МОН - промените продължават (5)

  • 90 105
  • 767
  •   1
Отговори
# 360
  • Мнения: X
Резултатът е наистина забележителен.
Ето я първата десетка.

Само за сравнение - средният резултат на МГ Ямбол е 41, 61. Явили са се 97 ученици.

# 361
  • София
  • Мнения: 9 060
Дидева, и мен ме впечатлиха, като гледах резултатите (нали и мен ме вълнуваше миналата година), но не бях обърнала внимание, че е само една гимназията в града. Зависи и какъв е профила, учителите, как са подготвяли децата... (моята "позната" беше от математическа паралелка от тази гимназия, сравнително млад човек)

# 362
  • Мнения: X
Не знам защо се обръщаш към мен. Аз не коментирам резултатите. Качих ги просто за информация.

# 363
  • София
  • Мнения: 9 060
Заради това:
Резултатът е наистина забележителен.
Ето я първата десетка.

Само за сравнение - средният резултат на МГ Ямбол е 41, 61. Явили са се 97 ученици.
Също бях впечатлена и съм го запомнила.

# 364
  • Мнения: 7 685
То откакто олимпиадите са по места също се наблюдават аномалии, та изобщо не ме учудва на нво 4 и нво 10 да се "помага".

# 365
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Интересно, че за нашето МГ аз имам други данни, или може би Дидева дава средно от двете НВО. Ето ги моите само за математика:
За област Ямбол:


За страната:

# 366
  • Мнения: X
Едно и също е. Това, което пуснах, е от портала за отворени данни. Превъртяни са към 100 точки.  Умножи тези от презентацията по две и ще получиш същото.

# 367
  • София
  • Мнения: 3 813
Няма никаква логика върху НВО да се поставя оценка извън точките, защото НВО проверява знания не само придобити, предполага се в една конкретна учебна година, а в няколко.
В немалко случаи в съответните класове се сменят различни учители, не се взима целият предвиден материал за съответната година. От личен опит - раздел класическа вероятност въобще не беше преподаден на сина ми в 9 клас, от раздел Системи моделирането на текстови задачи беше преподадено в 2 часа като се взеха само такива, в които се използват системи с квадратни уравнения, не и линейни.
В 8 клас материалът за ротации също беше претупан.
Аз съм преподавала този материал вкъщи, но колко родители могат да го направят?!

# 368
  • София
  • Мнения: 3 374
Новости от МОН
"Дигитална раница" е подготвило просветното министерство за учениците наесен
https://www.dnevnik.bg/detski_dnevnik/2022/04/07/4333617_digital … oto_ministerstvo/
https://topnovini.bg/novini/883317-mon-puska-e-urotsi-naesen
 Не ми харесва много идеята, сега пак им пускат клипове - и от Уча се, и от ел ресурси на учебника/ издателството, сега пак родителят вижда оценките в Школо, в Школо има ресурси, споделени от учители безвъзмездно, сега ще получават пари, ще има оценители, комисии сигурно, не знам... Не се радвам много на нови дигитални ресурси и децата да прекарват още време пред екран, но може би това са новите тенденции и мисленето ми е остаряло....

# 369
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
На мен пък идеята ми харесва, но като знам колко са способни от МОН да я осъществят, предвид досегашните им недоразумения с платформи, леко се притеснявам, че ще ни нагърбят да се занимаваме с допълнителна работа, която после яв иди бял свят, я не. Ще се усвоят едни пари и накрая ще оставят всичко на нас и ще си измият ръцете с нас, както е ставало досега. Изприщвам се, като чуя, че МОН ще правят нововъведения. Единственото сполучливо електронно нещо е Школо и то не е дело на МОН.

# 370
  • Мнения: 387
Този път съм напълно съгласна с Лиляна.
Онлайн всякакви ресурси, че и подредени, класифицирани, оценени, са бъдещето. Една добра платформа е от огромно значение. Проблем огромен е МОН и неумението им да го направят така, че да е двигател. Вместо това ще стане точно както е отчела Лиляна-ще се похарчат едни пари за едно голямо нищо. И ще отчитат някаква дейност, която само затруднява, а по цял свят следва да улеснява.
Светът отдавна върви към дигитализация, само ние размахваме хартии до премала, но харчим пари за всякакви разработки и иновациЙ. Как ги обичам тези иновации...

# 371
  • European Union
  • Мнения: 1 977
За нашето министерство "дигитално" означава да разпечатиш нещо на хартия, да го подпишеш, да го сканираш и да им го качиш в платформата. Друг начин на работа не познават.

# 372
  • Мнения: 4 691
О, нищо не разбирате от Иновации….Stuck Out Tongue Winking Eye
Нали бяхме в едно такова иновативно училище.
Така и не разбрах в какво беше иновацията…
Но директорката нали се издигна по министерствата.

Както сте казали “да даден едни пари “… “на едни хора”.
За да дигитализират нещо, трябва нещото да е перфектно. Т.е. Да има работещ процес, който да се дигитализира.
Иначе каквото влязло, такова излязло

# 373
  • Мнения: 837
Новости от МОН
"Дигитална раница" е подготвило просветното министерство за учениците наесен
https://www.dnevnik.bg/detski_dnevnik/2022/04/07/4333617_digital … oto_ministerstvo/
https://topnovini.bg/novini/883317-mon-puska-e-urotsi-naesen
 Не ми харесва много идеята, сега пак им пускат клипове - и от Уча се, и от ел ресурси на учебника/ издателството, сега пак родителят вижда оценките в Школо, в Школо има ресурси, споделени от учители безвъзмездно, сега ще получават пари, ще има оценители, комисии сигурно, не знам... Не се радвам много на нови дигитални ресурси и децата да прекарват още време пред екран, но може би това са новите тенденции и мисленето ми е остаряло....
Здравейте, знаете ли как точно става регистрацията в този сайт?

# 374
  • Мнения: X
Аз обичам да пия вода от извора, макар че в случая статиите са дословна препечатка. От страницата на министерството.
Безплатна единна електронна образователна платформа ще посрещне учениците, учителите и родителите в началото на следващата учебна година. Тя ще бъде инсталирана върху облачната среда на Министерството на образованието и науката (МОН), а достъпът до  нея ще бъде с електронните профили в edu.mon. Това е следваща стъпка от започналата дигитализация на образованието в България и предхожда въвеждането на персонализирано обучение.

Общи условия

Активация на акаунт