Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 237 217
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 000
  • Мнения: 20 961
Виж си изпратени. И фактурата. Появяват се нови полета, като се смени статуса - там вижте и проверете.
Имаше ред поръчани, ред кое от тях е изпратено. поне при мен.
И фактурираната сума е същата, ще видим. То утре ще науча какво как, но не е в това въпроса.

# 3 001
  • Мнения: 76 597
Отвори ВИЖ ПОРЪЧКА.

ПОСЛЕ



Натискаш го и виждаш какво е експедирано



# 3 002
  • Мнения: 7 118
Аз имейл  от Лили НЕ съм получавала. Статусът ми в профила е променен, получих преди малко и известие от Спиди, утре да очаквам пратката ми.

При мен хронологично бяха така нещата: 1. промяна на статуса в сайта; 2. имейл от спийди, че ще получа пратка на следващия ден; 3. имейл от Лили, че пратката ми е изпратена.

Та, може и да получиш имейл, нищо не се знае. Joy

# 3 003
  • Мнения: 20 961
Тет, мерси, ориентирах се, ще сравня.
Въпроса е, че трябваше да се свържат с мен и да ме уведомят, или пък с нещо да го заменим....поне така са правили другите фирми.
Абе...Лили. 🙄

# 3 004
  • Мнения: 76 597
Разцъкай там, разгледай новите полета. То и като отвориш виж поръчката още, под всеки артикул пише поръчани 1/изпратени 1.
Може би при теб като липсват, ще пише поръччани 1 бр./изпратени 0 бр..не знам.

Ами прецени си дали да не я откажеш, ако много неща ти липсват. Как плати?

# 3 005
  • Мнения: 462
На първите поръчали,май само дам. превръзки ще ни изпратят.....

# 3 006
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 695
Joy . Ох, превръзките от моята поръчка са за колежката, дано се смилят и пратят нещо и за мен.

# 3 007
  • Мнения: 1 693
Днес минах през Лили, че ми трябваха бебешки тампони и видях налипен комплекта на Лореал, който ми казаха, че не могат да изпратят поради липса на наличност. Даже 4бр. имаше налични в нашето Лили.
Страшно некоректни! Според мен цената не им излиза на сметка и затова отказват артикули, а не поради липса на наличности.

# 3 008
  • Мнения: 5 300
При мен единствената дермокозметика е на Микса комплект дневен + нощен, всичко друго са гримове и една четка за коса, още съм на статус чакащ.

# 3 009
  • Мнения: 20 961
Тет, наложен платеж.
Мацките дето са платили предварително с карта, не знам колко ли ще чакат за парите 🙄

# 3 010
  • Мнения: 462
Е,ма те изпращат от склад не да обират наличностите по магазините си.....Аз от магазините обрани продукти НЕ искам да ми пращат.....Пипани,отваряни,пробвани,мирисани.....като знам колко шматки отварят и душат....Най-ме дразнят,когато пръскат от класическия Dove.....дето е от 20г. на пазара и всички са го купували и ползвали....Ама,не тя ов/ата да пръсне,след нея двората,петата....

# 3 011
  • Пловдив
  • Мнения: 1 365
Разцъкай там, разгледай новите полета. То и като отвориш виж поръчката още, под всеки артикул пише поръчани 1/изпратени 1.
Може би при теб като липсват, ще пише поръччани 1 бр./изпратени 0 бр..не знам.

Ами прецени си дали да не я откажеш, ако много неща ти липсват. Как плати?

При мен всичко е отбелязано като изпратено, но сумата от смс-а е - 2 продукта. Много съм разочарована, защото заради единия от тях пуснах поръчката - маска на Uriage. Ако не бяха едни кремове за свеки, нямаше да взема поръчката 🙄

# 3 012
  • Бургас
  • Мнения: 5 814
Аз все още си чакам чинно връщането на парите за дублираната по тяхна вина поръчка... Похвалих ги, че поне моите 2 поръчки дойдоха бързо и че свързвайки се по телефона с техен служител, получих уверения че ще се анулира излишната поръчка, парите ще ми се преведат по банкова сметка, не директно в картата?!, и за целта да пратя айбан по имейл. И си чакам ли чакам... от 29 ноември... За пореден път им писах днес, защото телефон вече не вдигат, колкото и да съм опитвала. Мдаааа, по празниците с онлайн жалби ще се занимаваме май!

# 3 013
  • Мнения: 15 357
В моите пратки си проверих адреса на касовия бон.От централен склад изпращат,явно каквото имат там това е.

# 3 014
  • Пловдив
  • Мнения: 44 821
Да сте мяркали намаления на ски екипи нейде?

Общи условия

Активация на акаунт