Alessa - снимки и мнения на дрехи от бранда - 2 тема

  • 33 803
  • 779
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 3 402
Всички ли са с дефект, защо не каза да го сменят, за забележки правят отстъпка иначе и повечето дори не се забелязват.

# 136
  • Мнения: 5 033
Може да е бил последна бройка.
И аз пролетта поръчвах една рокля с дефект и ми звъннаха да ми кажат, направиха и отстъпка. Като пристигна даже не можах да открия дефекта, въпреки че ми казаха къде е.

# 137
  • Мнения: 481
Роклята ти стои прекрасно. Много нежно, браво. И аз имах бримка на първата поръчка. Направиха ми отстъпка, аз дори не бях видяла къде е бримката. Сега очаквам новата пратка - рокля за детето от намалението на мини алессите, червеното бюстие с бръмбарите хаха , плюс същата лента за коса и любимото пролетно якенце.. ще качвам скоро снимки и аз.

# 138
  • Мнения: 1 035
Последна бройка е панталонът, за съжаление. Няма как да дадат процент, тъй като е на намаление.

# 139
  • Мнения: 426
Здравейте, досега само чета темата, но бих искала да ви попитам:
Една дама днес спомена във ФБ, че изпращат код за 30% отстъпка и на ненамалени артикули, предполагам за компенсация на краха на сайта онази вечер Simple Smile
Получили ли сте такъв промо код или е само за недоволни клиентки, които им се обаждат ?

Поздрави!

# 140
  • Мнения: 1 525
За съжаление не съм получила такъв код, но утре ще звъня да се оплаквам. Омръзна ми от тази куриерска фирма, с която работят, буквално се излагат. Днес не можах да вдигна телефона и върнах обаждане буквално след 30 сек. Куриерът си беше заминал, не можел да чака, сградата била твърде голяма и не се ориентирал, нямал и ПОС терминал. Ами смешно е след цялото старание да обслужат клиентите накрая всичко да отиде на кино и да не ди получиш пратката заради скапаната фирма, с която работят. Искам и аз компенсация!

# 141
  • Мнения: 3 402
Едва ли дават промокодове или просто за подбрани потребители може би.

# 142
  • Мнения: 5 065
Възможно е при някакъв сериозен проблем да дадат еднократен код на някой за даден модел. И на мен ще ми е интересно да разбера...
Има ли още чаши подарък?
За Варна аз съм много доволна от Лео познавам двете момчетата които обслужват нашия район. Е няма такова разглезване.Знаят, че спя до обяд и не ме притесняват преди това. Разбираме се понякога за час. Тоест звъня :Кога ще дойдеш днес, ще излизам еди кога си...
После пък търпеливо ме чакат да меря... и ако не ми става просто връщам.... Късмет имам с тях. Даже имах случай в който едно момиче от офиса случайно трябвале да донесе пратка. Не можах да я изчакам. Обадих и се, че трябва да изляза и тя миналата дойде в заведението да ми донесе една риза..... Това никъде го няма. Страхотни са...

# 143
  • Мнения: 5 033
Същата работа е и при мен с Лео експрес, като при Буболита .. все бърза куриера, все дребни няма и си проси бакшиши/ама всеки път ви казвам няма дребни, много е нагъл и на всичкото отгоре груб/. Ама длъжни сте да имате да връщате, все пак с доставки се занимавате. Пос терминал няма, еми аз всеки път не мога да ги наглася точни, а той никога няма ....
Просто ужас. Има обаче едно друго момче, което го замества понякога тоя грубия и той е 6 точки, любезен, няма проблеми с него.
Вече се шегуваме с майка ми, когато слиза тя да ми взима пратките - казвам й дали е "ония смотания грубиян или не" Joy

# 144
  • София
  • Мнения: 2 391
На мен Лео са ми носили пратката с един бански от Алеса в осем вечерта в парка, тъй като закъсняваха след седем и искаха да остане за следващия ден, но аз на другия ден пътувах.

# 145
  • София
  • Мнения: 272
Аз за това им плащам с карта. Хич не ми се занимава на ти пари, пък върни ми ресто. А и все бързат. Даже докато сляза и са аха готови да тръгнат. Но е по-добре от преди, защото имат пос терминал вече и е жена куриерката, та съм по-доволна от преди. Поръчката ми дойде вчера. Много скоростно изпълнение този път. 😄

# 146
  • Мнения: 4 008
При мен идват с пос терминал и засега съм доволна от куриера .
Все още нямам ни вест , ни кост от пратката с намалението , явно винаги момичетата с картите са с предимство и първо на тях пращат. Аз ще си почакам още малко , но до края на годината ако ми хареса нещо от есенната колекция и не е скъпо ,то и аз ще имам първата им карта с отстъпка .

Всъщност като споменах колекция , при тях кога е характерно да я пускат ? Те май комбинират есен и зима и я пускат към края на Ноември или се бъркам ?

# 147
  • Мнения: 1 048
Мега тъпо е на тази цена дрехите да идват с треторазрядните Лео експрес. Първо, че Лео  има само в по-големите градове. В моя град идват по график, идва някакъв грубиян с очукан опел на газ за да не им се правят разход, винаги крив, че трябва да бие път до града. Хвърля ти пратката, нито можеш да мериш, за пост терминал пък да не говоря. Изобщо няма дребни. И представете си точно днес решили да дойдат, а аз не съм на адрес.
Слагат едни бомбастични суми на дрехите си, а избрали най- евтиния куриер да не се минат с лев два отгоре.

# 148
  • Мнения: 3 402
Когато връщаме безплатно определено им е важно. Аз съм доволна от куриера при нас, ако имам за връщане като идва му ги давам за обратно. Зависи от човека просто, навсякъде има невъзпитани и груби хора.

# 149
  • Мнения: 481
Момичета, на 01.09 направих поръчка. Кога да я очаквам.. Sad иначе Лео винаги мн бързат. Първият път ми каза да слезна пред блока , но аз му казах, че съм с малко дете и да се качи той. Пиците ми ги носят до коридора, за алесса ще слизам.. 🤭😅 поръчах за детето една рокля , за мен червено бюстие и едно якенце. Очаквам ги с нетърпение, но още не е излезнала пратката за проследяване. Предните пристигнаха доста по - бързо. А зимна колекция кога да очакваме?

Общи условия

Активация на акаунт