Лидл 158 - Декемврийска с коледни вълнения

  • 123 313
  • 2 440
  •   1
Отговори
# 945
  • Варна
  • Мнения: 187
Кутията ми е в безупречен вид, изваден пробван и прибран. Закупен е на 15.11.2021 г. Но вчера ми го взеха за ремонт, отказаха да го върна Sad

# 946
  • Мнения: 10 425
О, това е злоупотреба и своеволие от служителите във филиала. Веднага подай сигнал към клиентската линия и си изискай парите.

Ако купуваш за човек, който не е в държавата или за предстоящ празник, може и да не са напълно достатъчни. А пък много стоки не са постоянен асортимент, за да отложиш купуването.
Е, тогава купуваш от други магазини. Не знам обаче там дали позволяват повече от месец за връщането.
Да, има такива магазини - както физически, така и онлайн. Освен това се справят по-добре и с наличностите.

# 947
  • Мнения: 31 855

"Касаят стоки за които не е налице право на рекламация"- вероятно това е "вратичката" за която се хващат...🤔 Ок, ще се замислям още по-добре преди да купувам още по-голям асортимент от стоки. 😁 Последното ми връщане беше с мотив "Не се хареса". Това пишеше на касовата бележка.

# 948
  • Мнения: 75 649
"Не е налице право на рекламация" е в смисъл че си работят и са без дефекти.
ВСИЧКИ стоки имат гаранция и право на рекламация.

# 949
  • Мнения: 31 855
Разбира се, че всички стоки си имат гаранция и право на рекламация. Не съм казвала друго. Но ще ме извиняват, ако за тях уред, който е с внимателно отворена кутия и просто изваден, се счита за уред с нарушена опаковка. Или ако се носят от 9 кладенеца вода, за да го пратят "на ремонт" вместо да върнат парите...😆 А пък тежкарското отношение, което след новите правила си позволяват някои служители при връщане, мисля е напълно излишно.

# 950
  • Мнения: 1 200
Според мен проблемът е възникнал, тъй като не се е искало просто връщане в 30-дневния срок, който е бил спазен, с мотив, че стоката не се харесва, а потребителката е казала, че уредът не работи. Тогава се е задействала процедурата по рекламация и и първоначален ремонт.

# 951
  • Мнения: 865
Имате ли отзиви за термоклиновете?
За вкъщи само ми трябват.


# 952
  • Мнения: 75 649
Стават за вкъщи.

# 953
  • Бургас
  • Мнения: 5 800
Дали сте виждали да пускат резервни дюзи за пистолет за топъл силикон? Не конкретно сега, а по принцип, да знам дали да се ослушвам или да търся други...
И може да е коментирано, но да попитам - двукилограмовото брашно Родна Стряха нова опаковка на Bellbake ли е или е друго? Защото стои на мястото на Bellbake, а него го няма (пак да кажа за 2 кг пакет конкретно става дума).
Дюзи не съм виждала досега да са предлагали като консуматив. Иначе бих си взела резервни, ама тц.
 Брашното тип 650 от поне месец и нещо при нас е вече Родна стряха, а не Белбейк. Килограмовото от 1кг.

# 954
  • Мнения: 2 612
Брада, а на каква цена е? брашното, де.

# 955
  • Мнения: 31 855
Rebus, да, но точно тази част с рекламациите по време на срока за връщане (според мен) не е описана достатъчно ясно. Защото, ако човек си купи неработещ уред (който, и без да е бил нов-неработещ най-вероятно не е бил сигурен дали ще го задържи) и поиска да го върне, докато му го поправят, срокът за връщане най-вероятно ще е вече изтекъл и ще се озове с непотребна вещ вкъщи...А срокът за връщане едва ли се удължава, само защото са ти ремонтирали някъде уреда за 20-30 дни...😉
Брада, при нас от доста повече от месец това брашно е РС. Даже бях писала тук, но май никой не обърна внимание. 🙂 За мен е все едно, стига покрай тези промени в имена да не сменят и производители, и качество на продуктите. Например, малкото масло РС за мен е "никога повече!"...🤐 Нищо общо с маслото на Пилос.
Брада, а на каква цена е? брашното, де.
Мисля, че го видях на цена 79 ст. А пълнозърнестото брашно от 1 кг от 99 ст е вече 1,19 лв.

# 956
  • Мнения: 703
Последните 1-2 седмици много ме ядосват лидлци. Не ми се занимаваше с тях, но днес все пак им писах. Вече нищо не очаквам от тях. Все ми е едно какво правят. Избор имам. Вече, ако нещо не ми харесва или не ме устройват условията им, ги подминавам. Не ми се хабят нерви за глупости. Казах си, че това ще е последният e-mail, който им пиша. Ако за нещо не съм сигурна, няма да си го купя. Това са чушките от царската им туршия на Родна стяха, 1650 гр. Здравите чушки бяха 3 парчета сигурно. Ако не изгнили, то бяха с някакви черни наранявания.
Скрит текст:










Освен това бях купила от детското термобельо 2 последователни размера. Единият размер стана, а кутията на другия - въобще не беше отваряна. Струваше 17.99 лв. Връщах за първи път по новите правила, а и отдавна не бях връщала. Досега, когато сумата е завършвала на 99, винаги са ми връщали 1 лв., а аз винаги им оставям една стотинка, ако нямам 1, 2, 5, колкото имам, но никога не съм си позволила да не им оставя. Някои, дори не ги прибират, пред мен поне. Както винаги извадих и оставих една стотинка, но касиерката много държеше да ми наброи точно 17.99 лв, отказа да я приеме. Казах, че мога и 2 лв. да й дам, но тя продължи да ми брои стотинки. Зачудих се каква е целта на това упражнение. Да ни откажат да връщаме, да ни унижават. Стана ми много неприятно. Върна ми с 20 ст. по-малко, но пък аз си ги поисках. Каквото почукало...

Похлупакът - изгнилите чушки. Тях можем да ги видим и си позволяват да ни ги продават. А това, което не можем да видим.

# 957
  • Мнения: 75 649
Върни й чушките. На същата кака....

Днес взех една маска ффп2, 90 стотинки беше по етикет. Оня ми я чукнал на 1.90 лв. Не ма се разправяше, амааа....криво ми стана.

# 958
  • Мнения: 1 035
3 пъти съм връщала...
Никога не съм се сетила да им връщам 1 ст.🤔😁
Бобчи много хубав дъждобран.
Аз такова нещо не съм засичала по нашите ширини😊
Ако пуснат...алармирай..
Добра покупка за малки и подрастващи деца...😀

# 959
  • Мнения: 15 357
Ами в друга тема ми писаха,че го пускали пролетта предни години.Ще дебна значи.

Общи условия

Активация на акаунт