  • Мнения: 1 850
Аз имам чувството, че Пипи говори за друго училище... чак и да няма значение кой е онлайн?!? При нас следят изкъсо.

# 128
  • Пловдив/София
  • Мнения: 2 828
Аз имам чувството, че Пипи говори за друго училище... чак и да няма значение кой е онлайн?!? При нас следят изкъсо.
Не забравяй, че сме в детската градина. Друго ръководство, учители, всичко. И Монтесори.

# 129
  • Мнения: 194
Ахам. Аз съвсем сериозно се замислям за кварталното и следобед по езици и спорт. С хоум офис става сравнително възможно.
Така и така уча с детето и откривам сама пропуските му, поне да не давам 1к за това удоволствие...
Пусти големи класове и сложна среда (до късмет, ама има страшни истории), иначе по-категорично да съм го решила.
Изобщо още от ДГ съм на път да се разочаровам много от частното образование. Не казвам, че друг е виновен, детето има свои особености, но не съм получила една насока на какво да наблягам и къде да го заведа. В държавните се следят “стандарти” много пo-точно.
Ако не се бъркам говориш за БШ. Та се чудя, да не би да сте попаднали на напусналата Питагор учителка на ПУК?
За нея чух доста разнопосочни мнения, повечето от които обаче бяха доста негативни. И то точно в посока на това, че децта са имали доста пропуски. А първото ДО си е било направо пародия.

# 130
  • Пловдив/София
  • Мнения: 2 828
Не, не говорех за БШ горе, а за старара ни ЧДГ- сумирах общо разочарование от ЧО.
Колкото до учителката от Питагор- Прекрасна си е и нищо от това, което си написала, не го вярвам. Точно обратното знам, девойката на една позната е при нея и само суперлативи. Доста напред са децата и доста ги стяга.
Но ние сме в друга сграда, други учители, друга концепция. А може би просто аз не разбирам Монтесорито, има и доволни родители, чух много позитиви за подхода, явно е до напасване с дете/родител. Аз обичам ясни и разграфени неща, този хаос ми е странен и може би върви при свръхосъзнати деца.

# 131
  • Мнения: 194
Не, не говорех за БШ горе, а за старара ни ЧДГ- сумирах общо разочарование от ЧО.
Колкото до учителката от Питагор- Прекрасна си е и нищо от това, което си написала, не го вярвам. Точно обратното знам, девойката на една позната е при нея и само суперлативи. Доста напред са децата и доста ги стяга.
Но ние сме в друга сграда, други учители, друга концепция. А може би просто аз не разбирам Монтесорито, има и доволни родители, чух много позитиви за подхода, явно е до напасване с дете/родител. Аз обичам ясни и разграфени неща, този хаос ми е странен и може би върви при свръхосъзнати деца.
Значи е попаднала на правилното за нея място. От разговорите ми с родителите на сегашните първокласници знам, че тя е била по-артистично настроена, което не отговаря до голяма степен на профила на бившето и вече учиище.
А дали да вярваш или не, това е личен твой избор.

# 132
  • в страната на чудесата
  • Мнения: 8 612
Ооопх Пипи, вие да не сте в прогресивната част на БШ?
Ако е така, пари на вятъра. Подготви си детето и го мести в нормално академично училище в първи клас. Или втори или когато стане.
Прогресивният подход е загуба на време, талант и за жалост интелект.

Последна редакция: ср, 30 дек 2020, 23:39 от Leika_moja

# 133
  • София
  • Мнения: 7 368
Ахам. Аз съвсем сериозно се замислям за кварталното и следобед по езици и спорт. С хоум офис става сравнително възможно.
Има ли вариант първо да пробваш класическите паралелки в БШ? Така или иначе детето е прието в БШ - биха ли се съгласили през втория срок да го прехвърлят в класическите? Поне да видите какви са едните и другите и да сравните? Може класическите да ти се сторят много по-структурирани и да си по-доволна, щом "хаосът" на Монтесори ти идва в повече Simple Smile

# 134
  • София
  • Мнения: 62 595
Монтесори е ала-бала по нашенско, не знам какво толкова му се прехласват. Точно пари за нищо. Децата, които са напред с материала си губят времето, средното ниво напредват средно, а по-незрелите откъм внимание и поведение деца уж са най-добре, но тъпчат на едно място.  За ПУк в частно училище съвсем не мога да приема да не се държи на подготовката и дисциплината, а да се кара все едно е забавачница. После в първи клас се вижда.

Общи условия

Активация на акаунт