Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да намеря информация в тази тема?
Какви са правилата за връщане на артикули в Lidl?
Какви са основните предимства на приложението Lidl Plus?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да намеря информация в тази тема?
-
Какви са правилата за връщане на артикули в Lidl?
В Lidl можете да върнете нехранителни стоки в рамките на 30 дни от покупката с касов бон или в рамките на 60 дни, ако са закупени чрез приложението Lidl+. За хранителни продукти можете да ги върнете по всяко време с касов бон. Правата за връщане са допълнителни към правата на клиентите по търговската гаранция и установеното в Закона за защита на потребителите право на рекламация.
-
Какви са основните предимства на приложението Lidl Plus?
Приложението Lidl Plus предлага различни предимства за клиентите, включително дигитална клиентска карта, купони, оферти, скреч-карти, дигитални касови бележки и брошури. Освен това приложението позволява натрупване на бонуси при достигане на определени прагове за покупки на определени категории стоки.
-
Как мога да подаря купони в Lidl?
-
Как мога да върна артикул, закупен от Lidl?