Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Изтича договор на А1

  • 2 249
  • 33
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 443
Зависи от служителя на който се попадне, и моментната ситуация между трите оператора. Преди седмица ми отказаха преподписване на план на който аз желая в магазин. Пуснах поръчка през електронния им магзин - след 2 дни я отказаха, писах им на официалния мейл на А1 - без реакция, писах си с човек в чата им на сайта - овъртат, накрая писах и на фейсбук страницата им, поискаха допълнителна информация и препратиха сигнала към цитирам "специално звено" (викам си какво е това специално звено звучи ми нещо като за мокри поръчки), след като установиха че съм подал множество сигнали...... След 1 ден ми се обади много учтива служителка на която ОТНОВО трябваше да обясня какво искам, тя каза че ще проучи случая и на следващия ден звънна за да ми каже че няма птговор защо колегите ѝ са ми отказали първоначално и тя ще изпрати договора. Подписах го и сега съм на това което искам. Просто първия на който попаднеш като откаже (поради незнание, или че не е на кеф или просто не сте му симпатичен) другите веднага ви отсвирват но с упорство накрая ви свързват с това "специализирано звено" а там явно имат по-високи правомощия а и не са заинтересувани като колегите им от магазините да сте на по-висока такса за да си изпълнят таргетите.

# 31
  • София
  • Мнения: 8 699
Днес пак звънях и пак попаднах на същата... случайност или...?
Пак същите неща, да си отида в офис и да го пуснели ако могат...
А от Централата докато го обработели щяло да ми изтече плана и отстъпките падали Joy - след това не можело да се възстановят (за  ГБти и минути иде реч).
Утре е последен ден.
Не мога да си спомня вътрешния номер към Лоялни клиенти.  Тези на 1ва линия явно нямат таргет да задържат клиент.

# 32
  • Мнения: 443
Пробвайте с кратък номер 1894. Безплатен е. Свързва директно с електронния магазин, различно е от *88. Иначе е късно вече да пишете мейли и т.нат.

# 33
  • Мнения: 1 093
И на мен ми се обаждат почти всяка година настоятелни служители на А1 по телефона да преподписвам договори.
Предишния път даже ме изнудваха, че едва ли не съм длъжна да приема предложението им, защото съм била ползвала някаква промоционална цена на пакет и като изтечал срока, щели да върнат старата по-висока цена. Хванах се на тая въдица и предподписах точно с договор по куриер. Даже и фамилното ми име след брака преди няколко години още не са сменили иначе.
Сега от няколко дни ме притесняват пак от А1 с нови оферти, а искам да мина към Виваком.
Договорът ми изтича на 25.08 т.г. Значи на 25.07 трябва да отида във Виваком направо, така ли?

Общи условия

Активация на акаунт