Изпитани сайтове за парфюми - ноември 2021

  • 115 614
  • 1 327
  •   1
Отговори
# 150
  • Мнения: 5 090
Аз никога не съм получавала бързи мейли от Парфимо. Като влезна и всичко е свършила. А влизам веднага щом получа мейла. Все пак ми излиза на телефона, не е като да се логвам в интернет специално да си видя пощата, както беше преди 10 години.

# 151
  • Мнения: X
Азалия,поне похвално за тях е , че са се обадили.Явно имат проблем със служителя си, информацията е полезна определено.
Скрит текст:
На мен ми се е случвало от Емаг да ми пращат едно и също нещо с 6 месеца разлика и то без изобщо да очаквам,и без преглед.Поръчах за Коледа едни подаръци, и през Май абсолютно същите неща ми носят от Спиди.Зачудих се, не бях поръчвала нищо, добре че момчето ме познава и решихме въпреки всичко да я отворим тази пратка, като той се оправи после и им я върна 😀 Та всякакви неща се случват.
Напоследък ме дразни, че от Парфимо се бавят мейлите с наличностите и аз не мога да се доредя да си купя някакви неща. Получавам ги с 30-40 минути закъснение.Това вече втори месец. Някой има ли подобни проблеми?
О, разбира се, с тях комуникацията е съвсем прилична, не съм имала никога проблеми.
Преди време писах, че ако получавате нотификации от Парфимо в abv, се бавят доста, а в gmail идват веднага. Аз имам и на телефона известия от gmail, та като дойте мейл от там, веднага го чувам. На abv съм ги спряла, защото ще ми пищи непрекъснато, там идват мейли на талази.

# 152
  • Мнения: 501
И аз съм доволна от тях - бях споменавала тук за един случай с повредена кутия и надраскана плочка на парфюм (на сет Flowerbomb беше ) и писах на мейла.Отговориха ми след 2 часа, помолиха ме за снимки и телефон, чухме се 2 пъти и още същия ден получих намаление за следваща поръчка като извинение.Дори ми се обадиха да ми потвърдят, че ми приспадат от сумата след като бях пуснала друга поръчка.

Иначе мейлите от Парфимо аз на секундата ги получавах на абв, даже успявах да си поръчвам нещата, защото не се разделям с телефона изобщо и съм много бърза🤣
Но след като спомена може да пробвам gmail-a.

# 153
  • Мнения: 5 090
При мен е обратното в Gmail. Получавам известия след месеци дори. И така навсеки телефон. Винаги си е било така всъщност. Някакви настройки или приложение за този Gmail да споделите?

# 154
  • Мнения: 5 139
В Парфимо тестер на Mon Intense,  но не на готинката цена около 100лв, а 132,90лв

# 155
  • Мнения: 21
Привет! От много време търсих един парфюм и навсякъде беше изчерпан. А в pretty shop беше доста скъп, но често чета темата и от вас разбрах за промоцията им и веднага направих поръчка. Вчера я взех. Всичко е наред с аромата, не че съм имала съмнения! По бач код е на 5 години. Чудесен аромат. Обаче имах право на 3 мостри и 2 от тях бяха празни а само тази с прозрачно шишенце пълна. Видях че не само на мен се е случило.

Последна редакция: ср, 03 ное 2021, 13:56 от Glo_ria910

# 156
  • BG-DE
  • Мнения: 5 888
Колкото и да е неприятно да не ти дадат обещаните мостри то цената, конкретно на L'interdit rouge в Прити шоп беше много добра 😊 Моето червено Линтерди от Flaconi de дойде вчера и съм супер доволна 😊 имаше и две мънички мострички на самия парфюм и на The only one, не знам защо все него ми слагат😊 но все едно.

# 157
  • Мнения: X
От нотино и на мен ми бяха върнали пари под формата на ваучер за магазина им. Няколко пъти звънях и все не разбираха, но накрая след третото обаждане ми възстановиха сумата по банка. Явно ако мине номера.
Спрях се от разправия единствено, защото често пазарувам от там и така или иначе пак ще похарча пари при тях. Имат неща, които ги няма другаде или които са на най-добра цена при тях. За козметика основно, не за парфюми. На мен ми направи впечатление текста на мейла, придружаващ ваучера. Все едно те ми правят подарък, а не ми връщат моите пари под форма на ваучер, с който пак при тях да ги похарча.

# 158
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 754
Като стана дума за връщане от Нотино, да попитам как става връщането? До сега не съм връщала нищо от тях. Бях поръчала YSL Libre Intense и мостра (try it first). Парфюмът не е отварян, използвана е само мострата. Поръчката съм платила онлайн с карта.
По имейл ли става заявката за връщане и в какъв срок ви възстановяват сумата? Не искам ваучер. Grinning

# 159
  • Мнения: 3 542
Маят профил - поръчки - бутон връщане/рекламация
Не ми се е налагало да го използвам.

# 160
  • Мнения: X
Phoenix_, обади се направо на телефона, ще ти дадат най-точни препоръки какво да направиш.
Мисля, че не се води рекламация това, а отказ от договор за покупка, или нещо такова.

# 161
  • Мнения: 689
Момичета, има ли действащ код в PARFIMO ?
Благодаря предвариртелно bouquet

# 162
  • Мнения: 347
Момичета, има ли действащ код в PARFIMO ?
Благодаря предвариртелно bouquet

bg10onlinepromo - сваля 10 лв за покупки над 150 лв Simple Smile

# 163
  • Мнения: 689
Благодаря, но моята поръчка е под 100 лв Simple Smile

# 164
  • Пловдив
  • Мнения: 6 534
За връщането в Нотино много добре е обяснено в сайта им. Разпечатва се тяхна бланка, попълва се и не си спомням дали се изпраща на е-мейл или пътува с пратката.  Избира се опция за връщане на парите по банкова сметка.

Phoenix_, един съвет - снимай парфюма преди да го върнеш. Ей така, да си имаш доказателство какво и в какъв вид си го върнала.

Общи условия

Активация на акаунт