Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 237 001
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 600
  • София
  • Мнения: 263
сега си проверих статуса на поръчката от Лили. Променена е на " Оброботва се" и има генерирана товарителница. Да видим дали ще има липси от поръчката. Никой не ми е звънял от Лили.

# 3 601
  • Пловдив
  • Мнения: 5 916
сега си проверих статуса на поръчката от Лили. Променена е на " Оброботва се" и има генерирана товарителница. Да видим дали ще има липси от поръчката. Никой не ми е звънял от Лили.

Моята поръчка когато стана обработва се - на другия ден получих смс за доставка. Иначе в сайта си стои още на обработва се. Simple Smile

# 3 602
  • Мнения: 2 474
Някой сподели, че не е доволен от Нотино. Аз обаче като ги сравня с Лили направо са ми топ отвсякъде Grinning
Вчера вечерта поръчах нещата, които Лили няма да ми доставят и утре ще са при мен. А Лилито го чакам във вторник. Много съм доволна от Нотино. Heart

# 3 603
  • Варна
  • Мнения: 2 188
сега си проверих статуса на поръчката от Лили. Променена е на " Оброботва се" и има генерирана товарителница. Да видим дали ще има липси от поръчката. Никой не ми е звънял от Лили.

Моята поръчка когато стана обработва се - на другия ден получих смс за доставка. Иначе в сайта си стои още на обработва се. Simple Smile
Аз моята я взех  вчера ,обаче  в сайта тя още се обработва
Rolling EyesRolling Eyes

# 3 604
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 672
Е при Лили силата не е бързината, а голямото намаление. То е ясно, че иначе няма кой да поръчва пак.

# 3 605
  • Мнения: 1 716
сега си проверих статуса на поръчката от Лили. Променена е на " Оброботва се" и има генерирана товарителница. Да видим дали ще има липси от поръчката. Никой не ми е звънял от Лили.

И при мен е така. От вчера е на обработва се. Ще видим тази седмица кога ще получа смс и какво ще липсва.

# 3 606
  • Мнения: 278
Какво ще правим с неполученитв поръчки от Лили, които са пропуснати в пълно мълчание - ни обаждане, ни мейл?
Звъннете им. На мен ми писна и се отказах - ако получа код, ок. По напред в темата някой беше качил телефона.

# 3 607
  • Мнения: 5 421
Има ли развитие при тези, които са предплатили с карта, а нямаха пратка? Получихте ли кашони, обаждане, пари върнати....?

# 3 608
  • Мнения: 125
Има ли развитие при тези, които са предплатили с карта, а нямаха пратка? Получихте ли кашони, обаждане, пари върнати....?
На мен ми се обадиха вчера следобед, ще изпратят поръчката без два липсващи артикули. Жената беше изключително любезна и обеща, че още днес следобед парите за липсите ще се възстановят по сметката. Да видим.

# 3 609
  • Бургас
  • Мнения: 11 047
И аз си взех поръчката. По касов бон всичко е точно. Липсва един масажен крем и самобръсначки. Срокът на годност е добър.

# 3 610
  • Мнения: 1 334
Има ли развитие при тези, които са предплатили с карта, а нямаха пратка? Получихте ли кашони, обаждане, пари върнати....?
Получих обаждане уикенда, за да ме информират за четири липсващи продукта, днес вече получих известие от Спиди, че пратката ще пристигне утре и очаквам възстановяване на сумата за липстващите продукти.

# 3 611
  • Мнения: 19
Май само статусът на моята поръчка от Лили е все още “Чакащ”. Видяло се е, че ако получа нещо изобщо ще е догодина😂

# 3 612
  • Мнения: 1 501
Моята поръчка пристигна с 4 липси на обща стойност 40 лв, на касовия бон ги няма, обаждане нямам, писах в контактната форма в четвъртък и все още ни вест, ни кост..

# 3 613
  • Мнения: 2 307
От Лили нищо подредено нямах, нито мостри, нито каталог... Всичко изсипано в един кашон без опаковки, без запълване на празни пространства... На късмет разчитат да не се изсипе някой шампоан, балсам, душгел...
Липсваха три неща - гъба за баня, система самобръсначка Жилет Винъс с две ножчета, спирала Буржоа. Сумата на липсващите беше приспадната, а доставката включена в касовия бон.

# 3 614
  • Мнения: 549
След 2 обаждания за отказ на поръчката о Лили, вчера се обадиха, че са я изпратили. Имам крем на Nuxe, но как да разбера срок на годност? (Бурканчето не е отворено, но кутията беше леко скъсана)

Общи условия

Активация на акаунт