ЗЗП, врътки с Еконт и нагли продавачи

  • 6 889
  • 148
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: X
Изобщо не е същото.
Куриерите имат офиси на всяка крачка, а БГ пощи колко имат? Като се добави проследяване, НП и т.н., цената е същата. Отделно в БГ пощи вечно има опашки, сърдитите лелки по гишетата няма да ги коментирам, карат те да пишеш като малоумен на 100 места имена и т.н. За една пратка да губя сума ти време. За Еконт си ги подготвям и само ги оставям. Буквално за секунди всичко. Получавам и редовно пратки, също изключително бързо и в офис на крачка разстояние.

# 136
  • Мнения: 75 299
Изобщо не е същото.
Куриерите имат офиси на всяка крачка, а БГ пощи колко имат? Като се добави проследяване, НП и т.н., цената е същата. Отделно в БГ пощи вечно има опашки, сърдитите лелки по гишетата няма да ги коментирам, карат те да пишеш като малоумен на 100 места имена и т.н. За една пратка да губя сума ти време. За Еконт си ги подготвям и само ги оставям. Буквално за секунди всичко. Получавам и редовно пратки, също изключително бързо и в офис на крачка разстояние.

Ама за връщане не се плаща при бгпощи...Wink..така че в случай на неприемане на пратката, с бгпощи цената излиза по-сгодна...

При спиди и еконт си поемаш пълната обратна доставка в случай, че получател не се яви да я получи. Нали този случай коментираме, изведнъж пишете за куриер до адрес...ами то от офис до офис пращаме , тогава има опция оня да не се яви за пратката.

Говорим за офис-офис и изведнъж се вадят аргументи как куриерът ходел на адрес Satisfied..ми ще ходи, ама за друго говорехме - ...както и да е, всеки да си ползва кой каквото иска...

# 137
  • Мнения: 17 842
Принципно говорехме как Еконт чарджат получателя за глезотията 'пренасочване', понеже получателят не е мислил достатъчно къде иска доставка - а то се оказа, че всъщност било грешка на подателя, не на куриера, но пак куриерът виновен. А още по-преди това говорехме за друго... А и изобщо темата не е как да класираме качеството на куриерските услуги в България...

# 138
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 753
Гледам от няколко дни се пише едно и също нещо, че купувачите били неориентирани къде да си получат пратакта и затова пренасочвали. Ами ще ви дам един пример, който ми се случи вече 2 пъти и вината не беше в мен. Избрала съм офис на Спиди, а от сайта решават да я изпратят с Еконт до адреса на офиса на Спиди. В този случай да стоя и да чакам цял ден пред Спиди, за да си взема пратката от куриера на Еконт или да пренасоча и да си платя?

# 139
  • Мнения: 17 842
Аз явно много сложно се изразявам, ама пак ще опитам - каква точно е вината на куриера в случая?
Впрочем кой е сайтът и сигурна ли си, че не работи само с Еконт?

# 140
  • Мнения: 1 517
Не, не е същото. Факт е,че офисите на Еконт са доста повече от тези на БП. Което, в комбинация с факта, че БП старателно избягват да носят пратки до адрес...
БП избягват да носят до адрес поради една скромна причина - това е държавна организация и познай кой има интерес БП да нямат разнос до адрес и как се постига. Примерно дебел плик на човек по върха. Най-лесно е да не се прави нищо. Малко като GSM лицензът на БТК преди да ги приватизират - много неудобно беше държавната БТК да вземе да стане GSM оператор, че цените щяха да са неприятни за конкуренцията по онова време.

# 141
  • Мнения: 17 842
На чат се обръща, но - мен не ме интересува защо не носят. Не носят, точка. Спиди и Еконт носят, ако поискам. Ако не искам - на между 5 и 10 мин от мен има 3 офиса на Спиди и още 3 на Еконт. Пощата е само една.
Плюс товс, държавните услуги никъде по света не е мислено да са конкурентоспособни, а да са евтини съответно орязани, но пък достъпни варианти за по-бедните граждани. Аз също не смятам, че на държавните БП им е работа да подбиват пазарните цени, като предоставят същата услуга за по-малко пари - просто защото подбиването ще се случва с пари на данъкоплатците, демек моите пари. Което не е нито пазарно, нито конкурентно, нито икономически изгодно. Комунизмът си отиде.

# 142
  • Мнения: 12 637
Гледам от няколко дни се пише едно и също нещо, че купувачите били неориентирани къде да си получат пратакта и затова пренасочвали. Ами ще ви дам един пример, който ми се случи вече 2 пъти и вината не беше в мен. Избрала съм офис на Спиди, а от сайта решават да я изпратят с Еконт до адреса на офиса на Спиди. В този случай да стоя и да чакам цял ден пред Спиди, за да си взема пратката от куриера на Еконт или да пренасоча и да си платя?
Хахаха! Голям майтап е това. Кои са тез мишки, дето ползват услуга на Еконт за да пращат до офис на конкуренцията им? Joy

# 143
  • Мнения: 1 517
Ами звъниш на подателя да си коригира грешката, не плюеш куриера. Пращането до грешен офис е много по-рядко от номерцата на изпадналите.
Явно мислиш, че това което ти се случва е всичко възможно на света? Изпращат ти пратка веднъж до офис А. После сменяш на Б, защото ти е по-удобен. Но оня пратил до А. Подчертаваш му, че вече искаш до Б. Пак изпраща до А. Какво правиш? Псуваш по телефона или какво? Доставчик е на нещо и не може току така да спреш да го търсиш. Вариантът "ами звъниш на подателя" какво решава? Може би ако той направи разпореждането ще е без пари, а ако го направи получателят се плаща?
Хахаха! Голям майтап е това. Кои са тез мишки, дето ползват услуга на Еконт за да пращат до офис на конкуренцията им? Joy
Проявяваш липса на въображение. Имаш ли понятие колко електронни магазини не могат да се досетят в страница "Доставка" да споменат кой куриер използват? Сигурно са 2/3 от всички или поне аз все на такива попадам. Искаш да посочиш адрес на офис, но не знаеш кой ще е куриерът. Съответно явно има хора, които като ползват редовно Спиди и си мислят, че се подразбира. В добавка написва "офис Спиди на ул. АБВ" и съответният заблуден изпращач обръща внимание само на улицата. Аз съм имал и обратния случай - разни фирми не искат да изпращат до офис на Еконт и държат да е до адрес. Е, пиша точния адрес на Еконт с подразбиране, че в Еконт като видят, че е при тях ще се сетят, че ще отида да си го взема. И ми звъни някой да ме пита пред блока ли да го доставят... Не само улицата и номера, а и входът е техен (няма етажи нагоре), но хората не се напрягат да мислят.

# 144
  • Мнения: 413
Куриерите ползват джи пи ЕС координати. Ако подателят не е направил грамотна карта ,  пратката ще се генерира за неточен адрес. Тя ще се разпредели автоматично за  куриер, но не и за офиса, който си е избрал получателя.
Тогава ще трябва да се пренасочи, защото няма как да се достави до офис при некоректно избран адрес. Еконт не пращат ли смс, че пратката е до адрес или офис?
Винаги най- важното при поръчка е да се чете с кой куриер работят, това спестява доста време. Ако не пише кой е куриера, аз им звъня - нямам нерви да се занимавам с некоректни сайтове.
Грамотните търговци видят ли, че съм посочила офис, а не адрес, обикновено звънят за потвърждение на поръчката.

Последна редакция: сб, 29 апр 2023, 00:20 от Mysadness123

# 145
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 753
Гледам от няколко дни се пише едно и също нещо, че купувачите били неориентирани къде да си получат пратакта и затова пренасочвали. Ами ще ви дам един пример, който ми се случи вече 2 пъти и вината не беше в мен. Избрала съм офис на Спиди, а от сайта решават да я изпратят с Еконт до адреса на офиса на Спиди. В този случай да стоя и да чакам цял ден пред Спиди, за да си взема пратката от куриера на Еконт или да пренасоча и да си платя?
Хахаха! Голям майтап е това. Кои са тез мишки, дето ползват услуга на Еконт за да пращат до офис на конкуренцията им? Joy

LC Waikiki, с които официално приключих.
Куриерът от Еконт беше любезен и ми обясни, че това е масово при LCW - избирали на своя глава с кой куриер да изпращат, а не гледат този, който е посочил купувача.

# 146
  • Мнения: 17 842
Явно мислиш, че това което ти се случва е всичко възможно на света?
Не е абсолютно всичко възможно. Но е несравнимо като разнообразие с опита на някакъв единичен потребител, който поръчва от гламави сайтове, не му се занимава да се разправя с тях по телефона, накрая обвинява куриера и си въобразява, че неговият единичен случай е всичко възможно на света.

# 147
  • Варна
  • Мнения: 709
Някой имал ли е следния проблем: върната стока /закупена онлайн/, възстановяват платената сума, но си удържат такса /и то не малка/ за банковия превод?

# 148
  • Мнения: 1 517
Някой имал ли е следния проблем: върната стока /закупена онлайн/, възстановяват платената сума, но си удържат такса /и то не малка/ за банковия превод?
Наглеци всякакви. Не мисля, че имат право да удържат пари за превода. Ако не става дума за превод от друга държава, нормален междубанков превод струва 1 лев през банкиране. Така че всичко над лев е повод за жалба. Ако правят банков превод с писане на платежно на гише, значи са колосални аматьори.

Общи условия

Активация на акаунт