ЗЗП, врътки с Еконт и нагли продавачи

  • 5 845
  • 148
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 3 737
В Еконт има по няколко гишета, така, че…
Отделно имат Еконтомати  на доста места вече за тези, които не искат да чакат по опашки.

# 121
  • Мнения: 1 461
Чудя се на "невероятното" съотношение висока цена-ниско качество на услугата в Еконт.
Толкова ли не могат да направят две гишета за получаване на пратките???
Едното за получаване на пратки, отваряне на пратката и тест, а другото получаваш и заминаваш.
За да се спести време и избегнат опашки.
Очевидно това е сложен въпрос за фирма, която умее да изисква пари, но не и да гарантира качество на услугата.

В повечето техни офиси имат по 2-3 гишета. В повечето офиси на Спиди - само едно.
На който не му се чака - еконтомат или плаща 1-2 лв повече и му доставят пратката на адрес.
При положение, че повечето хора правят преглед и тест, човекът на другото гише за "получаваш и заминаваш" ще се чуди какво да прави цял ден..

# 122
  • София
  • Мнения: 19 253
Спиди също имат кутии за получаване.

# 123
  • Мнения: 1 309
Чудя се на "невероятното" съотношение висока цена-ниско качество на услугата в Еконт.
Толкова ли не могат да направят две гишета за получаване на пратките???
Едното за получаване на пратки, отваряне на пратката и тест, а другото получаваш и заминаваш.
За да се спести време и избегнат опашки.
Очевидно това е сложен въпрос за фирма, която умее да изисква пари, но не и да гарантира качество на услугата.
На повечето места с повече от 1 гише има "скоростно" такова. Ако имаш подготвена пратка, минаваш там без да чакаш. Огледай по пода дали има стрелки да сочат. Не че много ги защитавам, но точно по тоя въпрос имат някакво решение.

Иначе цените са нагли и най-наглото е, че ако пратка не бъде приета (не отказана, а непотърсена!), подателят трябва да плати за да му я върнат. Нещо което БГ Пощи никога не са таксували, но те са глупави явно. Толкова не могат да преглътнат на 100 пратки да върнат обратно една за тяхна сметка. Отскоро имат и друга услуга с още по-нагло таксуване. Значи имаш пратка от град А до град Б. Получаваш известие в деня на изпращане, пратката още не е тръгнала или поне е по средата на пътя и далече от град Б. Решаваш, че вместо в офис 1 искаш да я получиш в 2. За тях е нищо - при разтоварване ще видят, че това е за тук, а онова  за там. Никой не помни наизуст какво карат. Но тази услуга (разпореждане) струва 2-3-4лв. Затова, че казваш да я доставят не тук, а там без въобще да са приближили офис 1. Ако ги караш обратно да товарят и препращат е ясно, но няма нищо такова. Въпросът е защо това разпореждане не е безплатно, а се плаща и то не 0.50лв, а няколко лева (колкото струва лека пратка от София до Варна).

# 124
  • Мнения: 14 890
Аз пък се чудя - да не би да се изисква капацитет за докторантура, за да измъдриш къде желаеш да си вземеш пратката? Не, че защитавам Еконт или Спиди, но докато работех в онлайн магазин, съм се нагледала на селски хитреци, които са на принципа като е безплатно, що пък не. Да, ама не са 1 на 100, а повече и с толкова хитреене на дребно услугите поетапно стават платени. Вече не работя с куриери, но все още съм техен клиент, защото поръчвам онлайн - накрая заради хитреенето на някакви изпаднали екземпляри трябва аз да плащам.

# 125
  • Мнения: 259
Интересно каква е логиката куриерът да плаща за връщането на пратка, която не е негова, защото получателя не си я потърсил.
Да спести подателя някой лев ?
Куриерът няма вина, а и всяка услуга се заплаща. Това си е значителен разход на гориво и човешки ресурс.

# 126
  • Мнения: 1 309
Аз пък се чудя - да не би да се изисква капацитет за докторантура, за да измъдриш къде желаеш да си вземеш пратката?
Явно трябва докторантура за да се сетиш, че може да поръчваш по телефона да ти го пратят до еди кой си офис, а накрая са го пратили до друг. Случвало ми се е десетки пъти.

# 127
  • Мнения: 1 461
Аз пък се чудя - да не би да се изисква капацитет за докторантура, за да измъдриш къде желаеш да си вземеш пратката? Не, че защитавам Еконт или Спиди, но докато работех в онлайн магазин, съм се нагледала на селски хитреци, които са на принципа като е безплатно, що пък не. Да, ама не са 1 на 100, а повече и с толкова хитреене на дребно услугите поетапно стават платени. Вече не работя с куриери, но все още съм техен клиент, защото поръчвам онлайн - накрая заради хитреенето на някакви изпаднали екземпляри трябва аз да плащам.

Пълни глупости.. Всичко се случва, всеки има право да си промени решението къде и как да си получи пратката, със или без докторантура.. Куриерите не си увеличиха цените само защото някой 'хитрец' решил да пренасочи пратка или да я откаже.
И айде малко по-сериозно, 'изпаднали екземпляри'?? Няма нужда от подобни надменни и ненужни квалификации..

# 128
  • Мнения: 1 309
Да, ама не са 1 на 100, а повече и с толкова хитреене на дребно услугите поетапно стават платени.
Кое му е хитреенето на дребно? Изпращаш пратка, която си платил вече. Не е доставка за сметка на получателя. Въпреки, че изпращането е платено, ако не я потърсят се иска плащане на обратната посока. Кое е хитреене - че искаш да си поиграеш да изпратиш нещо и да си го получиш обратно ли?

# 129
  • Мнения: 68 712
Хм...много добър аргумент е сравнението с бгпощи. Вярно че там ти връщат нещото без такси...бях забравила...

# 130
  • Мнения: 14 890
Бг пощи губят доста пратки, доколкото съм ви чела, но сте свободни да ги ползвате. Ама нещо не забелязвам да хвърчат баничарките им, за сметка на това Спиди и Еконт са с камиони.
Сега пък подателят до грешен офис пуснал - това е доста елементарен и грешен довод, когато говорим за куриер. Ами звъниш на подателя да си коригира грешката, не плюеш куриера. Пращането до грешен офис е много по-рядко от номерцата на изпадналите. И да, цените се вдигат И заради изпадняците, за които авантата е чиста печалба. Сори нот сори, че някой се разпознава в тази група.

# 131
  • Мнения: 68 712
На мен не са ми губили писмо бгпощи. Преди 10 дни майка пусна до НОИ, само с марка, без препоръка или о.р.  и писмото стигна.
Служебно също сме с бгпощи, няма нищо загубено.

Може да се загуби ако е без препоръка.
Ако е с препоръка - издиша аргумента за загубените писма съвсем.

# 132
  • Мнения: 14 890
Само че препоръката се плаща. Проследяването също. И ако е голяма пратка, а не писмо, не ти я доставят до адрес, а ти пускат покана да си я вземеш. А при куриер е по подразбиране и е в цената. Даже бг пощи и за писма пускат покана, защото 'не са намерили адреса' (3 от 5 фирмени писма, не пратки, а писма, а имаме ей такава табела). Като теглиш чертата, бг пощи не са толкова прекрасни нито като услуги, нито цени. И това, че вие самите предпочитате частните куриери пред бг пощи е показателно. И не, неползването на бг пощи не е, защото търговците не го предлагат - те не предлагат и много относително доказани частни куриери - ако достатъчно хора искат с бг пощи, ще се предложи като избор, ама почти никой не иска.
Иначе съм съгласна, че сравнението на частни куриери с бг пощи издиша, тука имаме консенсус.

# 133
  • Мнения: 68 712
Факт си остава че връщането при бгпощи не се плаща. Факт.

При препоръка отдилно не плащаш проследяване както пишеш.

До офис доставка коментираме, тъй че не е никакъв проблем да идеш до пощата..то е същото като да идеш до офиса на еконт, не ли? Да..

# 134
  • Мнения: 14 890
Не, не е същото. Факт е,че офисите на Еконт са доста повече от тези на БП. Което, в комбинация с факта, че БП старателно избягват да носят пратки до адрес, води до факта, че частните куриери са доста по-удобен вариант по отношение къде точно и дали изобщо да идеш.
Иначе като сложиш цената на препоръка/проследяване (не са едно и също), излиза колкото до офис на частен куриер.

Общи условия

Активация на акаунт