Грубо обслужване. В мен ли е проблемът?

  • 31 785
  • 556
  •   1
Отговори
# 420
  • Мнения: 5 870
Aма че проблеми имат някои хора.

Ами имат - къде по-лесно е да напсуваш касиер или продавач, пред това да се скараш вкъщи с половинката. Първият не го виждаш повече, вторият обаче може да те прати да спиш на дивана.

# 421
  • Мнения: 6 894
Идея си нямаш.

# 422
  • Мнения: 1 909
И аз бих се ядосала в ситуации като тези, много мразя двойни стандарти и служители, които не си разбират от работата. Също и лекари, които ти побиват канчето задето си имал наглостта да се разболееш и накрая ти изписват някакъв евтин широкоспектърен антибиотик, към който още в началото си споменал, че си алергичен. Мисля, че колкото по-малко се толерира такова отношение, толкова по-бързо би станало рядкост.

# 423
  • Мнения: 10 479
Не веднъж съм го писала, но пак. Един диалог между касиер и клиент в най- обикновен работен ден:
- Дребни имам, искате ли?
- Не, благодаря.
- Кучка!

Та, да. Мисля, няма нужда от коментар.
Едни искат да развалят,други да им вземат монетите, щото им тежали...Шарен свят.

Когато искам да плащам с дребни пари, просто плащам. Не питам, не вадя едрите банкноти.

# 424
  • Варна
  • Мнения: 7 032
И аз изобщо не питам. Ако трябва да платя примерно 10 лв и 5 ст. вадя първо стотинките от портмонето си, оставям ги на касата и чак след това вадя и давам банкнота от 20 лв, за ресто от 10. Някои касиерки са бързи като светкавица и ако направя обратното, докато питам искате ли дребни или докато извадя банкнотата, те вече са ми върнали 9,95 на дребно Grinning

А веднъж една сервитьорка така ме ядоса... кафето ми беше 2,90. Имах точно 2,90 на монети - цяло 2 лв и стотинките - 4 х 20 и 2 х 5. Оставих ги така, защото освен тези пари имах цяло 50 лв. Да уточня, че бяхме група от десетина колеги и всеки беше оставил за неговата част от сметака, плюс имаше някаква горница за бакшиш.  Оставили сме парите на масата и тръгваме да си ходим, при което сервитьорката ни вика зад гърба да сме сменили жълтите стотинки с бели, защото шефът ѝ не ги приемал ?!?
Излишно е да обяснявам за законовите платежни средства, както и за това, че тия стотинки реално ще останат в бакшиша ѝ.

# 425
  • Мнения: 990
И аз наскоро имах лошо обслужване от сервитьорка. Бяхме със сестра ми й нейното дете - кукличка на 4 години. Бяхме в много хубав ресторант. Не съм убедена, дали е 4 или 5 звезди и имахме хубав повод същия ден. Ами, развалиха ни го… Отвратително отношение от страна на сервитьорката, няколко ястия поръчахме, само някои бяха добре приготвени, но истинския проблем дойде, когато разпитвахме, какво може да поръчаме за детето. Тя е худ. гимнастичка и не яде всичко. Сервитьорката не знаеше как се приготвят някои от ястията в менюто, за които я попитахме. Изразих желание да ни се приготви нещо извън менюто, като заплатим, разбира се, колкото ни кажат. В такива ресторанти сме го правили често и не е имало проблем. В този случай ни беше отказано.
Стана ми супер неприятно и понеже те нали стоят около масите се обърнах и й казах, че няма нужда, ако искаме нещо ще се обърнем към нейн колега, от там нататък това момиче фучеше като минаваше около нас.

# 426
  • Варна
  • Мнения: 7 032
Станало ви е супер неприятно, понеже да отказали да сготвят нещо извън менюто?

# 427
  • Мнения: 5 430
По- скоро от некомпетентното отношение.

# 428
  • Мнения: 990
Станало ви е супер неприятно, понеже да отказали да сготвят нещо извън менюто?

Да, защо не? Както написах нееднократно се е случвало и то без проблем.
И не само заради това ми е станало неприятно, а заради цялостното отношение на сервитьорката, което не беше добро.

# 429
  • Мнения: 12 364
Естествено, че ще й бъде неприятно. Когато празнуваш нещо, едва ли ще искаш да има човек, който да не може да хапне от ястията, особено пък дете. Едва ли са искали нещо много сложно.

# 430
  • Мнения: 990
Естествено, че ще й бъде неприятно. Когато празнуваш нещо, едва ли ще искаш да има човек, който да не може да хапне от ястията, особено пък дете. Едва ли са искали нещо много сложно.

Да, помолихме да приготвят нещо съвсем елементарно. Не можем да й поръчаме салата Цезар, например, защото зелените салати вътре тя не ги яде. Поискахме да й нарежат краставица и домат и да й приготвят някакво чисто месо без мазнина по него просто изпечено или по най - елементарния начин приготвено, без пържено.

# 431
  • Варна
  • Мнения: 7 032
Разбирам, но в много  заведения политиката е такава - без неща извън менюто, колкото и да са елементарни. Сервитьорите нямат вина за това. Щеше да е неприятно, ако преди са ви приготвяли такива неща в същото заведение, но конкретно тази сервитьора да ви е отказала.
А това, че не знае кое как е приготвено е друга работа - непрофесионално и действително неприятно.

# 432
  • Мнения: 5 870
Естествено, че ще й бъде неприятно. Когато празнуваш нещо, едва ли ще искаш да има човек, който да не може да хапне от ястията, особено пък дете. Едва ли са искали нещо много сложно.

А дали в кухнята са имали достатъчно персонал за нещо извън менюто и извън стандарта? Много често подобни поръчки отнемат много повече време, от стандартните такива. Ако и персонал нямаш, абсурд. Говоря от опит. Работила съм в ресторант и знам.

# 433
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 661
Извинявай, ама това вашето си е чиста наглост. Хората не са длъжни да ви приготвят неща извън менюто. Това, че на други места се е случвало, не означава, че е нещо нормално.
И какво, пък, толкова да не яде дете на 4г, което тепърва ще расте и ще се развива? Малко с излишни претенции ми се струвате, после хората виновни.
Едниственото, за което може би имаш право е, че сервитьорката не е запозната добре с ястията в менюто и как се приготвят, но това е пропуск на управата, че не я е обучила.

# 434
  • Мнения: 990
Извинявай, ама това вашето си е чиста наглост. Хората не са длъжни да ви приготвят неща извън менюто. Това, че на други места се е случвало, не означава, че е нещо нормално.
И какво, пък, толкова да не яде дете на 4г, което тепърва ще расте и ще се развива? Малко с излишни претенции ми се струвате, после хората виновни.
Едниственото, за което може би имаш право е, че сервитьорката не е запозната добре с ястията в менюто и как се приготвят, но това е пропуск на управата, че не я е обучила.

Детето се храни здравословно и не яде вредни храни и пържено, а така също и както дадох примера със зелените салати, които просто не обича.

И не, не смятам, че сме нагли.
Смятам, че е нормално да искаш нещо, което е по индивидуалните ти “претенции”. Още повече, щом е за детето.

Общи условия

Активация на акаунт