Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Некоректни магазини за онлайн търговия

  • 611
  • 1
  •   1
Отговори
  • Мнения: 20
Здравейте,

Пускам тази тема, за да споделим нашия опит с некоректни онлайн търговци, за да предпазим и други хора да попаднат в неприятна ситуация.
Моля, споделете вашия опит.

Започвам темата, споделяйки моя опит с покупка на стоки от онлайн магазин Kapere.

Препоръката ми е не поръчвайте от тази фирма. Крайно некоректно отношение. Първо изпратиха грешен продукт, след това, когато поисках да го върна, се оказва, че трябва да чакам 14 дни само, за да се свърже някой с мен, за да ми обясни как и къде да върна продукта. След това ще трябва да чакам още поне 15 дни според техните условия, за да ми върнат парите. Така реално парите ми ще бъдат върнати чак след месец от получаването на грешно изпратен от тях продукт.
Просто не поръчвайте, за да си спестите всички тези ядове.
Отделно дори няма оставен телефон, на който да се обадиш за повече информация.

# 1
  • Мнения: 21 610
Един съвет и от мен – когато пазарувате за първи път от непознат онлайн магазин, никога, ама никога не плащайте предварително. Използвайте опцията „наложен платеж“ и когато се уверите, че търговецът е коректен, вече може да си позволите да плащате с карта. Така намалявате сериозно риска да попаднете на некоректен търговец.
Ако липсва опцията „наложен платеж“, направо се откажете. Голям червен светофар! Имам предвид българските търговци, разбира се, макар че и много от чуждестранните също предлагат плащане при доставка.
Два пъти ми се е случвало да поръчвам стока с „наложен платеж“ и да не получа нищо. Ни дума, ни вопъл, ни стон от страна на търговеца. И да е свършила, можеха да ме уведомят, нали? А такова мълчание е много подозрително. Регистрирана поръчка и... дотам. Представям си какво се случва с хората, които плащат предварително...

Общи условия

Активация на акаунт