Грубо обслужване. В мен ли е проблемът?

  • 30 166
  • 556
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 658
Не че е оправдание разбира се, но най вероятно тази служителка е била нощна смяна, а  повярвайте, нощните смени особено на бензиностанция никак не са приятни.

# 181
  • София
  • Мнения: 25 810
Винаги тръгвам любезно и учтиво, обаче настъпят ли ме, лошо става. От една страна се радвам, че си търся правата, от друга после като ми мине си казвам защо си хабиш нервите изобщо...
Сещам се сега за два г.д пресни случая, иначе имам много.
Отиваме в Т-маркет с дъщеря ми. По принцип никога не влизам там, ама ето на- случи се. Вземаме едно лего на 15 лв, като цената е залепена върху кутията. На касата ми казват 20 лв, казах, че въобще не ме интересува и искам да ми го продадат за 15 лв, както пише. Не можело, казвам добре, чакам да викнете управител, хън-мън, нямало, не можело. Опашката стана от 10 човека сигурно. Аз отново казвам, че вината си е абсолютно тяхна и щом тя не може да ми го продаде за 15лв, искам веднага да говоря с шефа и, при което тя ми казва- веднага мога само хапче да Ви дам. 😳😳😳 Браво, то възпитание, то чудо.В крайна сметка го взех за 20 лв само защото бях с детето. После ме спряха 2 жени да ми кажат, че това им се случва непрекъснато, но едната е с патерици и просто няма къде другаде да отиде да пазарува. Прибрах се, писах им във ФБ и им казах, че мениджърът им може да няма време за мен, но съм сигурна, че КЗП ще намери. Да видиш как даже в събота ми уредиха среща и ми върнаха парите. Въпросът, надявам се разбрахте, изобщо не е за 5 лв, но ме побърква начинът, по който се опитват да мамят хората.
Втори случай. Резервирам маса през rezzo за една пицария, за която имам потвърждение. Отивам на място, ами никой не е видял, че има резервация за там. Можели да ни настанят на една маса, ама после да ни преместели на друга, че тази била резервирана. Казах не, изобщо не ме интересува, че не са си свършили работата. Седна ли, не желая да се местя. И така с голяма неохота ни настани трима души на маса за 10. 🤷‍♀️

# 182
  • Мнения: 40 187
Не че е оправдание разбира се, но най вероятно тази служителка е била нощна смяна, а  повярвайте, нощните смени особено на бензиностанция никак не са приятни.

Работила съм нощни смени. Работила съм и по 20 часа. Работила съм на крак.
Не съм се държала така. До възпитание е.

sea.sea, имаш право да го купиш на тази цена.
Често ми се случва и като реша, че го искам, ставам говедо и не отстъпвам и получавам това което искам.
И на мен така ми се е отговаряло. Викали сме управители, отиваме и виждам цената. Вика ми не била махната. Викам и - аз не съм виновна.
Това си е заблуда.
А друг път просто го оставям на касата и не ми се занимава.

# 183
  • Мнения: 12 175
Това можеш да го видиш, ако купуваш едно нещо. Аз рядко влизам в голям магазин и пазарувам поне за седмица. Това значи пълна количка и никакъв шанс нямам да запомня всичко кое колко струва и да видя, че са ми сложили друга цена. Кой знае колко пъти съм ставала жертва на подобни манипулации.

# 184
  • Мнения: 40 187
За някои неща следя.
И като се маркира нещо се вижда цената. И след касите също може да си погледнеш.

# 185
  • Мнения: 12 175
Да, ако следиш конкретно нещо. Иначе, няма как да запомня всички цени. А и много често цените са сложени така, че не можеш да разбереш коя за какво се отнася. Например в ЦБА Коме имат една витрина със сирена, в която има много видове сирене, някои фабрично опаковани, някои от магазина. Отпред са наредени всички етикети. Това значи да сложа очила и да започна едно по едно да търся съответствие между продукта и етикета. Затова оттам купувам само един вид сирене, фабрично опаковани, което знам колко струва.

# 186
  • Мнения: 40 187
Аз обичам да пазарувам на промоции. И си следя.
Не че бих направила драма за 20-30 стотинки.
А за цените е ясно. Трябва да се вглеждаш. Имам чувството, че нарочно го правят.
Ама добре че са брошурите.

# 187
  • Мнения: 3 857
Напоследък и за пет стотинки бих спорила и настоявала. Кой ли не взе да ни прави на балъци, обидно е.

# 188
  • Мнения: 58
Да си кажа мнението и аз, без да ме питат.

1. разказан случай.
За мен лично, твоята постъпка е малко нагла. Не си имала нищо лошо предвид, но много хора, връщайки се от обедна почивка, не се връщат 10 секунди преди да отворят гишето.
Идват по-рано, за да си съблекат яке, да си пооправят бюрото и т.н.,
да стартират програми на компютъра.
Аз на твое място бих изчакала да бъда повикана от служителя. За мен това е уважително.
2. Случката в банката - момичето не е обучено добре. Причините за това са много.
Но да прекараш време, звънейки в различни клонове, не един, а много.
Да търсиш телефони и, с извинение, да досаждаш на хора, които имат много друга работа, след като вече са ти дали потвърждение, че предалгат услугата...
Замисляш ли се, времето на колко хора си изгубила, които имат най-вероятно друга по-важна работа?
Не ти ли стигна да отвориш в интернет и да говориш с друг служител от същата банка или в още една най-много?
3. Случката с тока и пратката.
Може служителката на гише "Пратки" да е била болна или в почивка. Хрумват ли ти такива неща?
Затова се налага да я замести служителката на съседното гише.
Ами бъди благодарна, че те е повикала, а не те е оставила да си чакаш.
Това е моето мнение.

Разказваш, как хората са груби и след това разказваш ТИ какви диви скандали след това вдигаш.

В чужбина също съм се сблъсквала с некомпетенстност, мързел на чиновници, нежелания да си свършат работата.
Може да е много по-малък процент, отколкото в Бг, но сщо го има.

4. За пратката от Али Експрес:
Тези пратки пристигат бавно. Едва ли е седяла две седмици дори там. И нещо в цялата история ми се губи всъщност - колко е седяла там пратката преди да се обадят.
В крайна сметка хората са ти се обадили - взела си си пратката.
Грешки и забавяния стават и в подреден склад.

5.
За историята с маската - да били са груби и са били с двойни стандарти.
Ама и ти пък си била без маска. Може да си 100 тния човек, на който са направили зажележка и са поизнервени.
Може и на "Мими" да са й казали при влизането по-мило - къде ти е маската? На което ти не си била свидетел.

В чужбина за сведение - нямаше да те пуснат в магазина и щяха да те държат отвън, докато си купиш или намериш маска.


Не те познавам, но те съветвам като страничен наблюдател да прочетеш след време собствения си разказ.

Хората може да не се държат ултра-(фалшиво) любезно, както в чужбина.
Обаче не са те прецакали съзнателно на никое място.
Единствено банковата служителка не е била в час. За мен това е единствената проблемна история.
Другите за мен лично биха били забавни.


По повод грубостта на служителите в България - да, за съжаление тя още е факт.
В България клиентът не е цар.
Но така поднесени твоите разкази показват, че на моменти (изключвам случката в банката) приемаш твърде лично нещата или самата ти ги провокираш.

Последна редакция: пт, 18 мар 2022, 20:01 от Loth

# 189
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 482
Да си кажа мнението и аз, без да ме питат.

1. разказан случай.
За мен лично, твоята постъпка е малко нагла. Не си имала нищо лошо предвид, но много хора, връщайки се от обедна почивка, не се връщат 10 секунди преди да отворят гишето.
Идват по-рано, за да си съблекат яке, да си пооправят бюрото и т.н.,
да стартират програми на компютъра.
Аз на твое място бих изчакала да бъда повикана от служителя. За мен това е уважително.
2. Случката в банката - момичето не е обучено добре. Причините за това са много.
Но да прекараш време, звънейки в различни клонове, не един, а много.
Да търсиш телефони и, с извинение, да досаждаш на хора, които имат много друга работа, след като вече са ти дали потвърждение, че предалгат услугата...
Замисляш ли се, времето на колко хора си изгубила, които имат най-вероятно друга по-важна работа?
Не ти ли стигна да отвориш в интернет и да говориш с друг служител от същата банка или в още една най-много?
Вие сериозно ли?!?
Ами разбира се, че ако знам, че има определен продукт, ще ровя докато намеря служител, достатъчно кадърен, че да обясни и направи, каквото е нужно. И на никой не губи времето авторката. На тези хора това им е работата. За това взимат заплати.
И няма нищо грубо и агресивно в действията й. От кога това да обърнеш внимание на двоен стандарт и некомпетентност е грубост. Нито е напсувала някой, нито е набила, че да й обяснявате, че е виновна.
Категорично единствен начин да се научат всички, как се обслужва клиент е нетърпимост от страна на самите клиенти към лошо отношение.

Последна редакция: пт, 18 мар 2022, 20:26 от Galactic Voyager

# 190
  • Мнения: 58
Да си кажа мнението и аз, без да ме питат.

1. разказан случай.
За мен лично, твоята постъпка е малко нагла. Не си имала нищо лошо предвид, но много хора, връщайки се от обедна почивка, не се връщат 10 секунди преди да отворят гишето.
Идват по-рано, за да си съблекат яке, да си пооправят бюрото и т.н.,
да стартират програми на компютъра.
Аз на твое място бих изчакала да бъда повикана от служителя. За мен това е уважително.
2. Случката в банката - момичето не е обучено добре. Причините за това са много.
Но да прекараш време, звънейки в различни клонове, не един, а много.
Да търсиш телефони и, с извинение, да досаждаш на хора, които имат много друга работа, след като вече са ти дали потвърждение, че предалгат услугата...
Замисляш ли се, времето на колко хора си изгубила, които имат най-вероятно друга по-важна работа?
Не ти ли стигна да отвориш в интернет и да говориш с друг служител от същата банка или в още една най-много?
Вие сериозно ли?!?
Ами разбира се, че ако знам, че има определен продукт, ще ровя докато намеря служител, достатъчно кадърен, че да обясни и направи, каквото е нужно. И на никой не губи времето авторката. На тези хора това им е работата. За това взимат заплати.
И няма нищо грубо и агресивно в действията й. От кога това да обърнеш внимание на двоен стандарт и некомпетентност е грубост. Нито е напсувала някой, нито е набила, че да й обяснявате, че е виновна.
Категорично единствен начин да се научат всички, как се обслужва клиент е нетърпимост от страна на самите клиенти към лошо отношение.

Авторката каза, че е звъняла в няколко съседни клона, които са потвърдили, че предлагат услугата.
Тоест, вместо като прочете в интернет, да звънне на същя клон и, или на още един.
ТЯ Е ЗВЪНЯЛА НА НЯКОЛКО, които са потвърждавали и потвърждавали.
Не мога да повярвам, че ми се налага да обяснявам такива неща.

Бихте ли ми отговорили вие какво точно работите?
Интересно ми е каква е работата ви, след като смятате, че е редно хора, които не искат услуга от вас, да ви занимават да им давате обяснения за КОНКРЕТНАТА услуга.
Защото вече са чели в интернет и са говорили с двама други служители преди това, които са потвърдили?

Клиенти ли обслужвате, че сте компетентна по темата?
И с колко точно свободбо време разполагате на работа, след като смятате,ч е това не е излишно натоварване за служителите?

Искам също да ви помоля да не ми "слагате думи в устата."
Никъде не съм я нарекла нито груба, нито агресивна. Нито съм определила действията й като такива.
Нито някъде съм използвала думата "виновна".

Жената спомена няколко пъти, че вдига диви скандали.
Никъде не спомена, че се опитва с нормален тон и спокойно да да си "защити правата".
Последното също е начин.

Освен това споменах, че случката в банката за мен също не е ОК.

Последна редакция: пт, 18 мар 2022, 21:25 от Loth

# 191
  • Мнения: 12 175
А на мен пък ми прилича, че вие сте точно от ония цербери зад гишетата, които мислят, че денят им е минал напразно, ако не разиграват хората като маймуни. Много ясно, че може да пита колкото хора си иска, те затова са там.

# 192
  • Мнения: 58
А на мен пък ми прилича, че вие сте точно от ония цербери зад гишетата, които мислят, че денят им е минал напразно, ако не разиграват хората като маймуни. Много ясно, че може да пита колкото хора си иска, те затова са там.

Завършила съм медицински университет.

Квалификацията ви определя в случая вас, не мен.

Последна редакция: пт, 18 мар 2022, 21:40 от Loth

# 193
  • Мнения: 12 175
И аз не работя в администрацията, но това не ми пречи да съм пострадала от тях, затова не бих имала разбиране към който и да е, на каквато и да е позиция. Масово се шири некомпетентност, желание да те правят на маймуна и злоба към посетителя, който им нарушава върховното спокойствие. Да не говорим за тлъстите заплати, иззети от нашият джоб.

# 194
  • Мнения: 3 857
Много ясно, че може да пита колкото хора си иска, те затова са там.
Ей това отношение ви вкарва в проблеми, и вас, и авторката. Но няма шанс да го осъзнаете.

Общи условия

Активация на акаунт