Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 2

  • 64 304
  • 755
  •   1
Отговори
# 195
  • Мнения: 451
Имам около 8 ваучера за 15 процента, някой ако иска, нека ми пише🤗
Аз също бих искала, благодаря 🌹

# 196
  • Мнения: X
И аз имам персонален код за 10% отстъпка, дано послужи на някого.
Кодът на ваучера е: sed7bu7f

# 197
  • Sofia
  • Мнения: 10 922
Има ли активен ваучер?

# 198
  • Мнения: 3 220
Има ли активен ваучер?
изпратили са на потребители кодове За 25%

# 199
  • Sofia
  • Мнения: 10 922
Ще чакам да пратят и на мен, иначе никой от предните страници не работи, но си намерих един в пощата от закъсняла поръчка.
Някой може ли да сподели отзиви за качеството на Only? Харесах тази рокля:
https://www.aboutyou.bg/p/only/lyatna-rokla-karmen-anne-4792799

# 200
  • Пловдив
  • Мнения: 4 148
Преди месец получих тази рокля https://m.aboutyou.bg/p/only/chicago-6522123
Нямам никакви забележки.

# 201
  • София
  • Мнения: 15 434
Ще чакам да пратят и на мен, иначе никой от предните страници не работи, но си намерих един в пощата от закъсняла поръчка.
Някой може ли да сподели отзиви за качеството на Only? Харесах тази рокля:
https://www.aboutyou.bg/p/only/lyatna-rokla-karmen-anne-4792799
Зимата купих много хубава парка. После и една рокля, която върнах, но по-скоро моделът не беше подходящ за фигурата. Като качество беше добре.

При последната поръчка мислех, че съм влизала с фейсбук, а не с имейл и без да искам съм направила нова регистрация. Имам изпратен код за 25%. Не знам дали е случайно или им е практика за нови абонати. Кодът дойде около 20 дни след поръчката.

# 202
  • Мнения: 464
Код за 15% при поръчка над 100лв. - PEPE15

# 203
  • София
  • Мнения: 9 205
Код от последната поръчка, ето това са писали:  Бихме желали винаги да съобщим когато не успеем да извършим доставката в обещания от нас срок.

Като малка компенсация за това получаваш ваучер* за намаление в размер на 10%, който можеш да използваш при следващата си поръчка.

Кодът на ваучера е: ssu4yebq

# 204
  • Варна
  • Мнения: 1 585
Да се оплача преди 10 тина дни.Получих и върнах поръчка в рамките на  по-малко от половин час от получаването,при това абсолютно цялта.Съвсем случайно забелязах,че е върната само част от сумата по нея.FОт общо 3 са върнали само за 2 .Отговора им е,че :
"Всички артикули се разглеждат индивидуално при връщане. Следователно може да се случи, че върнатите от теб артикули се обработват в различни дни и следователно си получила потвърждение, в случая сума, само за един от тях. След като всички артикули бъдат обработени и прегледани в нашия склад, сумата по поръчката ще бъде възстановена по банковите данни, които си попълнила в своя акаунт."
Изобщо не ми хареса нито отговора нито поведението им.Твърде удобно,но не за мен.В акаунта ми срещу поръчката стои  възстановено по никакъв начин не е отбелязано,че е само част от сумата.Чудно ми е ами,ако не бях видяла,а то  стана съвсем случайно очаквах и друго възстановяване та забелязах и страната сума по това.Преди време четох ,че още някой се беше оплакал така,че според мен проверявайте си връщанията.

Последна редакция: вт, 25 май 2021, 13:18 от desuri

# 205
  • София
  • Мнения: 12 294
Нормално е , в различни складове са някои вещи. Помрънкайте им и ще ви компенсират с някое кодче Simple Smile

# 206
# 207
  • Варна
  • Мнения: 1 585
Нормално е , в различни складове са някои вещи. Помрънкайте им и ще ви компенсират с някое кодче Simple Smile
Нямам нужда от кодчета получавам редовно.Не става въпрос за получаване,а за връщане!!!Връщат се в един склад и след като обработват 2 продукта по едно и също време не виждам логика третия да не е.

# 208
  • Мнения: 1 561
Напълно съгласна съм с desuri. Това е много кофти.

# 209
  • Мнения: 1 032
Здравейте, поръчах на 17.05 един сутиен, още няма ни вест, ни кост от него по никакъв канал, и сега гледам имейл как ми благодарят за върната поръчка и питат къде да ми върнат парите. Проверих си, не съм предплащала с карта... Не знам даже има ли смисъл да им звъня и да го чакам ли този сутиен?

Общи условия

Активация на акаунт