Грубо обслужване. В мен ли е проблемът?

  • 31 907
  • 556
  •   1
Отговори
# 255
  • Варна
  • Мнения: 7 038
Didi168 , всъщност не сте съвсем права за случая с банката...Всяка банка си има свои софтуер, разбира се, аз мога да говоря за бившата Сосиете и ДСК. Пусне ли се превода, т.е излезнало ли е платежното нареждане, значи, служителя няма какво повече да направи, освен, разбира се да звъни някъде, на някой си, който да го спре, ако не е нареден вече и на централно ниво. В ДСК преди да потвърдим превода излизаше бележка-предпечат, с което вие се съгласявате и чак след това е потвърждението. По отношение на основанието, полетата наистина са недостатъчни, формата е такъв. Тук грешката на служителката е, че е видяла, че не й стига мястото и е трябвало да ви каже, за да го съкратите.

Точно в ДСК се развива действието. И точно за бележка - предпечат става въпрос. Чета и не се съгласявам поради непълно изписано основание и отсреща ме правят на идиот. То може да не е това, може да е объркана сумата или сметката на получателя или много неща. Имам право да поискам да внесат корекция. Не ме правете и вие да идиот, ако обичате, че е трябвало служителката да ми каже да го съкратя основанието. Не става въпрос за половин страница основание, а за плащане на курс и описание за кой точно курс, към коя институция и три имена. Въпросната беше стигнала само до първото име, презимето - изядено до средата и фамилията - липсваща.  Не правя банкови преводи за пръв път. Други служители на същата банка, че и в същия офис, си изписват всичко. Те са две полета - едно кратко и едно за допълнително описание. Въпросната стажантка просто не знаеше за второто поле.
Както вече писах, после две мениджърки ми се обадиха да ми се извиняват, а вие тук се опитвате да ме изкарате, че не съм съвсем права. Grinning Напротив, права съм напълно.

п.п. Относно пратката в БГ пощи - и аз така си казах - чудо голямо... и я оставих за следващия ден. То и това оставаше, да си вдигам нервите за пратка за два долара... Grinning

# 256
  • Мнения: 76 545
Първо да я обучат, после да я сложат да работи с клиенти въпросната. Не да се учи върху клиенти, за сметка на тези клиенти. Отново некомпетентен служител...за това говорим. Че масово не си познават работата, на която са сложени.
Масово е.

# 257
  • Варна
  • Мнения: 7 038
Именно. Специално в ДСК от доста време забелязвам, че ги оставят да работят сами, без да са обучени напълно. Но проблемът го има и със старши служителите - жени на около 40, които виждам, че работят в съответния клон от поне 3 - 4 години, си работят с ограничени знания само за част от асортимента на предлаганите услуги и ако имаш "късмета" да попиташ за нещо, което не правят всеки ден по 20 пъти (например закриване на набирателна сметка на фирма) се почва едно оглеждане и питане през 5 гишета кой го може това. Накрая ти казват, че трябва да изчакаш колежката, която го може, 30 минути. Grinning

# 258
  • Мнения: 11 632
Не грубо, ами никакво обслужване. Днес ще ходя да се разправям, че ми е по път.
Права ли съм според вас?
Поръчвам в 20.00 снощи пица и пърленка за вкъщи, не за пръв път, като казах че аз ще отида да си ги взема- приелата поръчката каза че ще са готови в 21.00.
Там съм в 21- никой хабер си няма от поръчката. Всяка сервитьорка вдига рамене, много работа имали, никой не е казал на кухнята. Беше фул, наистина. Двама симпатични господа ме поканиха да седна на масата им докато чакам. Какво чаках и аз не знам.
Поседях 20 минути, помъчих се вече като клиент на място да поръчам, грам внимание. Мазах филии с лютеница на детето, на мен инстантни спагети.
Не ще се карам, във въздуха ще ги вдигна. Те поне си го заслужи ха.

# 259
  • Варна
  • Мнения: 7 038
Мии ок, но лютеницата и спагетите вече са изядени. Ако отидеш да вдигаш патардии на място, най-вероятно ще се разправяш с някоя сервитьорка, на която ѝ е все тая. По-добре напиши официално опракване на имейла за връзка в сайта или виж на входната врата, където е работното време, трябва да има телефонен номер на МОЛ (материално отговорно лице) , което в повечето случаи е собственика на бизнеса. Така ще е по-вероятно да бъдеш чута и евентуално компенсирана.

# 260
  • София
  • Мнения: 4 838
Това за банките и на мен са ми създавали проблеми за тези основания, да не говорим за безумните им такси за преводите. Не ходете в банки за такива неща, навсякъде има офиси на EasyPay, има и приложения за банкови преводи, като Revolut, Wise и др., с тях всеки може да се справи.

# 261
  • Мнения: 58
Поръчахте в онлайн платформа или по телефона?
Ако е в онлайн платформа - едва ли тчоно сервитьорките и готвачите обработват поръчките. Т.е. - грешката е или в електронната система, или в човекът, който е получил поръчката, но не я е предал нататък.

Ако е било по телефона - оставам с такова впечатление, пак има вероятност друг да е поел поръчката, а не сервитьорките.

Това, което аз бих направила - нямаше да седя и да чакам на маса 20 минути, щях да отида директно при първата сервитьорка, която видя и да питам, кой се занимава с поръчките,
да седя до входа, откъдето излизат с ястията, и да чакам.
Ако след 5-10 минути пак се правят, че не ме виждат, щях да се заема с друга или същата сервитзорка и да не я оставя, докато не получа конкретен отговор - къде ми е порчъката и кога ще е готова.

Иначе - неприятна ситуация, съгласна съм.
за мен е е проблем, че не е била готова поръчката, ако заведението е антоварено - е нормално да се случи.
За мен е проблем липсата на реакция и пасивността на персонала.
Но ако сервитьорките наистина не са знаели нищо - по-добре е да се изясни директно веднага -
да попитат "вътре" - има ли поръчка, готова ли е, кога ще е готова.

Извинявам се, но от написаното - аз не разбирам:
 20 минути сте чакали, за да говорите със сервитьорка за проблема по-обстойно и да го изясните,
или като не е била готова поръчката, са ви казали да изчакате, за да поръчате отново и
20 мунти никой не е дошъл при вас?

Последна редакция: пн, 11 апр 2022, 10:28 от Loth

# 262
  • Далечният изток
  • Мнения: 20 053
Никога не бих седяла до входа, нито където и да е, нито пък да издирвам сервитьорите, щом не ми обръщат внимание. Просто си тръгвам. Има и други заведения в крайна сметка...
Онази вечер поръчах пица и паста от италианска пицария. Пастата трябваше да е пълнозърнести талиатели. Беше пълнозърнести макарони от пакет, чиста подигравка за цената си... Ами просто приключвам с това заведение, нито ще им се оплаквам, нито ще се разправям...

# 263
  • Мнения: 5 432
+1
Не ме бива в спорове и словесни двубои , а и не вярвам в адекватната реакция на частните собственици . Моята реакция е, че  пред познати и непознати ще им направя подходяща антиреклама.

# 264
  • Варна
  • Мнения: 7 038
Това за банките и на мен са ми създавали проблеми за тези основания, да не говорим за безумните им такси за преводите. Не ходете в банки за такива неща, навсякъде има офиси на EasyPay, има и приложения за банкови преводи, като Revolut, Wise и др., с тях всеки може да се справи.

Моето онлайн банкиране е пасивно. Става само за справки и плащане на комунални сметки. Easy Pay става ли международни преводи? Защото моите бяха до Белгия и до Англия. Вторите даже са извън ЕС вече и някои техни сметки не са с IBAN, а с някакви други номера.

# 265
  • Мнения: 58
Никога не бих седяла до входа, нито където и да е, нито пък да издирвам сервитьорите, щом не ми обръщат внимание. Просто си тръгвам. Има и други заведения в крайна сметка...
Онази вечер поръчах пица и паста от италианска пицария. Пастата трябваше да е пълнозърнести талиатели. Беше пълнозърнести макарони от пакет, чиста подигравка за цената си... Ами просто приключвам с това заведение, нито ще им се оплаквам, нито ще се разправям...

Принципно съм съгласна.
Обаче:
1. Жената е поръчала храната за нея и за детето й. Защото е искала да му донесе нещо хубаво, не филии с лютеница и инстантни спагети.
2. Наоколо явно е нямало близки заведенея, от които да вземе, или ако е имало, е щяло да отнеме твърде много време.
3. Ами тя така и така вече е в завдението, може да ги разпита какво и защо. Самата тя каза, че не поръчва за пръв път от там. Явно до сега всчико е било наред.
Странно е да зачеркнеш едно заведение, защото няколко пъти си бил доволен, а един не.

Но всяка ситуация е сама за себе си. Simple Smile

Освен това:
1. Къде да седя да чакам? Щом масите са пълни? И щом се правят, че не ме забелязват или наистина не ме?
2. "Издирвам" - странан дума, при положение, че сервитьорите кръжат навсякъде около заведението.
Всчико, което трябва да направя, е да измина 4 крачки или да я заговоря, когато минава край мен. Simple Smile

Последна редакция: пн, 11 апр 2022, 21:15 от Loth

# 266
  • Мнения: 11 632
Преди да седна питах познат сервитьор да види готова ли ми е поръчката и на кого да платя. Влезе в кухнята, излезе, каза че знаят за поръчката, но не е започната. По телефона ми я взе барман ката. След като седнах се опитах да си поръчам нещо за пиене на две прелитащи сервитьорка и да кажа да кажат в кухнята да ми я започват. Не, не се спряха.
Снощи си поръчах пица оттам и отидох да си я взема. По физиономия се знаем с всички. Зачекнах аз за случката обслужващата ме. Разбирала ме, но били натоварени и така се било получило. Майната му, мина ми, но остана един горчив привкус.
Да, няма друго близко заведение. А и съм си направила сметката, че като ме е домързяло да сготвя има откъде какво да взема. Точно него ден се прибрахме от село привечер и само до готвене ми беше. Ами ако имах гости...
Обаче, повтори ли се, спретвам скандал.

# 267
  • Мнения: 5 886
Бях седнала преди около месец в заведение, за да си поръчам кафе и нещо за ядене докато свърши смяната на приятеля ми. В продължение на 20 минути никой не ми обърна внимание. Бяха трима сервитьора. Никой, ама нищо грам. Ами хванах си чантичката и седнах в съседното заведение. Нито им се молех, нито скандали спретвах. Просто повече там не седнах.

# 268
  • София
  • Мнения: 4 838
Това за банките и на мен са ми създавали проблеми за тези основания, да не говорим за безумните им такси за преводите. Не ходете в банки за такива неща, навсякъде има офиси на EasyPay, има и приложения за банкови преводи, като Revolut, Wise и др., с тях всеки може да се справи.

Моето онлайн банкиране е пасивно. Става само за справки и плащане на комунални сметки. Easy Pay става ли международни преводи? Защото моите бяха до Белгия и до Англия. Вторите даже са извън ЕС вече и някои техни сметки не са с IBAN, а с някакви други номера.
За Easypay не зная, с Revolut съм пращала до Англия, не е сложно. Това със сметката е така, но тези номера могат да се конвертират в IBAN и обратно. Българско онлайн банкиране не ползвам за тези неща, те са все "пасивни" и искат купища неща, за да може да ги ползва човек пълноценно. От около година съм с приложението на Revolut, след като ми писна да ходя по банки и да се разправям с неадекватни хора и да се моля на този и онзи да ми направи превод и той никога да не е направен както трябва.

# 269
  • Мнения: 7 226
Спокойно. Всичко е наред с вас. И аз така реагирам. Когато някой ми повиши глас или ме унижава, повишавам тон и поставям на мястото съответния служител. Особено когато бях регистрирана в Бюрото по труда. Всички служители викаха и унижаваха хората. Колко пъти съм се разправяла с тях. Дори отивах с присвито сърце, когато дойде датата за подпис, защото знаех, че трябваше да се карам и щяха да ми развалят целия ден. На улицата рядко правя забележки вече. Страх ме е някой да не ме нарани, тъй като съм доста слаба. Но напоследък не съм срещала такива кисели хора. По институции рядко ходя. По магазините ходя и продавачите са доста усмихнати и вежливи. А и вече се старая да изпадам в такива жестоки караници с някого, но който си го заслужи, си го заслужава.

Общи условия

Активация на акаунт