Избор на училище след 4-ти клас в Пловдив - 2

  • 47 276
  • 750
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 4 522
При това другият абсурд е, че дете, което има заложби и дете, което е с малко над средни знания, са с еднакъв брой точки. Т.е. точките не отразяват знания и умения, каквато уж им е целта.
Ама изобщо не съм съгласна. Това е изпит, кой каквото покаже, заложбите нямат значение, важно е какво е показано на изпита.
Задачата 1+1=2 могат да я решат и  Айнщайн и първокласник, но това не означава че са с еднакви знания.
Можеш да изкараш 90+ точки без изобщо да си математик
За математическите гимназии, трябва да има отделен изпит, много по-сложен

# 661
  • Пловдив
  • Мнения: 220
Даже и да има отделен по-сложен изпит по МАТ за МГ, няма да е честно, защото децата от МГ 5-7 клас ще бъдат подготвяни точно за този формат и ще е трудно за децата  от другите училища.

# 662
  • Мнения: 1 293
За Пловдив няма никакво значение, защото излизат 2 паралелки, а приемат 5 с математика. Така че и всички 5-7 клас да си останат в математическите паралелки (а то не става така, около половината от двете паралелки отиват в КГ, СП или в езиковите), пак ще има място за деца извън училите в МГ. Проблемът е за СМГ, където излизат 6 паралелки и влизат 6 паралелки.

Последна редакция: нд, 15 дек 2024, 22:08 от AsitaNew

# 663
  • Мнения: 103
Какво означава КГ и СП?
 
За Пловдив няма никакво значение, защото излизат 2 паралелки, а приемат 5 с математика. Така че и всички 5-7 клас да си останат в математическите паралелки (а то не става така, около половината от двете паралелки отиват в КГ, СП или в езиковите), пак ще има място за деца извън училите в МГ. Проблемът е за СМГ, където излизат 6 паралелки и влизат 6 паралелки.

# 664
  • Мнения: 1 293
Какво означава КГ и СП?
 
За Пловдив няма никакво значение, защото излизат 2 паралелки, а приемат 5 с математика. Така че и всички 5-7 клас да си останат в математическите паралелки (а то не става така, около половината от двете паралелки отиват в КГ, СП или в езиковите), пак ще има място за деца извън училите в МГ. Проблемът е за СМГ, където излизат 6 паралелки и влизат 6 паралелки.
Компютърна графика (1 паралелка пак в МГ), Системно програмиране (2 паралелки в МГ).

# 665
  • Пловдив
  • Мнения: 220
Няма значение колко са паралелките след 7-ми клас, въпросът е в нивото по МАТ и БЕЛ на децата от 5-7 клас в МГ.

# 666
  • Пловдив
  • Мнения: 2 013
Няма значение колко са паралелките след 7-ми клас, въпросът е в нивото по МАТ и БЕЛ на децата от 5-7 клас в МГ.
Нивото е възможно най-доброто и високото в града, и на челните места в страната.
Какъв е проблемът с нивото по МАТ и БЕЛ на децата от 5-7 клас в МГ?

# 667
  • Мнения: 1 293
Значи да свалим нивото и на децата в МГ. То и без това се сваля в 8. клас, като влязат с по 90+ т. деца от НВО математика (особено миналогодишното), но имат пропуски в съществени неща, защото в момента НВО математика е обидно лесно. Само с налучкване се изкарват нереално високи точки, а деца, които не са си и помисляли за математика записват в 8. клас математически паралелки и училища.
Най-добре ще е да свалим нивото и на тези две паралелки в МГ, че да бъдат всички поставени при едни и същи условия, вместо да искаме и в другите училища да се преподава на ниво. И часовете не са оправдание. В МГ имат по-малко часове по БЕЛ от паралелките с български в Лиляната и Княза. Защо те не показват такива резултати по състезанията като са с повече часове? Явно проблемът не е в часовете, а в нивото на съответния клас и качеството на преподаване. Естествено, че там, където децата са будни и учещи, нивото ще е високо и учителите ще искат да дадат още отгоре и ще имат и по-високи изисквания и децата се състезават по между си и се дърпат напред. Няма как да кажем същото за кварталното училище.

# 668
  • Пловдив
  • Мнения: 27 347
Значи да свалим нивото и на децата в МГ. То и без това се сваля в 8. клас, като влязат с по 90+ т. деца от НВО математика (особено миналогодишното), но имат пропуски в съществени неща, защото в момента НВО математика е обидно лесно. Само с налучкване се изкарват нереално високи точки, а деца, които не са си и помисляли за математика записват в 8. клас математически паралелки и училища.
Ама какво ви бодат очите тези деца? Успели са - влезли са. Това е изпит, могат-показват-влизат. Ако има деца, които са били 5-7 клас в МГ и не са успели после да влязат - да са успели.

# 669
  • Пловдив
  • Мнения: 220
Нямам предвид, че нивото трябва да се сваля или че е ниско. Напротив това е най-доброто място в града от 5 до 7клас. И като вече минала от там смятам, че децата, които се подготвят в МГ, какъвто и изпит да сложат след 7-ми клас ще бъдат привилегировани спрямо децата от другите гимназии. Да не говорим, че с резултатите си нямат никакъв проблем за СМГ София.

# 670
  • Мнения: 12 914
5-7 клас са топ
Нагоре доста се размиват (сравнено с 5-7 клас)

# 671
  • Мнения: 4 522
5-7 клас са топ
Нагоре доста се размиват (сравнено с 5-7 клас)
Съгласна съм
Но въпреки всичко си остава най-доброто училище и след 8
А и няма никаква алтернатива за математици
Духи, какво записа сина ти, помня, че беше програмиране?

# 672
  • Мнения: 12 914
В ТУ, Изкуствен интелект

# 673
  • Мнения: 4 522
В ТУ, Изкуствен интелект
Много интересно звучи
В София ли
Ще питам пак след година-две дали е доволен

# 674
  • Мнения: 12 914
В Пловдив за момента, не искаше София.
3ти випуск ще са.. нова специалност, ще видим кво е 😁

Общи условия

Активация на акаунт