Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

WIZZ AIR - 41

  • 10 348
  • 268
  •   2
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 080
Здравейте!

Търсих из сайта, гледах и в първия пост и не можах да открия допустими размери /габарити/ за чекирания багаж до 20 кг. Някой да е попадал на тази информация?

Благодаря!
149 см x 119 см x 171 см

Благодаря.

# 16
  • Мнения: 770
Здравейте. Имам следния проблем. Профилът ми в Уиз е със старото ми фамилно име (с тире и фамилията на бившия ми съпруг). Сега направих резервация, като уж си смених името в профила, но на резервацията излезе пак старата фамилия. Някой може ли да ми каже, какво да направя? Добре че я направих с плащане по банка, та най-много да изгори след 24ч, но така или иначе трябва да купя билети.

# 17
  • Мнения: 2 080
Здравейте. Имам следния проблем. Профилът ми в Уиз е със старото ми фамилно име (с тире и фамилията на бившия ми съпруг). Сега направих резервация, като уж си смених името в профила, но на резервацията излезе пак старата фамилия. Някой може ли да ми каже, какво да направя? Добре че я направих с плащане по банка, та най-много да изгори след 24ч, но така или иначе трябва да купя билети.

На ваше място, ако нямам членство в Уиз клуб, просто бих си разкрила нов профил. Ако имате членство, вероятно някой може да даде съвет на база личен опит.

# 18
  • Мнения: 770
Пробвах. И макар, че го направих с друг мейл, ми дава, че вече има такъв потребител. Телефонният номер е същият и рождената дата. Името е различно само с едното фамилно, дори номерът на личната ми карта е друг, но... Ако се обадя в кол центъра им, дали могат да ми го променят?

# 19
  • Мнения: 75
Здравейте, полетът ни закъсня много, 3 часа и 14 минути, имаме право на компенсация. Някой минавал ли е по този път, защото все пак не е проста стъпка. Поздрави

# 20
  • Мнения: 221
Здравейте!
Случи ми се нещо много интересно тази вечер!

Преди месец закупих от моят профил два билета за познати.Всичко е с техните имена, аз прости ги купувам от моята регистрация. Летят в сряда. Сега започнах да ги чекирам и за първи път не ми изиска въвеждане на номера на лични карти, валидност, дата на раждане... Просто ми даде да потвърдя имената, пита за места и генерира бордните карти. Направих чекирането през сайта на уиз.
Картите са активни и се виждат както в сайта, така и от приложението.
Притеснявам се дали всичко е наред...
Някой има ли подобен опит?
Полета е от Стокхолм до Будапеща (ако има значение)

# 21
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 597
Приятелка трябва да остане в Бг и само останалата част от компанията ще летят до Италия. Но на нейното име има платен чекиран багаж. Как да прехвърлят чекирания багаж на някой друг от резервацията? Само на кол центъра дето струва по 1.30лв/Мин ли?

# 22
  • София
  • Мнения: 3 616
Пробвайте на телефона. Но шанса да стане не е голям.

# 23
  • Мнения: 2 620
Приятелка трябва да остане в Бг и само останалата част от компанията ще летят до Италия. Но на нейното име има платен чекиран багаж. Как да прехвърлят чекирания багаж на някой друг от резервацията? Само на кол центъра дето струва по 1.30лв/Мин ли?

Мисля, че няма да го прехвърлят, и освен кол центъра друг начин да разбереш няма. Е, направо да добавиш още багаж на друг пътник може и без кол центъра

# 24
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 714
Платеният багаж мисля, че не може да се прехвърля, но не пречи да се опита.

Venel82, резервацията май излиза автоматично на името от профила. Виж си в профила дали не можеш да смениш там името. Ако не можеш, пробвай да се свържеш с тях през формата на сайта - би трябвало да съдействат.

# 25
  • Мнения: 770
Сменям го в профила, уж излиза смененото име и после в резервацията - изненада. Пробвах, писах на робота Simple Smile (там някаква, която уж да съдейства), излиза ми автоматичен отговор да се свържа с кол центъра им. Това ще стане най-рано утре обаче, защото моят телефон има ограничения да набира този тип номера. Та ще се обадя и после ще пиша какво е станало. Благодаря! Simple Smile

# 26
  • Мнения: 19 735
Има ли вече някакви новини за евентуални нови ковид мерки и по-скоро...облекчения на мерките за Италия след 1-ви май? 🙂

# 27
  • София
  • Мнения: 1 611
Здравейте!
Случи ми се нещо много интересно тази вечер!

Преди месец закупих от моят профил два билета за познати.Всичко е с техните имена, аз прости ги купувам от моята регистрация. Летят в сряда. Сега започнах да ги чекирам и за първи път не ми изиска въвеждане на номера на лични карти, валидност, дата на раждане... Просто ми даде да потвърдя имената, пита за места и генерира бордните карти. Направих чекирането през сайта на уиз.
Картите са активни и се виждат както в сайта, така и от приложението.
Притеснявам се дали всичко е наред...
Някой има ли подобен опит?
Полета е от Стокхолм до Будапеща (ако има значение)
Всичко е наред.
Полетът е  Шенген и е нормално да не искат ЛК.

# 28
  • Мнения: 5 577

Последна редакция: вт, 26 апр 2022, 19:18 от diziler

# 29
  • Мнения: 41
Здравейте знаете ли защо след като се чекирах онлайн не мога да изтегля бордните карти и я профила ми изписва че са невалидни и трябва да отида на гише на Уиз.

Става дума за полет за Испания.

Общи условия

Активация на акаунт