Какво повече НЯМА да купя - 20

  • 102 936
  • 754
  •   1
Отговори
# 240
# 241
  • Мнения: 6 841
Интересното е, че и американците не харесват Старбъкс като кафе. За тях това е десерт- сироп допълнен с разни аромати, сметани, млека и добавки. Не е за нашия вкус към късото зашеметяващо еспресоили ала турката.

# 242
  • София
  • Мнения: 635
Маджаров ме загубиха с един кашкавал, който се топеше като масло при печене и имаше кисел вкус. Смениха ми го с друг...

Може ли един пакетиран хранителен продукт да бъде върнат в магазина, след като е отворен и е използвана част от него за проба в къщи ?

# 243
  • Мнения: 2 562
В Лидл аз го правя вече няколко пъти на продукти в срок - поради различни обективни причини /мухъл, лоша миризма и/или гаден вкус/. Връщат ми парите, защото не искам да изхвърлям пари в кофата за боклук.

# 244
  • Мнения: 5 116
Аз така върнах в Лидл маслинова паста в буркан. Имаше метален вкус, много силен и определено не нормален. Като споделих в работата си, че съм го върнала се скъсаха да ми се подиграват в лицето. За мен е нормално да мога да върна нещо което не е наред поради някаква причина в тях, както избори съфорумката преди мен.

# 245
  • Мнения: 2 562
Хах, най-незначителната причина за мен може да е чуждо мнение на хора, които не заплащат моите сметки в магазина, е да не мога да върна стока. Връщам и не ми е проблем кой какво си мисли за мен /служителите в магазина, клиентът зад мен, или някой висш мениджър, до когото съм отправила проблема/. Не трябва да ни третират като чували с пари, на които могат да пробутат всичко.

# 246
  • Мнения: 5 116
mama_na_nana и аз мисля като теб. Просто ми стана неприятно от отношението им. В магазина го приемам малко по лежерно, но в работата вече ми идва твърде лично.

# 247
  • Мнения: X
Връщам и хич не ми пука от ничие мнение- който иска да ме плюе, да дойде той да ми плати сметката.
ММ се трогва и притеснява да връщаме в заведение, вдигали сме скандали, правя лошо впечатление. Ако нещо е твърде некачествено, не се замислям изобщо.
Не съм връщала в Кауфланд само защото ми е доста далече.
Баща ми попадна на бонбони с алкохол от тяхна марка brandy beans, Katy. Пълен отврат, алкохолът и шоколадът се разкашкали, бонбоните побелели.. Иначе в срок, но ужасни на вкус.
Изхвърлил касовия бон, иначе да ги е върнал.

# 248
  • Мнения: 12 222
Зависи дали магазинът ми е наблизо. Ако трябва да потроша бензин, за колкото пари ще ми върнат, не бих се занимавала.
Един път бях купила кашкавал от близкият квартален магазин. Добре, че го отворих веднага, щях да правя пица. Видя ми се странен и като погледнах срока, видях че е изтекъл преди месеци. Отидох и им го върнах без бележка. Продавачката ме помнеше и честно казано, много се притесни, веднага ми върна парите и хукна да гледа дали няма още някоя опаковка с изтекъл срок.

# 249
  • Мнения: 2 682
Маджаров ме загубиха с един кашкавал, който се топеше като масло при печене и имаше кисел вкус. Смениха ми го с друг...

Може ли един пакетиран хранителен продукт да бъде върнат в магазина, след като е отворен и е използвана част от него за проба в къщи ?
Свързах се директно с тях, защото реално в случая магазина няма вина.

# 250
  • Мнения: 4 855
mama_na_nana и аз мисля като теб. Просто ми стана неприятно от отношението им. В магазина го приемам малко по лежерно, но в работата вече ми идва твърде лично.
Аз пък веднъж се запънах на касата и чаках да ми върнат чутовното ресто от една стотинка.
Не бих направила проблем, ако касиерката се беше извинила, но тя просто ми подаде бележката и премина към следващия клиент.
Казах и, че не ми е върнала колкото ми дължи, поисках си стотинката, после я накарах да повика управител, а управителят тръгна да ме баламосва, че от централата не им пращали стотинки.
Стоях сигурно десет минути. Да не казвам какво настроение лъхаше от опашката - някаква изпаднала луда скръндза се разправя за една стотинка.

# 251
  • Мнения: 12 222
Не бих си гонила стотинка. Много пъти ми връщат и повече, ако нямат такива дребни стотинки. Да не говорим, че скоро касиерка ми върна 50 лв повече. Върнах й ги, разбира се.

# 252
  • Мнения: 4 855
Аз също нямаше да я гоня, ако касиерката по някакъв начин беше отчела факта, че няма стотинки за връщане. А не - ето ти бележката, айде чао.
Подразни ме отношението, не друго.
В повече да ми връщат никога не ми се е случвало.

# 253
  • Мнения: 12 222
Много често - например, ако сметката е 1,52 например, и дам 2 лв. ми връщат 50 ст., Не се разправят да ми искат. Аз им давам, защото винаги ми се събират купища жълти стотинки.

# 254
  • Мнения: 14 319
Върнах в Кауфланд свинско филе, нарязано, от витрината с обслужване. Пазарувахме късно вечерта, бях взела, за да има на закуска на следващата сутрин. Обаче греда. Месото беше сменило цвета си и за една нощ, в хладилника беше във всички нюанси на синьо и сиво, а по краищата чак чернееше. От тогава, нищо от тази витрина повече. Беше отлежало и то много сериозно. Само погледнаха и ми върнаха парите. Въпросът е принципен, дали ще го метнем в кофата или ще си отстояваме правата да не плащаме, за да ни тровят.

Общи условия

Активация на акаунт