Етажна собственост – такава, каквато си я направим. Тема N9

  • 47 009
  • 939
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 149
Ние използвахме БОБ на А1,беше 2лв на месец,НО не знам дали още се предлага.

# 226
  • Мнения: 2 561
И ние ползваме БОБ за асансьора, но ако драстично вдигнат цените ще се откажем да ползваме услугата за кабината.

# 227
  • Мнения: 1 781
Ние използвахме БОБ на А1,беше 2лв на месец,НО не знам дали още се предлага.
Мерси ще питам, звучи добре.

# 228
  • София
  • Мнения: 8 305
Считано от 01.07.2019 г. „А1 България“ ЕАД преустановява предлагането на тарифни планове с търговска марка „bob“, като се спира възможността за сключване на нови договори от нови абонати или съществуващи абонати на други услуги на А1. Сключените до настоящия момент договори за тарифни планове „bob“ запазват своето действие, като текущите абонати могат да ползват допълнителни услуги (гласова поща, моят bob на www.bob.bg ), могат да заявяват допълнителни пакети, да удължават срока на договора си, да преминават към тарифни планове с марка „bob“, както и да променят тарифния си план към текущите актуални от портфолиото на А1.

# 229
  • Мнения: 1 781
Имам оферта за 3.60 лв на месец с ДДС от Виваком - според мен е добре казаха ми 50 мин на месец разговори, ще говоря с другите собственици и ще решим, но офертата е само индивидуална и то като корпоративен клиент.
И аз видях че Боб вече не са съществуващи като опция. мерси.

# 230
  • Мнения: 75 542
То без пари бе, какво ще ги питаш Grinning

Едва ли по-евтино ще има.

Какво значи корпор.клиент...към фирма ли?

# 231
  • Мнения: 316
Здравейте,
Има ли някъде в ЗУЕС  (четах го, но не намерих) записано, че домоуправител се избира нов или прекрати мандатът на текущия само при включване на тази точка в дневния ред или може да се зачете за валидна при точка "Разни"?

И друго - достатъчно ли е, според Вас, да се прекрати мандатът на домоуправител, който не организира решенията на събранието (в нашия случай не организира ново събрание в рамките на месец, а го проточва с 3 месеца) и второ - при липса на средства в касата, не ни уведомява своевременно, а "покрива задълженията със собствени средства" - става дума за фирма, но все пак.. два месеца сме на минус, но ни уведомяват 10 дена след края на месеца.

Последното, мисля, го имаше упоменато в ЗУЕС, но сега не го намирам. Има ли такава точка, че трябва да ни уведомяват своевременно за липса на средства в касата?

Последна редакция: вт, 18 яну 2022, 19:33 от a_angelov

# 232
  • София
  • Мнения: 10 649
Някой имал ли опит с инст-ция на домофонна система /има стара такава но не се знае работи ли/ нова брава и нови апарати предполагам...
София.

# 233
  • София-в сърцата на моите деца
  • Мнения: 1 775
Някой имал ли опит с инст-ция на домофонна система /има стара такава но не се знае работи ли/ нова брава и нови апарати предполагам...
София.
https://balkanbit.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82 … 5cixoC0qAQAvD_BwE

На нашия вход тези ни правиха Домофонната инсталация с вратата. Останахме доволни!

# 234
  • Мнения: 116
Здравейте, предстой ни да правим ремонт на покрива и търсим предложения за фирми,който работят коректно!! Може ли,да ни препоръчате фирма от която сте доволни?

# 235
  • Мнения: 316
Хора, помагайте!
Миналата седмица имахме общо събрание с кворум около 50%, но всички единодушно гласувахме договорът ни с фирмата - домоуправител да бъде прекратен предсрочно. Господин управителя, обаче, смята, че нашите искания са неоснователни и няма намерения да "сдаде властта" Simple Smile 
Очакваме протокола до няколко дни. Предполагам, ще го попълнят с небивалици, но ще има възражения в 7 дневен срок.
Въпросът ми е - как да процедираме от тук нататук? Да пуснем уведомление за 1 месец предизвестие  и в края на другия месец да очакваме касата и документите да се върнат?
Напълно идиотско беше от страна на управителя да заяви, че ако искаме предсрочно прекратяване, трябва да платим пълните месечни такси до края на договора... (явно се мисли за мобилен оператор от преди 20 години..) Това в КЗП веднага би паднало, но май ще се стигне и до там.

# 236
  • Пловдив
  • Мнения: 1 151
Какво пише в договора? Мисля, че ако има неспазване на задължения от негова страна, може да се прекрати без неустойки.

# 237
  • Мнения: 316
Няма клауза за неустойки ако прекратим предсрочно, но не е описано и как може предсрочно да бъде, освен по взаимно съгласие, но от фирмата не искат да се съгласяват..
По отношение на неспазване на задълженията - има опция за 10% намаление от месечната такса, но само толкова. Вече 3 месеца подред плащаме и по-малко, но не това е проблема, а безотговорността им.

# 238
  • Пловдив
  • Мнения: 1 151
Т.е те нямат основание да ви искат неустойки, но не ви връщат парите от касата?
Много неприятно...
И на нас не искаше фирмата да ни връща парите, щото ги нямали... С една дума ги ползват нашите пари за други неща. Моя мъж така побесня, че ги заплаши с икономическа полиция. Проблемът се реши за една седмица.
Може да проверите дали са се регистрирали в общината. Ако не са, да подадете сигнал. Да поискате НАП да им направи ревизия, жалба в КЗП и каквото още се сетите.

# 239
  • Мнения: 316
Регистрирани са в общината, проверих го преди време. Всичко е в срок направено там.
Като цяло, касата ни е на 0 към момента, даже и на "минус" може да дойде, тъй като те не си правят труда да събират таксата от всички, а който плати.. нали накрая си теглят за тяхната заплата и всичко е точно.
Дори предния месец, казват, че сме на минус, но те с фирмени средства покрили някои разходи... такъв филм няма, честно казано. Сериозно ни въртят, но не знам още колко.

По повод на заплахите с НАП и икономическа полиция... хубава идея е. Но първо ще пробвам с ревизия като член на контролния съвет. Да видим фактури за плащанията досега.

Общи условия

Активация на акаунт