Точно в ДСК се развива действието. И точно за бележка - предпечат става въпрос. Чета и не се съгласявам поради непълно изписано основание и отсреща ме правят на идиот. То може да не е това, може да е объркана сумата или сметката на получателя или много неща. Имам право да поискам да внесат корекция. Не ме правете и вие да идиот, ако обичате, че е трябвало служителката да ми каже да го съкратя основанието. Не става въпрос за половин страница основание, а за плащане на курс и описание за кой точно курс, към коя институция и три имена. Въпросната беше стигнала само до първото име, презимето - изядено до средата и фамилията - липсваща. Не правя банкови преводи за пръв път. Други служители на същата банка, че и в същия офис, си изписват всичко. Те са две полета - едно кратко и едно за допълнително описание. Въпросната стажантка просто не знаеше за второто поле.
Както вече писах, после две мениджърки ми се обадиха да ми се извиняват, а вие тук се опитвате да ме изкарате, че не съм съвсем права.
Напротив, права съм напълно.п.п. Относно пратката в БГ пощи - и аз така си казах - чудо голямо... и я оставих за следващия ден. То и това оставаше, да си вдигам нервите за пратка за два долара...
