Томболи, игри, конкурси и подаръци, анкети (118) - януари 2022

  • 164 349
  • 2 321
  •   1
Отговори
# 1 860
  • София
  • Мнения: 15 337
Момичета , освен скрийншоти за Била да не е вред, въпреки че за мен е видим ясно.Щом токова много пишете че сте взели със скриншот. Не знам какво да мисля вече честно. Не че е важно за сямата награда, просто ми стана интересно..защо така ..
Наред си е бил. Еднакво се чете и от скрийншот, и от нормално отворената награда. Аз дори се учудвам, че касиерката е забелязала. Пробвай другаде и ще мине. Аз така взех едни бульончета, които спечели дъщеря ми. Нямаше никакъв проблем.

Нарочно не давам Била картата още в началото. Казвам, че наградата е спечелена с телефонен номер. Първият път я дадох и се объркаха нещата. Предполагам, че не беше това причината, но за всеки случай. Едва след като маркират наградата и излезе сметка нула и ако касиерката реши да продължи със сметката, тогава я сканирам.

Днес най-после съм с по-хубава награда - свински гирос. Надявам се да е вкусен.

# 1 861
  • Мнения: 2 312
Проверете си имейлите! Аз получих от DM,че печеля да тествам органичната розова вода.🌹

# 1 862
  • Мнения: 405
момичета, някой поръчвал в сайта емаг и плащал с карта, може ли малко помощ

# 1 863
  • Мнения: 1 060
Като стана въпрос за куриери, аз пък се чудя дали да звъня пак на май мото за историческите чаши или да се разровя в централата на лео експрес. Бях звъняла на градския офис, нямаше ги там, а са изпратени още на 5ти.
Дайте акъл дали да звъня на централата или да пиша имейл, дали въобще отговарят там? И изобщо ще ми обърнат ли внимание като нямам номер на товарителница?
Въобще как процедирате, ако наближава крайния срок за получаване на награда и тя още не е дошла, много ще ме е яд да не ги получа въпросните чаши, за тях май най-много играх, имах едно тесте с бележки. И ако изтекат въпросните 45 дни за получаване, губя ли правото да си ги търся?

# 1 864
  • Мнения: 1 017
Проверете си имейлите! Аз получих от DM,че печеля да тествам органичната розова вода.🌹
И аз.

# 1 865
  • Мнения: 4 257
И аз не мога да се свържа с домакинския панел, пускат ми една космическа музика и няма никой, и в приложението не мога да се логна, същата грешка, която споделихте и на мен ми излиза.

# 1 866
  • Мнения: 691
Като стана въпрос за куриери, аз пък се чудя дали да звъня пак на май мото за историческите чаши или да се разровя в централата на лео експрес. Бях звъняла на градския офис, нямаше ги там, а са изпратени още на 5ти.
Дайте акъл дали да звъня на централата или да пиша имейл, дали въобще отговарят там? И изобщо ще ми обърнат ли внимание като нямам номер на товарителница?
Въобще как процедирате, ако наближава крайния срок за получаване на награда и тя още не е дошла, много ще ме е яд да не ги получа въпросните чаши, за тях май най-много играх, имах едно тесте с бележки. И ако изтекат въпросните 45 дни за получаване, губя ли правото да си ги търся?

Звъннете на агенцията , искайте номер на товарителницата.
Обикновено в куриерите стоят до 7 дни и то, ако е в офис пратката. Ако е дошло нещо, вероятно са върнали вече пратката, защото иначе има допълнителни такси..
На мен 2 пъти вече ми бъркат по 1 цифра от тел номер и не получавам известия..

# 1 867
  • Мнения: 656
И аз да се похваля с първа награда за годината от ДМ- розова вода на Алтея.😊

# 1 868
  • Мнения: 1 060
Като стана въпрос за куриери, аз пък се чудя дали да звъня пак на май мото за историческите чаши или да се разровя в централата на лео експрес. Бях звъняла на градския офис, нямаше ги там, а са изпратени още на 5ти.
Дайте акъл дали да звъня на централата или да пиша имейл, дали въобще отговарят там? И изобщо ще ми обърнат ли внимание като нямам номер на товарителница?
Въобще как процедирате, ако наближава крайния срок за получаване на награда и тя още не е дошла, много ще ме е яд да не ги получа въпросните чаши, за тях май най-много играх, имах едно тесте с бележки. И ако изтекат въпросните 45 дни за получаване, губя ли правото да си ги търся?

Звъннете на агенцията , искайте номер на товарителницата.
Обикновено в куриерите стоят до 7 дни и то, ако е в офис пратката. Ако е дошло нещо, вероятно са върнали вече пратката, защото иначе има допълнителни такси..
На мен 2 пъти вече ми бъркат по 1 цифра от тел номер и не получавам известия..
Там е работата, че май нищо не е стигнало до нашия офис, иначе куриерът щеше да ми каже при позвъняването ми, та се чудя къде по веригата може да е останало или изгубило.
Благодаря, ще звънна днес пак на агенцията, дано се разбере какво се е случило.

# 1 869
  • Мнения: 7 986
Имам спечелени чаши от Мото на 17.12. Току що говорих по тел. с тях  да проверя какво се случва и мацката много упорито ми твърди, че не може да ми каже с коя фирма да очаквам наградата,  въпреки че на 05.01 била предадена на куриер....да съм си чакала 45 дни и като станели, куриера щял да се свърже с мен...

# 1 870
  • Мнения: 368
Първите чаши на Мото дойдоха с Лео експрес сравнително бързо, но следващите доста ги забавиха, не са доставени все още.

# 1 871
  • Мнения: 1 060
Имам спечелени чаши от Мото на 17.12. Току що говорих по тел. с тях  да проверя какво се случва и мацката много упорито ми твърди, че не може да ми каже с коя фирма да очаквам наградата,  въпреки че на 05.01 била предадена на куриер....да съм си чакала 45 дни и като станели, куриера щял да се свърже с мен...
Значи да не им звъня излишно, щом ще получа същия отговор, освен да взема да драсна един имейл, поне ще имам черно на бяло, че съм си търсила наградата, ако решат да кажат, че е непотърсена. Странна работа, дано не са им свършили чашите.

# 1 872
  • Мнения: 5 556
И аз не мога да се свържа с домакинския панел, пускат ми една космическа музика и няма никой, и в приложението не мога да се логна, същата грешка, която споделихте и на мен ми излиза.
На ГФК им пиша имейли и след това ми се обаждат от този номер (вече няколко пъти):
+359 2 930 8664
В крайна сметка ми оставиха стария акаунт и ми казаха (днес), че ще ми прехвърлят точките там - ще трябва да изчакам една седмица, ако не се появят да им се обадя.

# 1 873
  • Мнения: 1 428
Може ли малко помощ - направих поръчка от Емаг, която беше с безплатна доставка. Приложих ваучер, който имах и сумата за плащане беше 0 лв., но не успях да продължа, за да финализирам поръчката без да посоча начин на плащане. Избрах плащане с карта и поръчката ми и към момента си стои "очаква плащане " или нещо от сорта. Какво трябва да направя, някой има ли опит?

# 1 874
  • Сф
  • Мнения: 11 895
Еее, мина скриншота в била! Смених касиерката,  съвсем леко го увеличих и си мина тоя път. Не знам мм вчера какво е правил с касиерката и защо тя му е обяснявала че не можело със скриншотиве. То, тоя код би трябвало да е уникален и единствен. Благодаря,че се включихте че става и реших да упорствам.  Явно съм карък, че и с пуканките ми печялба брах ядове и платих в крайна сметка едното пакетче.
П.п. Да, с имаг и ваучер от анкетите и в картата нямаше нищо ,имаше да доплащам доставка 2 лв.  Аз си спомням че се свързах с имаг.Говорих с тях. Виж там на контакти . Обясни им.В моя случай те ми го направиха да е в брой при получаване. С две думи свържи се с тях.

Последна редакция: пн, 24 яну 2022, 17:32 от PureLove

Общи условия

Активация на акаунт