Време е за ИКЕА! - Тема 36

  • 40 270
  • 754
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 6 209
Eврика! Открих какъв е удобният матрак на щерката от ИКЕА но не знам сега дали има такива. Казва се Malvik, не е пружинен, изглежда като най обикновен дунапрен заврян в калъф. И е съвсем тънък. 10-тина см. Най-елементарно то нещо ми е най- удобно! Ще търся нещо такова, отказвам се от пружинните май.

# 226
  • Мнения: X
monii, разгледай Kallax
https://www.ikea.bg/products/storage-furniture/bookcases-shelvin … mp;pz=20&pg=4

Човече, честно, такова чудо като твоето, е за телевизия! Няма такова безобразие... 😳

pandorina, аз пробвах Malvik като избирах нашия Hövag и за мен е твърд и тънък.

# 227
# 228
  • Мнения: 1 417
Здравейте.
Преди около година закупих диван с лежанка Vilasund. Вече не се предлага, а искам да си купя резервен калъф. В онлайн магазина няма.  Може ли някоя добра душа като ходи в софийска Икеа, ако може да попита случайно дали няма калъфи за тези дивани.

# 229
  • Сред мелниците
  • Мнения: 1 439
От няколко дни звъня на Ренус на 0700 и т.н. и след 5 Мин на изчакване, кръц и прекъсват. Сто пъти ги набрах.
Някаква идея как да се свържа с тях?
Не можеш да се свържеш, вероятно нарочно са спрели операторите, защото доставките им са тотална каша. Не ги набирай повече и си провери сметката на телефона. Аз вчера установих, че съм навъртяла 80 лв. по същия начин. Мислех, че таксува, след като се свържа с оператор, но се оказа, че не е така. Толкова ме е яд, че не мога да си намеря място. Не стига, че загубих сума ти дни, в които ме лъжеха да чакам, че всеки момент ще дойде куриер, ами и олекнах с толкова пари.
Пуснах оплакване в Икеа за грешна информация от страна на операторите им. Всеки един, на когото попадна ми казва различна дата, различен доставчик и т.н.
Това ми е последната онлайн поръчка, докато не сменят транспортната компания.

И аз съм със същия проблем, един ден проброих 21 повиквания  към телефона им. Толкова се ядосах, седнах и написах гневен мейл. Нищо не последва. Нито някой се свърза с мен, нито върнаха мейл. Сериозно се замислям за жалба към КЗП макар, че не знам дали те биха могли да направят нещо. Обаче такава голяма фирма и да не може да се свържеш с тях дни наред е безобразие.
И аз написах мейл на ИКЕА. Ако не ми отговорят до понеделник за липсата на комуникация с определения от тях доставчик ще пусна оплакване някъде нагоре по редичката. Но не КЗП, а шапката на ИКЕА. Това е недопустимо.

# 230
  • Мнения: 76 052
Поръчката ли бавят, какъв е проблемът..?

# 231
  • Мнения: 6 075
Благодаря ви Simple Smile
А памучните чаршафи 100% памук с ластик дали много се свиват? Чудя се дали да не взема малко по-големи заради това или не? Искам ластика да стигне под долния ръв на матрака - тоест да обхване височината му, за да не се цапа матракът
Вземи си точния размер. Не се свиват и влизат под ръба на матрака. Протектори имам от най-евтините икейски и съм много доволна.
Благодаря ти, така ще направя Hug
И понеже се чудех дали да не пусна поръча, сега като ви чета с тия доставки, май ще отида на място Thinking Не ми се буташе в тази пандемия, ама...

# 232
  • Мнения: 7 646
Благодаря, Азалия! Но аз търся няколко самостоятелни етажерки кубове, с различни размери. Може и да са многоъгълници. Трябват ми за една една дълга стена, повече като декорация.

# 233
  • Мнения: 1 506
В серия Eket има кубични етажерки с две дълбочини и различни цветове.

# 234
  • Сред мелниците
  • Мнения: 1 439
Поръчката ли бавят, какъв е проблемът..?
Доставчикът им е проблемът.  Назад вече се писа доста, а и извън Бгмама също.
При толкова коректни логистични компании , защо са се вкопчили в Ренус, от безхаберие, или работят по братовчедски, те си знаят.

Допълвам по повод разминаването налични бройки според сайта и на място в магазина. Вече не приемам на доверие какво ни казват , че виждали в системата. Най_зле беше при последното голямо намаление този месец , в първия ден в София . Беше истински хаос. “Откриха” като налични доста неща, които твърдяха че нямат бройки , а в сайта се виждаха. Лошото беше че за жълтите етикети повечето артикули трябваше да се изпишат а не директно да си ги вземеш.
Много е тъжно, че при този бум на дистанционното пазаруване , точно страхотната икеа сваля нивото

Последна редакция: сб, 22 яну 2022, 21:27 от В (като Вятър)

# 235
  • Мнения: 76 052
Не съм имала проблем с Ренус.

Само с интерлогистика, които доставят дребните неща. След като писах където трябва, ми пратиха със спиди и всичко беше точно.

# 236
  • Мнения: 47 352
Поръчката ли бавят, какъв е проблемът..?
Писах назад, накратко - дават ти дата, чакаш, не идват. После дават друга дата и така до безкрай. Единия път ни се налагаше да пътуваме, чаках цял ден, накрая звъннах, за да питам дали няма да я отложат пак. Ако е така, да не чакам повече. Но не, чакайте, куриерът пътува към вас, всеки момент ще дойде. И пак нищо.
За предната пратка след 3 отложени дати ми казаха, че всъщност пратка няма, загубена е. После един светъл ден ми се обади куриер, че я носи (поръчана на 11.12., предадоха ми я на 13.01.). В София това. Имам чувството, че до другите градове стигат по-бързо. Родителите ми получиха тяхната за около седмица, като са в град без магазин на Икеа.

# 237
  • Сред мелниците
  • Мнения: 1 439
Не съм имала проблем с Ренус.

Само с интерлогистика, които доставят дребните неща. След като писах където трябва, ми пратиха със спиди и всичко беше точно.
На кой тел комуникираш с тях? И кое е магическото “където трябва”?
 Тук и къде ли не в мрежата се споделя , че телефоните им и мейла им не функционира за друго , освен да ти навива сметки от импулсния  им номер. Ако имат финансов проблем да помолят учтиво, ще им преведа някой лев.

# 238
  • Мнения: 76 052
НСЧ...да, прочетох за твоя случай.
При нас дават на някакви подизпълнители да развозват поръчките, от съседен град доколкото разбрах, последният път ги разпитах момчетата, и ми звъни човек от тях, съответно имам връзка с него по телефона, от който ме е набрал.
Ще пиша този път как е, предполагам пак така ще процедират. Дала съм домашен адрес, ще ме изчакат да се предвижа до там...

ПС..не комуникирам с ренус, нито по телефон. Писала съм назад.

# 239
  • Мнения: 737
Някой знае ли дали в Центъра за поръчки в Пловдив има наличен този рафт за баня:

Общи условия

Активация на акаунт