Пазаруване от LC Waikiki тема 4

  • 44 635
  • 743
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 2 311
Аз пробвах как са Sinsay. Взех няколко детски неща - момчешка долничка и суитчър -  с много хубаво качество са, бих ги сравнила по-скоро с LCW, по-добри от масовите дрехи на Пепко... И заради БД и цените ми става предпочитан онлайн магазин.
От LCW последно получихме чудесно детско яке с полар отвътре.
Но останах разочарована от детските маратонки! Уж неговият номер, изпробван с други маратонки от сайта, а точно тези скъпите и желани се оказаха умалени. Много ме е яд, не смея сега да поръчам отново...

# 616
  • Мнения: 955
Ellle, многократно съм получавала дрехи без етикети. Някои от тях съм запазвала, други съм връщала, но задължително си правя снимки преди да ги върна.
Много благодаря! Значи спокойно мога да си подготвя заявката за връщане. Blush

# 617
  • Мнения: 5 418
Преди дни някоя от вас - да се яви , моля Simple Smile ,  пусна линк към тъмнозелен средно дебел пуловер. Сега не мога да го намеря в сайта,  сиг.е изчерпан, но да си го имам на снимка и искам отзиви, трябва вече да е пристигнал при собственичката.

# 618
  • Мнения: 112
Здравейте. Имам поръчка от 29 септември, която стои без промяна в статуса. Писах съобщения в профила си, но без резултат.
И телефона посочен не е действащ / 021 207 0059/.
Вие как се свързвате със сайта?

# 619
  • София
  • Мнения: 2 226
Еее, как не съм видяла, че имат и халати- вчера купих мъжки от магазин на двойна цена.
Поръчах това, отдавна търся дрехи в такова зелено:
https://www.lcw.com/bg-BG/BG/product/LC-WAIKIKI/%D0%B4%D0%B0%D0% … 0/5157595/1485653
Камея , ето линка, но е изчерпан.

# 620
  • Мнения: 6 466
Здравейте. Имам поръчка от 29 септември, която стои без промяна в статуса. Писах съобщения в профила си, но без резултат.
И телефона посочен не е действащ / 021 207 0059/.
Вие как се свързвате със сайта?
Къде го намери този номер? Този е даден в сайта:
02 808 20 10

# 621
  • Мнения: 5 418
Благодаря, същият е. Ходих в реала - няма го, нищо в тъмнозелено нямаше. Simple Smile
Имам международен превод- този същият, дето го чаках от 14.09 насам....Другите чакащи - имате ли превод?

ПП:
Сега, да ви изясня, международните преводи може по принцип да им трябват два-три дни, но , вижте и разберете, на уайкики преводите са твърде спешъл и им трябва къмто месец някъде.Да си знаете! Simple Smile

# 622
  • Мнения: 3 798
Тъмнозеленият пуловер не е дошъл, снощи поръчах и този - https://www.lcw.com/bg-BG/BG/product/LC-WAIKIKI/%D0%B4%D0%B0%D0% … 0/5123017/1657000
Като дойдат , ще дам отзиви.
Днес бях с рошавия светлосин- много топли, жалко, че нямат други цветове.
Пристигнаха ми още два пуловера и mom jeans от Sinsey- много повече ми харесват от дънките на Waikiki , за цените си са супер.

# 623
  • Мнения: 769
Здравейте. Пуснала съм поръчка от която искам да се откажа, но е късно, няма такава опция вече, със статус обработка е. Мога ли нещо да направя? С  наложен платеж до офис е пусната.

# 624
  • Мнения: 1 122
Здравейте. Пуснала съм поръчка от която искам да се откажа, но е късно, няма такава опция вече, със статус обработка е. Мога ли нещо да направя? С  наложен платеж до офис е пусната.
Казваш на куриера, да я връща обратно.

# 625
  • Мнения: 5 418
В Спиди сайта с номера на товарителницата се влиза и се вижда опция Разпореждане с пратката, оттам може да се откаже, така поне беше доскоро Освен това Спиди пращат съобщение по Вайбър, там също има линк към сайта на Спиди, откъдето да се откаже пратката или пък да се пренасочи.

# 626
  • София
  • Мнения: 20 767
Днес поредната идиотщина. Дала съм айбан на сметката си и ми се обаждат, че не бил коректен и младежът ми разсъждава, че трябвало да е само цифри, а не И букви, както е при мен. Обадих се за всеки случай на ПИБ, да не би аз да съм идиотът, обаче както мислех - това е айбанът, все пак ползвам сметката от 2002 г., НМ са ми връщали пари, други търговци също, само тези не успяха.
Само да уточня, че имам електронно банкиране и оттам директно копирам айбана, не го преписвам, та да съм сбъркала някоя цифра или буква.

Последна редакция: вт, 12 окт 2021, 10:56 от Cuckoo

# 627
  • Мнения: 5 418
Е, да, де, нали ви казвам - Уайкики са спешъл и явно в друг свят живеят/работят. И аз имам банкиране и зная, че айбан ти излиза и има опция прати, а може и с копи-пейст, също че освен цифри има и букви. Но в Уайкики всичко е " а, не, ние разбираме, вие сте профан".

# 628
  • София
  • Мнения: 20 767
Аз пуснах сигнал до КЗП, но не разчитам скоро да ми отговорят. Сега е на етап "разглеждане на сигнала".
В интерес на истината, преди доста години пуснах оплакване и ми отговориха на мейла, имаше полезно инфо какви права имам при пазаруване от реален магазин - не мога да върна нещо само защото съм размислила и да си искам парите, а не замяна.

# 629
  • Мнения: 3 064
Вчера върнах  поръчка, като  ползвах и сайта , но забравих да си напиша номера, който ми излезе в сайта  в бланката за връщане. Дано не е проблем Thinking

Относно  Sinsay, за мен са по-ниско качество от Waikiki, малко по-добре от Пепко - за градината са идеални. Взех едно преходно яке за градината и "пантофи" да видим колко ще оцелеят. Пепко са тотално незаредени, а  Sinsay ме печелят с онлайн, БД и връщане. (връщането на парите от  Sinsay отне около седмица )

Общи условия

Активация на акаунт