Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
На втория модул на MZW всеки ред ли се оценява за разписване и, ако детето е работило донякъде правилно, дават ли се точки?
Каква е целта на математиката за всеки и как се разслояват учениците?
Как се оценяват задачите по математика в "За всеки" и защо разписването е важно?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
На втория модул на MZW всеки ред ли се оценява за разписване и, ако детето е работило донякъде правилно, дават ли се точки?
-
Каква е целта на математиката за всеки и как се разслояват учениците?
-
Как се оценяват задачите по математика в "За всеки" и защо разписването е важно?
-
Какво всъщност означава да опишеш задача?
-
Какви са основните насоки за описание на математически задачи?
Как са направени проекто-класирания, като има анонимни участници и не се знае какъв им е бала в комбинация от трите състезания? И аз бих направила за Пловдив, но с тези фиктивни номера се обезмисля труда. Та, въпросът ми е, намерили сте поименни резултати или не са включени фиктивните номера. Ако е първото, къде намерихте пооменните резултати на областта? Благодаря предварително!
