Абонаментни кутии в България - Тема 24

  • 75 513
  • 789
  •   1
Отговори
# 225
  • София
  • Мнения: 8 160
ОФ, ако очакваното е подготвителното масло за тен наистина, ще ме изгубят. Но пък, ако другия продукт е околоочен, какъвто много ми трябва, ще се радвам. Напоследък имаше доста околоочни по кутиите, но нито един хубав.

Скрит текст:
Вземи си мъжката околооччна ролка Балеа. Не се шегувам.
Може ли снимка на конкретния околоочен? В каква насока действа-тъмни кръгове, подпухналост?

Действа ми освежаващо и озаряващо. Срещу леко подпухване също.
Скрит текст:

# 226
  • Мнения: 2 550
Копи пейста явно е играл много при писане на описанието! Не пропускайте слънцезащитата след нощния крем, момичета Grinning

# 227
  • Мнения: 2 070
ОФ, ако очакваното е подготвителното масло за тен наистина, ще ме изгубят. Но пък, ако другия продукт е околоочен, какъвто много ми трябва, ще се радвам. Напоследък имаше доста околоочни по кутиите, но нито един хубав.

Скрит текст:
Вземи си мъжката околооччна ролка Балеа. Не се шегувам.
Може ли снимка на конкретния околоочен? В каква насока действа-тъмни кръгове, подпухналост?

Действа ми освежаващо и озаряващо. Срещу леко подпухване също.
Скрит текст:
Благодаря.

# 228
  • Мнения: 166
Днес получих първата си абонаментна кутия - избрах лятната на GoodBox. Имам доста чувствителна кожа, леко атопична, по принцип много внимавам с продуктите. Козметичката ми каза, че е доволна от GoodBox и реших да пробвам.

Тествах повечето неща и съм впечатлена от аромата и качеството. Кожата ми изобщо не се подразни от серума, тоника или слънцезащитата, доволна съм.

Понеже е супер зарибяващо това с кутиите, искам да попитам тези от вас с повечко опит - как решавате коя кутия да вземете? Колко често си поръчвате? Случва ли се някои продукти да не ги ползвате изобщо и да си стоят, или да ги хвърляте? Представям си как, ако поръчвам всеки месец, след три месеца няма да има място да се стъпе вкъщи. Grinning Как избягвате прекалено многото продукти?

# 229
  • Мнения: 77
Аз съм разочарована от кутията на Кибрит, макар още да не съм пробвала продуктите. Просто имах големи очаквания от нощния крем, ужасна миризма, не ми харесва и консистенцията и какъв е тоя жълт цвят. Напомня ми на някакво мазило от преди 20 години когато са ме мазали като дете. 😐 Според мен просто не са и го купували този крем на Руми и затова се е склонила да го даде евтино. Няма никакви отзиви за него на сайта и и то само за него няма. Просто са ни го продутали...Да не говорим, че цената е нереално висока 99лв... Твърдия шампоан ще го пробвам обаче и неговата миризма не ми харесва. Останалите продукти дано ми допаднат поне. Като цяло съм разочарована от абонаментните кутии и мисля повече да  не се подвеждам да поръчвам.

Последна редакция: чт, 16 юни 2022, 13:44 от sunshine_1403

# 230
  • Мнения: 3 049
То този крем не е ли нов? Нещо ми се върти в главата, че беше нов продукт от Руми обявено, та затва няма отзиви

# 231
  • Мнения: 2 550
Аз съм разочарована от кутията на Кибрит, макар още да не съм пробвала продуктите. Просто имах големи очаквания от нощния крем, ужасна миризма, не ми харесва и консистенцията и какъв е тоя жълт цвят. Напомня ми на някакво мазило от преди 20 години когато са ме мазали като дете. 😐 Според мен просто не са и го купували този крем на Руми и затова се е склонила да го даде евтино. Няма никакви отзиви за него на сайта и и то само за него няма. Просто са ни го продутали...Да не говорим, че цената е нереално висока 99лв... Твърдия шампоан ще го пробвам обаче и неговата миризма не ми харесва. Останалите продукти дано ми допаднат поне. Като цяло съм разочарована от абонаментните кутии и мисля повече да  не се подвеждам да поръчвам.

Аз се радвам, че пропуснах юнската и за сметка на това си взех втора с Dr. Derm. Много ми беше любопитно да пробвам Руми, но май сега като чета коментарите не си заслужава. Ревютата по сайтовете не са критерии. Ако на някой сайт има много ревюта, започва даже да ме съмнява, че може и да не са истински. Аз също самата рядко оставям ревюта по сайтове на производителите, макар и да го отчитам за пропуск. Такива неща имат голямо значение за производителите, но...

Иначе кутии подбирам спрямо нуждите си и разкритите продукти. Не съм на абонамент и както сега в случая се запасих за по-дълго време ще направя пауза от всякакви кутии докато поизразходя всичко натрупано. Мразя да хвърлям - храна, козметика, каквото и да е.

# 232
  • Мнения: 77
То този крем не е ли нов? Нещо ми се върти в главата, че беше нов продукт от Руми обявено, та затва няма отзиви

Не мисля, че е нов. Още от преди мисля, че съм го виждала на сайта. Може и да бъркам, но някой друг беше също писал, че не е нов продукт.

# 233
  • София
  • Мнения: 18
Понеже е супер зарибяващо това с кутиите, искам да попитам тези от вас с повечко опит - как решавате коя кутия да вземете? Колко често си поръчвате? Случва ли се някои продукти да не ги ползвате изобщо и да си стоят, или да ги хвърляте? Представям си как, ако поръчвам всеки месец, след три месеца няма да има място да се стъпе вкъщи. Grinning Как избягвате прекалено многото продукти?
Лесно можете да попаднете в капана на затрупването. Аз лично купувам Кибрит всеки месец от 2 години. Всички месечни, плюс доста от специалните/понякога и по 2 бр. /
3 пъти съм купувала и други кутии, заради Cocosolis например.
Получил се е  резерв максимум по 1 бр от вид, която чака настоящата да свърши.
Но според мен затрупването идва ако купуваш различните марки кутии. Ако е само един вид те много добре преценяват, че трябва време между едни и същи типове.
Тук момичетата се оплакват например от затрупването с околоочни, аз преди известно време 3 месеца чаках да пуснат, че ми беше свършил.

# 234
  • София
  • Мнения: 8 160
И аз гледам да не прекалявам с кутиите, защото купувам и друга козметика.
Купувам конкретни кутии. Не поддържам абонамент.

Сега много се чудя на лятната Good box.

# 235
  • Мнения: 120
Добре че не поръчах Кибрит! Бях на косъм, защото много ми се искаше да пробвам нощния крем, но като чета отзивите вече не съжалявам. Между другото така както го описвате крема на Руми почти 1 към 1 е мнението ми за дневният крем на Wooden spoon, с тази разлика че е с лека консистенция.

След тези 2 крема просто спирам за известно време с кутиите...

# 236
  • Мнения: 3 049
То този крем не е ли нов? Нещо ми се върти в главата, че беше нов продукт от Руми обявено, та затва няма отзиви

Не мисля, че е нов. Още от преди мисля, че съм го виждала на сайта. Може и да бъркам, но някой друг беше също писал, че не е нов продукт.

Кибрит го промотираха като нов

# 237
  • Мнения: 2 704
Нов е. Най-добре пишете на стената на Руми, ако крема не ви е харесал или на тази на Кибрит. Така ще има по-добра обратна връзка. Аз още не съм видяла моя. Не му е дошло времето. Ако е толкова зле, ще отиде за ръце или крака:)

Последна редакция: чт, 16 юни 2022, 15:02 от BettyBoop

# 238
  • Мнения: 103

Понеже е супер зарибяващо това с кутиите, искам да попитам тези от вас с повечко опит - как решавате коя кутия да вземете? Колко често си поръчвате? Случва ли се някои продукти да не ги ползвате изобщо и да си стоят, или да ги хвърляте? Представям си как, ако поръчвам всеки месец, след три месеца няма да има място да се стъпе вкъщи. Grinning Как избягвате прекалено многото продукти?

Аз започнах с Кибрит, реших да пробвам Белбокс(където продуктите са основно размер за пътуване и се изразходват супер бързо), защото използвам и декоративна козметика и заради положителните отзиви тук - Гуд бокс. Поръчвам всеки месец тази от която ми харесват разкритите продукти. Не отварям продукт само, за да го пробвам, защото започва да му тече срока на годност, а чакам да му дойде реда. Никога не изхвърлям, а подарявам на приятелки, на майка ми или намирам приложение. Вземала съм и кутия за подарък. В момента например имам три лосиона за след слънце - ще се мажа с тях вместо лосион за тяло, когато се върна от морето. Имам и три слънцезащити за лице, но аз използвам целогодишно, така че и те ще влязат в употреба 🙂

# 239
  • Мнения: 3 049
lina.bakardjieva, спец на Кибрит стойността, която обявяват не е измислена, поне доколкото аз съм гледала RRP-тата в сайтовете на производителите, към които те обикновено дават линкове. Оттам нататък е въпрос на марж. Колко % му е на производителя към RRP за начало. Козметиката се работи на високи маржове, така че те имат да дават, а кутийките зареждат на ангро, та със сиг им пускат добри отстъпки. По-вероятносамите Кибрит да работят с малък марж.

Общи условия

Активация на акаунт