Изпитани сайтове за парфюми - ноември 2021

  • 116 722
  • 1 327
  •   1
Отговори
# 1 215
  • София
  • Мнения: 984
Съгласна съм, наистина е некоректно. Sad Подобна безотговорност проявяват и към пратки от чужбина, които се обслужват от тях на българска територия - значи, получавам мейл за доставка, доставка не се състои, щото толкова си могат, но няма никаква обратна връзка към клиента защо-какво - значи, не могат да пратят втори мейл да кажат "имаме еди-какъв си проблем" - човек трябва да си следи самосиндикално, да звъни, да пренасочва и т.н. Confounded
Tuali, откри ли се твоята пратка, която беше минала през Спиди/Рапидо?

# 1 216
  • Франция
  • Мнения: 898
В контекста на разговора да споделя, че на мен DHL, моля ви се, ми загубиха едната поръчка от Paula's Choice до степен да не са в състояние да проследят в коя точка на света са я загубили. За последните две години, това ми е за трети или четвърти път неразбория с тях, но преди все пак успяваха да ги проследят и да ми ги донесат със закъснение или поне да ми кажат откъде да ида да си ги прибера. Такова мистериозно изчезване на пратка не бях имала.

# 1 217
  • Мнения: X
Е, няма що... Нерде Спиди, нерде DHL! Щом и те се омазват толкова, какво съм седнала и аз да търся професионализъм у първите?!

# 1 218
  • София
  • Мнения: 984
Супер неприятно. Sad В тази връзка, на една стара работа, на която се налагаше доста често да сме във връзка с DHL, циркулираше шегата, че DHL e абревиатура за "drop it, hide it, lose it". Grinning To не е смешно, ама... Дано се намери пратката, Miyako! Flowers Four Leaf Clover

# 1 219
  • София
  • Мнения: 2 190
От вашите постове си припомних как преди няколко години куриер на DHL ми звънна по телефона да сляза да взема коледния подарък на детето. Докато сляза с асансьора вече си беше тръгнал и оставил на земята в кишата плейстейшън, на чийто кашон се вижда от самолет какво има вътре. И това не е на някое усамотено място, а на тротоара пред 16-етажен блок и на входа на кварталния супермаркет. Всеки недобросъвестен можеше да си замине с пакета.

# 1 220
  • София
  • Мнения: 753
Ужас, ето затова се въздържам да поръчвам от чужбинско... то на територията на страната ни мотаят, а пък ако съм дала една торба пари и трябва да си диря сама пратката ...

Принципно и аз винаги плащам онлайн, но със Скарлет и Лили реших да е наложен платеж при всички поръчки, че имах съмнения кога и дали ще дойдат нещата.... И да, поръчката ми от Скарлет от 21.11 ще пристигне на 03.12. А тази от 22.11 чак днес ми потвърдиха, че са я предали на куриер. И това сайт с 10 артикула от категория дето се вика....

# 1 221
  • Мнения: 660
Днес успях да поръчам от Парфимо Yves Saint Laurent Manifesto L'Élixir и пратката вече е изпратена. Притеснявах се, дали изобщо ще го получа, а то вече пътува Simple Smile.

# 1 222
  • Мнения: 5 139
Да припомня, че от Парфимо пратките трябва да се преглеждат при получаване, после не приемат рекламации!
Аз последната седмица съм много кротка, бих прибрала едно Hayati,  но на още повече от -22%. Ще видя покрай Коледа какви намаления ще ни сервират

# 1 223
  • Мнения: 7 319
Да припомня, че от Парфимо пратките трябва да се преглеждат при получаване, после не приемат рекламации!
Аз последната седмица съм много кротка, бих прибрала едно Hayati,  но на още повече от -22%. Ще видя покрай Коледа какви намаления ще ни сервират
Добре правите Simple Smile
Аз още страдам, че не прегледах внимателно и уцелих парфюм без целофан

С куриери по това време на годината е адско, чаках на мега опашка за да изпратя няколко пратки в събота и ми идваше да зарежа всичко и да ходя да ги пращам по пощата

# 1 224
  • Мнения: X
Да припомня, че от Парфимо пратките трябва да се преглеждат при получаване, после не приемат рекламации!
Благодаря! Спомних си го онзи ден в офиса и проверих пратката, изнервят се от Спиди като иска човек да прегледа. С удължено работно време са, но сякаш всички клиенти чакаха преди отварянето в 9, беше стълпотворение... В 16 нямаше никой и все пак, хич не обичат прегледа.

# 1 225
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 770
А при прегледа на поръчката ако установим нещо нередно, веднага ли трябва да им се обадим (докато сме в офиса)?
Малко ми е странно да разбера, че нещо липсва, но да си взема пакета и после да направя рекламацията.

# 1 226
  • Мнения: 5 139
С потвърждението за направената поръчка, което получавате на мейла си, изпращат и тези детайли - проверява се пред куриер, при липси/несъответствия изготвяте протокол и информирате своевреманно търговеца,  предполагам може и малко по-късно в рамките на деня да е обаждането.

# 1 227
  • София
  • Мнения: 10 502
По темата поръчките от Скарлет и отложените им доставки с 2 седмици.
Вчера, за пример давам, поръчах козметика от Алтея Органикс. Веднага получих мейл за обработена поръчка и тракинг номер след 1 час дори с товарителница  номер за Спиди! Сега получих мейл от Спиди, утре поръчката ще бъде доставена с куриер до адрес.
Ама, какво им става на тия Скарлет!? Не е проблема в Спиди, значи!

# 1 228
  • София
  • Мнения: 849
По темата поръчките от Скарлет и отложените им доставки с 2 седмици.
Вчера, за пример давам, поръчах козметика от Алтея Органикс. Веднага получих мейл за обработена поръчка и тракинг номер след 1 час дори с товарителница  номер за Спиди! Сега получих мейл от Спиди, утре поръчката ще бъде доставена с куриер до адрес.
Ама, какво им става на тия Скарлет!? Не е проблема в Спиди, значи!

Точно това влязох да пиша и аз.. две поръчки от Скарлет, едната от 22.11., другата от 26.11.
За първата звънях в петък (26) да питам, казаха, че в момента работят върху поръчките от 22. Нямам информация по-нататък изпратена ли е, кога ще я получа и т.н. За втората изобщо нямам информация какво кое как отвъд това, че е приета.

За сравнение, на 26 пуснах поръчка от obuvki.bg. На 27 получих потвърждение, че е изпратена (от Полша нали), днес получих мейл от Спиди, че утре ще ми я донесат.
Също, поръчка от Комсед (да не казвам кога я пуснах, че там мотането, традиционно като за такива случаи, е епично). Изпратена от Комсед на 27, имам мейл от Спиди от 27, че ще я получа на 1 декември.

Та, тази работа със Спиди и удължената им доставка и е така и не е така.. вероятно има някаква диференциация в услугата, и съответно цената на безплатната доставка е тази - че понякога ще ти късат нервите със сроковете. Апропо, затова никога не плащам предварително, защото пък тогава хептен не можеш да ги хванеш.. реално ако беше за подарък, или нещата ми трябваха спешно, в тази ситуация просто бих отказаха поръчката. Предполагам някои хора, по-нетърпеливи, ще направят точно това и в този случай..

Последна редакция: пн, 29 ное 2021, 16:45 от Elitsa_z

# 1 229
  • на последния етаж
  • Мнения: 9 975
Имам потвърждение, че поръчката ми от Скарлет от петък пристига утре.

Общи условия

Активация на акаунт