WIZZ AIR - 40

  • 39 607
  • 791
  •   1
Отговори
  • Мнения: 3 717
Добре дошли в новата тема за WIZZ AIR!



Карта на дестинациите от София

Wizz Air

 Често задавани въпроси

Полетите са от Терминал 1.

От 9 август 2021 г. всички полети, които пристигат в  часовия диапазон 20:00-08:00 ч., се обслужват само на Терминал 2. Всички бизнес полети, независимо от времето на кацане, се обслужват на Терминал 1.

От 7 август 2021 г. пристигащите дневни полети на авиокомпания Wizz air от: Лондон-Лутън (LTN), Бари (BRI), Ларнака (LCA), Ница (NCE) и Копенхаген (CPH) кацат на Терминал 2, заминаващите полети до тези дестинации се изпълняват от Терминал 1.

Безплатният междутерминален транспорт на летище София вече е денонощен.


ИНСТРУКЦИИ ЗА РЕЗЕРВАЦИЯ, подробно описани ТУК, като имайте предвид, че постоянно има промени - това е една най-обща представа за начина на резервиране.
Какво е новото:
1. WIZZ Discount Club - разделено е на две категории: Стандартно членство и Групово членство. Накратко за разликите между двете: Стандартно - пътуват 1+1 с цена на членството 60лв. и получавате: отстъпка от 20лв. за цени над 39,99лв., отстъпка от 10лв. от всеки голям и чекиран багаж; Групово - пътуват 1+5 с цена на членството 120лв. и получавате същите отстъпки както при Стандартно членство.
Всички настоящи членове на Wizz Discount Club могат по всяко време да променят членството си на Стандартно или Групово(трябва да доплатят разликата от 60лв.), като срока на членството им в  Wizz Discount Club не се променя.

Повече за Wizz Discount Club ТУК

2. Такси за Багаж - има промяна, с която по-късното закупуване на багаж струва малко повече от закупуването по време на резервация!
Повече за Таксите за багаж ТУК

БАГАЖ



Считано от 1 ноември 2018г. всички пътници ще имат право да вземат на борда един безплатен ръчен багаж с максимален размер 40 x 30 x 20 cm, който трябва да бъде поставен под седалката пред тях.

Пътниците, които са закупили WIZZ Priority, ще имат право да вземат допълнителен багаж на колелца, чиито размери не бива да надхвърлят 55 x 40 x 23 cm. *** Това е цитат от сайта на Wizz, но НЕ е задължително багажът да е на колелца. Важно е да се спази размерът.

В допълнение Wizz Air въвежда нов тип чекиран багаж с тегло до 10 kg освен съществуващите опции от 20 и 32 kg.



Чекиран багаж - и при него вече има разделение - Чекиран багаж (макс. 20 кг. - преди беше 23кг.) и Чекиран багаж (макс. 32 кг)
Таксите за багаж се изчисляват въз основа на:
   - Датата на пътуване (висок сезон, нисък сезон)
   - Начин на купуването (чрез wizzair.com, Мобилно приложение, Телефонен център, Летище)
   - Тегло на чекирания багаж
*Чекираният багаж не може да е по-голям от:
•Ширина: 149 см
•Височина: 119 см
•Дължина: 171 см

Видове чекиран багаж:
•10 kg чекиран багаж
•20 кг чекиран багаж
•32 кг чекиран багаж

Можете да чекирате до 3 броя багаж. Wizz Air въведе нов тип чекиран багаж с тегло до 10 kg освен съществуващите опции от 20 и 32 kg. Можете да чекирате най-много 1 багаж от 10 kg, 2 багажа от 20 kg или 3 багажа от 32k. Други комбинации за чекирани багажи не могат да бъдат закупени онлайн.

Течности при пътуване с ръчен багаж
Течностите трябва да бъдат поставени в прозрачен найлонов плик, който може да се затваря. Обема на плика трябва да е 1 литър. Всеки пътник има право само на един такъв плик.
В него могат да бъдат поставени колкото си искате неща, които са с не по-голям обем от 100мл.
Пликове могат да бъдат закупени от различни места: ДМ, Кауфланд(водят се пликове за сандвич), Практикер, от някои книжарници, от магазини, които продават всякакви торбички и найлонови пликове.
На летище София има налични безплатни пликчета - обикновено има при проверяващия б.карти и ЛК преди секюрити проверката, а също има поставени над скенера, където минава багажа за проверка.
На много от летищата тези пликчета се заплащат.

Течностите трябва да бъдат извадени от куфара/чантата при проверката на летището.

Храна

В ръчния багаж можете да носите храна, която не е в течно или кремообразно състояние.
И все пак ви препоръчвам да не носите прекалено ронлива и ароматна храна. Особено избягвайте сандвичи с колбас, който има чесън и други силно ароматни подправки в него.

След секюрити проверката можете да си купите вода и други течности, които да носите с вас в самолета.

Разрешен багаж при пътуване с бебе:
Възрастният, пътуващ с бебето, има право да носи на борда допълнителен личен багаж за бебето в допълнение към кабинния си багаж. Размерите на допълнителния личен багаж не бива да надхвърлят 40 x 30 x 18 см.
Освен този личен багаж, пътниците с бебета могат да носят и детска количка безплатно, но само когато и бебето е пътник.
Още за пътуване с бебе.

Повече за багажа ТУК

Пренасяне на алкохол и тютюневи изделия в ЕС

Разпределени места
Имате възможност да изберете местата си срещу такса в потока на резервацията. Ако предпочитате да не резервирате място, ще ви разпределят такова на случаен принцип при процеса на чекиране, 48 часа преди излитането на полета. За повече подробности ТУК
Карта на местата



Разпределение на местата в самолетите А320 и А321:

                 


Ако искате да преформатирате бордна карта в PDF:
По последна информация, бордните карти вече се появяват отново и в pdf формат, но слагам и тези обясения за всеки случай.
Скрит текст:
Влизате в акаунта си през GoogleChrom.
Отваряте бордната карта.
Кликате или с десен бутон и намираш  Print, или с клавишна комбинация Ctrl+P.
Отваря се диалогов прозорец Print.
След това на Destination се клика на Change и се избира Save as PDF и накрая пак Save.
Накрая си избирате къде да я запазите.

Ето и с картинки.

Чекиране

Онлайн чекирането е достъпно от 30 дни до 3 часа преди планирания час на заминаване, ако сте закупили място по време на резервацията си.

Ако не сте закупили никакви места при завършването на резервацията, чекирането ще стане достъпно от 48 часа преди заминаването.

- когато пише:
Online check-in: Check in within 0 day(s), трябва да се изчака до точния час на полета.

Инструмент за планиране на пътувания!

Контакти с WIZZ
Телефон за България
От стационарни телефони:
0900 630 14
0900 63 949
Разговорите се таксуват по BGN 1.20 на минута за стационарен телефон, а цената при обаждане от мобилен телефон е различна.
Разговорите от мобилни мрежи на същия телефон, може да се таксуват на по-висока тарифа.

Неимпулсен телефон: 024928367 - за асистенция на хора с увреждания или при отменен полет
Телефон на летището за спешни случаи: 024917048
Телефон в Малта 0035627781054 и цифра 5  за български език.

Кол центрове по държави
Изберете: Кол център от падащото меню и след това държавата, която ви трябва. Има и списък с всички държави и връзката с тях.

e-mail: callcentre.hu@wizzair.com
За дребни проблеми можете да напишете и писмо, вместо да се обаждате на импулсния телефон.
Вариантите са:
- чрез формата за оплаквания. От падащото меню избирате Грешка при резервация или регистрация. Описвате проблема и задължително пишете кода за потвърждение. Отговарят до няколко дни(3-4).
 - чрез имейл:  callcentre.hu@wizzair.com

Още един полезен е-мейл - info@wizzair.com

Жалби
http://wizzair.com/bg-BG/Claims

Други:
Изисквания за сигурност по летищата  - течности и др.

НОВО:

Кредитна карта DSK-Wizz Air

Някои предимства:
 - Получавате безплатно високо ниво(5+1) на членство в програмата Wizz Discount Club. Възползвате се от допълнителните отстъпки от цената на самолетни билети и други услуги, които предоставя членството при всяко Ваше пътуване с Wizz Air.

- Участвате в специално създадена Бонус програма  -  натрупвате точки винаги, когато пазарувате с Вашата карта. Всеки път, когато пътувате с Wizz Air, можете да използвате всички или част от събраните точки за резервации на самолетни билети и покупки на услуги от сайта на Wizz Air.

За да разберете дали на дадено летище приемат електронни бордни карти, посетете https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/informatsiya-za- … kachvane-na-borda, изберете "Чекиране от мобилно устройство" и въведете и началната, и крайната дестинация.


Старите теми: 39; 38, 37, 36, 35, 34, 33,  32, 31, 30, 29, 28,  27, 26, 25, 24, 23, 22, 21, 20, 19, 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6,  5, 4,  3,  2, 1

Приятно пътуване!

Последна редакция: чт, 18 ное 2021, 21:31 от Дидичка

# 1
  • Мнения: 27 436
Благодаря за новата тема! Дано има повече "благополучни" полети...

# 2
  • София
  • Мнения: 5 073
И аз благодаря.
Полет за Варна отдавна няма. Евентуално да се редактира първия пост 🙂

# 3
  • Мнения: 3 717
Благодаря за подсказката, редактирах.
Но сега се замислих, все още ли са от Терминал 1 полетите? Май ми се върти, че временно късните полети кацаха на Терминал 2, защото само там има пукнт за тестване в късните часове?

# 4
  • София
  • Мнения: 5 073
Благодаря за подсказката, редактирах.
Но сега се замислих, все още ли са от Терминал 1 полетите? Май ми се върти, че временно късните полети кацаха на Терминал 2, защото само там има пукнт за тестване в късните часове?
От понеделник, 9 август, всички полети, които пристигат в  часовия диапазон 20:00-08:00 ч., ще се обслужват само на Терминал 2. Това ще улесни по-бързата обработка на документите и преминаването на пътниците.

Промяна няма да има за полетите, кацащи по разписaние преди 20:00 часа на Терминал 1, за да се избегне неудобството за пътуващите и техните посрещачи. Всички бизнес полети, независимо от времето на кацане, продължават да се обслужват на Терминал 1.

От 7 август 2021 г., пристигащите дневни полети на авиокомпания Wizz air от: Лондон-Лутън (LTN), Бари (BRI), Ларнака (LCA), Ница (NCE) и Копенхаген (CPH) ще кацат на Терминал 2, заминаващите полети до тези дестинации ще продължат да се изпълняват от Терминал 1.

Решението за преместването на полетите е по инициатива на мениджърския екип на „СОФ Кънект“ и е взето след обсъждания и срещи с Главна дирекция „Гранична полиция“, Столичната регионална здравна инспекция и наземните оператори.

Във връзка с въведената промяна и за улеснение на пътниците, летище София удължава работното време на безплатния междутерминален транспорт. Той става денонощен, като ще превозва пътници и от 20:00-08:00 ч.

# 5
  • Мнения: 4 312
Благодаря за подсказката, редактирах.
Но сега се замислих, все още ли са от Терминал 1 полетите? Май ми се върти, че временно късните полети кацаха на Терминал 2, защото само там има пукнт за тестване в късните часове?

Всички излитат от Т1, късните кацат на Т2.

# 6
  • Мнения: 10 927
Полет за Варна отдавна няма. Евентуално да се редактира първия пост 🙂
Да, ТИМаджиите (собственици на България Ер) се погрижиха да спрат линията София-Варна на Уизеър. Интересно дали ще направят това и с Раянеър

# 7
  • Мнения: 27 436
Ще попитам нещо тук, макар да не е свързано конкретно с Уиз.
Скрит текст:
На връщане в България забелязах, че има някакви устройства на които може човек сам да си сканира документите (вместо да се реди на опашка за паспортен контрол). Как се използват и само за паспорти ли са? Направи ми впечатление, че на много от хората които се опитаха да се самообслужат не им се получи и се наредиха на опашката при другите...

# 8
  • Мнения: 4 312
Ще попитам нещо тук, макар да не е свързано конкретно с Уиз.
Скрит текст:
На връщане в България забелязах, че има някакви устройства на които може човек сам да си сканира документите (вместо да се реди на опашка за паспортен контрол). Как се използват и само за паспорти ли са? Направи ми впечатление, че на много от хората които се опитаха да се самообслужат не им се получи и се наредиха на опашката при другите...

На много места ги има, и на влизане и на излизане. Само за паспорти с биометрия. Само за възрастни са обаче, а аз винаги пътувам с децата и не съм ги пробвал още.

# 9
  • Мнения: 6 266
Откакто ги пробвах, пътувам с паспорт. Много удобно и по-бързо, но наистина само с биометрия

# 10
  • Мнения: 27 436
Кои паспорти са с биометрия? Издадени след определена година? Старият го върнах лятото, предполагам, че когато си направя нов, ще е с биометрия?

# 11
  • Мнения: 22 414
Аз правих паспорт миналата година, дали е такъв с биометрия?

# 12
  • Мнения: 3 717
Ако правилно си спомням, ако на корицата на паспорта има правоъгълниче с кръгче в него, паспортът е биометричен.

Поне от няколко години паспортите са биометрични. То затова и вземат пръстов отпечатък.

# 13
  • Мнения: 27 436
Благодаря!

# 14
  • Мнения: 14
Здравейте, Имам неизплатени wizz кредите от резервации в booking. Знам, че увеличиха срока на изплащане на минимум 90 дни, но най-ранните са ми от май месец. Реших да им пиша на мейла, който открих на 1-ва страница Customerrelations1@wizzair.com, но ми върна веднага отговор, че:

"Бихме искали да Ви уведомим, че съобщението пратено дo електронната пощенска кутия Customer Relations, няма да бъде обработено.
Моля, бъдете любезно информирани, че официалните канали за връзка с нашия Отдел за Обслужване на клиенти могат да бъдат намерени на нашия уебсайт.
При възникнали оплаквания или притеснения, най- учтиво Ви молим да попълните и изпратите онлайн наличния формуляр за жалби. Моля, имайте предвид, че може да отнеме до 30 дни, за да получите отговор на Вашето запитване, затова в неотложни случаи Ви препоръчваме да се обърнете към нашия Център за обаждания към Wizz Air."

Пробвах веднага през контактната им форма, но ми иска номер на полет и не ме допуска без него да си задам въпроса Sad
Някой да знае имейл или да ми даде съвет как и къде да си отправя питането ако не разполагам с номер на полет
Благодаря предварително

Общи условия

Активация на акаунт