Изпитани сайтове за парфюми - ноември 2021

  • 116 725
  • 1 327
  •   1
Отговори
# 1 230
  • Мнения: 3 730
От кога ви пее радиото , че не е проблема в Спиди -  аз три дена си комуникирам с Делириум и през всеки от тези три дни /сряда, четвъртък и петък / пратката ми току що била предадена на куриер и нямало как да се анулира / защото в петък вече реших да анулирам поръчката / В крайна сметка днес ги питах за номер на товарителница и се оказа , че товарителницата е от събота ?!?!?!? Пълен цирк. Още не съм решила дали ще взема пратката или директно ще я откажа .....

# 1 231
  • София
  • Мнения: 5 003
И аз имам поръчка от. алтея органикс и беше доставена на другия ден буквално. Покрай минал черен петък на Зара помня пак имаха така едни отложени доставки с по 10 дни тогава всъщност беше обяснено, че това е на база на условията, които самите магазини сключват с куриера т.е явно ползват по-ниски тарифи и услугата не е съвсем “експресна”. Аз от скарлет имам поръчка от 19.11 и я чакам на 3.12.

# 1 232
  • София
  • Мнения: 849
В интерес на истината, аз се чудех днес дали да не поръчам и един или два парфюма от Скарлет.. че реално само това не пуснах на черния петък.. Но в сегашната ситуация определено това удоволствие ще си го спестя.. Както се казва, аз тия 200 кинта имам къде да ги потроша Wink

# 1 233
  • Мнения: X
Абсолютно е заради условията, ама да ми е за урок! Никога повече няма да плащам предварително на такива сайтове. И аз чакам, ама и те ще чакат. Как може сайт от такъв ранг да пада толкова ниско за едната доставка! Дали безплатна доставка, ама с другата ръка взели, нагласили са се...

# 1 234
  • Мнения: 6 934
Tuali, откри ли се твоята пратка, която беше минала през Спиди/Рапидо?
Не, изпадна в тотално лимбо, а аз се чудя какво да правя. Спиди само ми обещават, че ще проверят, но аз разбирам, че "проверката" им се свежда до това да питат момчето, което идва до моя адрес дали се сеща какво е станало с тази пратка. Съответно говорих с него (почти всеки ден идва нещо да носи) и той какво да каже... Пратката е маркирана доставена на 9-ти ноември, не помни. Каза също, че ако предявя претенции, ще го накарат него да възстанови сумата. Това мен не ме устройва, защото с него лично аз проблем никога не съм имала, страшно точен и експедитивен е, смятам, че Спиди като компания трябва да си поеме разхода за грешката. Единствено излезе, че на товарителницата на Спиди/Рапидо телефонът ми е бил сгрешен, което съм убедена, че се е случило тук някъде, не по вина на куриера, защото при немците ми е подаден точно тел номер. Мисля си дали мога да ги накарам поне да я маркират като загубена, за са си отнеса претенцията към ausliebezumduft. Много, мнго тъпа (поредна) ситуация с Рапидо.

Отбелязох се с една cyber Monday покупка от pretty shop, не бях виждала боди спрейовете на ТФ на подобни цени (в Делириум и след код не падат под 90лв), че и аромат, който обожавам. Жалко, че нямат повече варианти. Поръчах 2, че може нещо за подарък да иде единия 😊

# 1 235
  • Мнения: 393
Въпреки липсата на потвърдителен имейл, получих известие от Спиди за доставка, утре, от Лили. Някой беше споменал, че срока за доставка е около 10 дни, та доволна съм! Поръчах доста неща, а доставката ми излезна около 4,40 по спомен.

Последна редакция: пн, 29 ное 2021, 17:13 от elia1

# 1 236
  • София
  • Мнения: 753
Аз получих потвърдителен имейл от Лили 2 часа след самата поръчка, та все пак нещата ми ще дойдат Grinning

# 1 237
  • Мнения: X
Лили пък въобще не ги мисля. Там си пишеше, че до 15 дни ще обработват поръчките, нищо че са им даже солени сумите за доставка, ама те поне направиха реално 50% намаление... Имам две поредни поръчки от тях, защото съм много съобразителна, та ще плащам и две доставки. Верно трябва да почна да си записвам, чакам поръчки от 6 места (за сега)! 🤪

# 1 238
  • Мнения: 4 306
Може би много скоро ще видим Tabac Rose и още добри неща на BDKparfums в elinor.bg  Simple Smile

https://elinor.bg/brand/bdk-parfums

Последна редакция: пн, 29 ное 2021, 18:45 от Milen™

# 1 239
  • Мнения: 5 052
Doulglas - CYBER MONDAY, отстъпки от 40-50% за 1400 продукта +, всичко друго на 20%
сега ще разглеждам докато пия второто второто кафе
Лъжат! Изваждат на витрина продукти, които от 1 година са на тази цена. Визирам веднага ИСЛ Мон Парис розовото парфюмче. Вече 3х тази година купувам този парфюм на цената му от 66,50лв.
Нещата, които следя, не са минали прага на 20%.

   Нямам късмет аз с този Дъглас. Дано само аз съм каръка. Имаше недоразумение по една дребна поръчка, писах, реагираха и го разрешиха бързо. Казах си, читави са, ще се поръчва. Случват се грешки, важното е да се оправят. На 10.11. поръчах някои коледни подаръци, имаха намаление някакво. Чаках 9 дни. Ни имейл, ни телефонно обаждане. Статус на поръчката "заявка за изтегляне от склад". Обадих се. В различни магазини били продуктите, сборували ги, ще си получа поръчката. Същата вечер виждам статус "отказана". Защо бе хора? Петък вечер беше, писах, чаках.
В понеделник след обяд писах пак. Някои от продуктите били свършили, затова я анулирали. Няма имейл, няма обаждане. Щели да ми дадат код за 30% отстъпка. Хванах се. Всъщност, само единият от шест поръчани артикула беше свършил, защо не ми казаха, не знам. Щях да си искам останалите. Правя нова поръчка, кода не работи. Пак пиша, пращат ми нов. Той направи 6 лв. намаление, което беше 2.2% от стойността на поръчката. Пак кореспонденция. Ама те кодовете били за ненамалени артикули. Не пишеше това, но както и да е. Те почти всички цени са им "задраскани", та почти няма смисъл от този код. Ненамалените и с 30% пак не са на добра цена. Още си седят разни неща в кошницата ми, погледнах днес този cyber monday, никаква промяна в цени на това, което наблюдавам. Междувременно поръчах и частично вече получих коледните подаръци. Няма да са от Дъглас и едва ли ще ги гледам повече. Жалко, че не пожелаха да съм им клиент. Обичам да купувам парфюми и козметика, често поръчвам и не връщам Simple Smile Да са живи и здрави.

# 1 240
  • Мнения: X
Аз наистина не разбирам... Как ще откажеш цяла поръчка от 6 неща заради 1 липсващ продукт?! Кой ги обучава тези хорица, стигат им заплатите ли, недосетливи ли са (меко казано) или фирмата си е надвила на масрафа и не и пука за клиентите? Четете тук, бе, хора, учете се, егати... И какво мотаене, какво нещо! Какви оправдания... Обедняхте, че дадохте код за собствените си неразбории при цени, дето други сайтове предлагат доооста под вашите и разбира се, кодът не функционира... Безмълвна съм! Кой ги менажира, кой им плаща, кой ги държи под контрол? Дайте ми я тая дейност, да ви покажа как се прави, както и на всяка една от нас тук, която ще се справи, защото е обръгнала при пазаруване от некадърно управляващи сайтовете си хора със самочувствие без покритие. Толкова малко се иска - само да постъпваш с клиентите така, както би искал да постъпват с теб, ако ти си клиент.

# 1 241
  • София
  • Мнения: 984
Tuali, много неприятна ситуация. Tired Face Не знам дали могат да сменят статуса от "получена" на нещо друго, та ще трябва на местна почва да се разплита казусът вероятно. Sad Надявам се да намерите начин да се разреши проблемът. Flowers Four Leaf Clover
Поръчката ми от Spray Parfums от петък още не е обработена, надявам се да не я откажат, че и промоциите навсякъде изтекоха.
Случката с Дъглас е тотален абсурд... При аналогична ситуация със skins.nl просто пращат рефънд за неналичния продукт и изпращат останалото, като пишат мейл да кажат какво е неналично.

# 1 242
  • Мнения: 3 652
И на мен Дъглас ми отказаха първата поръчка, остана си и единствена Joy
Благодарение на мила съфорумка се презапасих с Tom Ford noir pour femme Heart

Вчерашната ми поръчка от Елинор няма движение, а уж трябва да я получа утре. Ще стане ясно Grinning

# 1 243
  • Пловдив
  • Мнения: 6 580
Цял ден днес не съм чела и сега влизам и гледам драми с куриерите. Направо ми се изправи косата. Много неприятни ситуации, наистина.
Tuali, надявам се някакси да се разреши твоя казус. Много е деликатно положението щом куриерът ти е близък. Според мен трябва да си предявиш претенциите към Спиди. Може пък грешката наистина да е на момчето - не ги ли маркират те като доставени?

Винаги покрай ЧП е такова положението. АЗ снощи поръчах от The Body shop, но знам, че се бавят и ще си ги изчакам, не са ми спешни продуктите. Съгласна съм обаче, че предплатените трябва да са с предимство.

Чакам поръчка от Spray parfums  - имам е-мейл от UPS.  С тях ли доставят в България или и те се прехвърлят към любимите Спиди/Рапидо на наша територия?

# 1 244
  • by the sea
  • Мнения: 633
Milen™  стана ми по-светло на душата Simple Smile все съм искала нещо на   BDK , но не ми се поръчваше чужбинско.
  Много добра новина, още повече взех да харесвам elinor.

Ситуацията с куриерите ..като чета и аз съпреживявам.  Повече хора поръчват с куриер и не пазаруват на място, както например преди пандемията и те такава натовареност не са очаквали явно са много неподготвени.  
Донякъде го приемам за нормално  и си чакам, все пак не очаквам да наемат още 20 куриера за 5 дни и после да ги съкратят ли какво ?

Общи условия

Активация на акаунт