Моля, дайте ми съвет къде да започна работа в Кол Център

  • 16 586
  • 160
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 334
Още един глас за Coca-Cola, чувам само добри отзиви.

# 16
  • Мнения: 558
Относно предизвестията, мисля, че почти навсякъде в аутсорсинга са 2 месеца (а може би и не само там). Дори и при ИТ позициите. Иначе има и тримесечни, но те сякаш не са толкова често срещани. Не знам само дали  предизвестието зависи от фирмата или от проекта, т.е. в една и съща фирма, но при различни проекти, продължителността му да варира.
Изобщо не е необходимо да започваш работа на телефон, особено пък като technical support specialist. Няма да издържиш дълго и после ще се чудиш как да отработиш двата или трите месеца предизвестие, които са ти по договор. Търси си нещо свързано с data или order management, billing & cash collection.
В какъв диапазон са заплатите за тези позиции? 2000 - 2500 чисто дали се стига?

За billing и cash collection не трябва ли икономическо/финансово образование?

# 17
  • София
  • Мнения: 38 482
Ахааа, те на интервю искат да се освободя от старата работа бързо-бързо, ама те освобождават за 2-3 месеца! Ми не е честно.

# 18
  • Мнения: 558
Да, това е малко парадоксално в тази сфера Laughing - назначаванията са бързи, но напускането невинаги е толкова лесно.

# 19
  • Мнения: 921

В какъв диапазон са заплатите за тези позиции? 2000 - 2500 чисто дали се стига?

За billing и cash collection не трябва ли икономическо/финансово образование?

За заплатите 2000 със сигурност, и 1800 да договориш на интервюто, към тях има и бонуси, ваучери и др. придобивки. Освен това всяка година има увеличение - дали ще е на базата на лични постижения, или тези 3 или 4 %, които са по закон (не помня точно), но го има. За 2500 вече не знам, аз не съм от нахаканите и ми е трудно да си искам, но имам колеги, които са го правили и им се е получило.

Икономическото или финансово образование не е задължително, обикновено пише, че е само предмство. Има си обучение (доста дълго, 2-3 месеца), интересно е, научаваш нови неща. Аз, както и по-голямата част от колегите, сме с филологии, има и такива завършили туризъм, журналистика и дори история на изкуството Simple Smile

Последна редакция: пт, 27 авг 2021, 11:35 от Unicorn88

# 20
  • Мнения: 55
Благодаря много на всички за информацията и включванията, определено ще взема всичко което кажете предвид.

За Sutherland и Telus не съм чувала добри неща, но реших да пусна, ей така, колкото да има.

Като цяло ми препоръчаха и на мен Coca-Cola, HPE, DXC, GTT, Ingram и Paysafe, като казаха, че като цяло си зависело от проекта. Всички останали кол-центрове били много зле в момента откъм текучество, придобивки, заплати и прочие и нямало смисъл да си губя времето там.

За момента ми се обадиха само от Tek Experts и са доста мудни, но отдавам липсата на връзка, защото все пак сме Август и все още е отпускарския сезон.

Със сигурност ще се включа отново като имам повече информация за фирмите, но и със сигурност сърдечно ви благодаря на всички за помощта!

Поздрави и всичко най-най Simple Smile

# 21
  • Мнения: 345
Аз работя в Телком и имам доста познати в такива фирми. От събрани впечатления на различни хора бих казала, че Инграм, Кока Кола и Пейсейф са зле. От към заплащане също. ГТТ, ДХС, ХП, ИБМ и Съдърланд са ок. Насочете се към международни фирми, за предпочитане американски или скандинавски. В Questers знам, че също има обслужване на клиенти, но не съм сигурна с какъв език. Последно от познат в Модис с немски знам, че не е натоварено като работа.

# 22
  • Мнения: 620
И от мен не за Sutherland, доста често съм го коментирала из форума защо Simple Smile И по-конкретно - за проекта Амазон.

# 23
  • Мнения: 1 334
И от мен не за Sutherland, доста често съм го коментирала из форума защо Simple Smile И по-конкретно - за проекта Амазон.
Моя колежка, която е работила за тях, за проект на Гугъл ги нарича "Sufferland" Joy

# 24
  • Мнения: 345
Аз също имам познати в кол центъра към Гугъл и буквално има по 5 обаждания на ден и през останалото време гледа филми и игре игри. Това да ти е “suffer”-a😃

# 25
  • Мнения: 1 334
Определението е по-скоро към компанията и менажирането, отколкото към дейността (коята и тя описа като скучна) ^^

# 26
  • Мнения: 345
В такъв смисъл - да, според мен всички от към менажиране са кофти. Все пак да не забравяме каква е идеята на аутсорсинга и като цяло виждането на чужденците към България като страна от третия свят. Не е като да се престарават за нас работата да е балансирана, да няма бълвочи и заплащането да е като в техните държави.

# 27
  • Мнения: 620
Аз от самия проект Амазон нямам оплаквания, за мен си беше много приятно, въпреки че има ядосани клиенти. Ама мениджмънта, смените…. Тц

# 28
  • Мнения: 558
Скрит текст:

В какъв диапазон са заплатите за тези позиции? 2000 - 2500 чисто дали се стига?

За billing и cash collection не трябва ли икономическо/финансово образование?
За заплатите 2000 със сигурност, и 1800 да договориш на интервюто, към тях има и бонуси, ваучери и др. придобивки. Освен това всяка година има увеличение - дали ще е на базата на лични постижения, или тези 3 или 4 %, които са по закон (не помня точно), но го има. За 2500 вече не знам, аз не съм от нахаканите и ми е трудно да си искам, но имам колеги, които са го правили и им се е получило.

Икономическото или финансово образование не е задължително, обикновено пише, че е само предмство. Има си обучение (доста дълго, 2-3 месеца), интересно е, научаваш нови неща. Аз, както и по-голямата част от колегите, сме с филологии, има и такива завършили туризъм, журналистика и дори история на изкуството Simple Smile
Благодаря за инфото! Аз също съм с хуманитарно образование и затова се зачудих. Иначе в момента работя по един временен аутсорсинг проект, като скоро ще трябва да търся нови възможности и макар че интересите ми са в други насоки, аутсорсинг сферата ми е резервен вариант.

# 29
  • Mars Hotel
  • Мнения: 4 867
А по-очевидна реклама на компанията можете ли да направите? Grinning

Общи условия

Активация на акаунт