Преместване в София, жилище под наем, дом. любимец и още много неизвестни.

  • 4 498
  • 104
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 595
Здравейте! Предстои ни преместване в София  съвсем скоро. Приятелят ми си намери работа там, на която се очертава да започне след точно след 2 месеца, ако всичко върви по план. Смятам, че скоро трябва да започваме да търсим квартира. Знаем в кой квартал ще е офисът му, но работата ще е от вкъщи горе долу 3 дни от седмицата, т.е. ще се пътува до офиса само 2 дни. Така че смятам, че можем да си позволим да вземем апартамент и в друг квартал, не точно до офиса му и той ще пътува. Аз съм студентка и още не знам къде и какво ще работя, така че аз не съм все още фактор при избора. Като отидем ще започвам да си търся работа. Разни познати само ни плашат, че нямало да си намерим квартира и да започваме да търсим още от сега, 2 месеца по-рано. Ние сме само двамата, може гарсониера или двустаен, но имаме и котка, което затруднява работата. Котката няма как да я оставим, ще идва с нас.  Гледах необзаведени апартаменти, но са доста малко. Какво мислите за този вариант? Ние и до сега живеехме в чуждо жилище на роднини и имаме няколко наши неща- хубав климатик, телевизор, бойлер, пералня, хладилник, печка, микровълнова....то беше отчасти обзаведено като дойдохме и ние си накупихме останалите неща. И сега въпросът е уредите да ги оставя при нашите да гният, или да си търсим необзаведена квартира и да си използваме нашите уреди. И там евентуално вече ще си купим диван, маса, гардероб и подобни. Какво мислите? Аз съм доста притеснена, не знам за какво да следя при търсенето на квартира, не познаваме София...просто тук в нашия град вече не се търпи без работа и да се натискаш някъде, да си позволяват да се подиграват, защото знаят, че няма къде да отидеш. Освен това да договора за наем - има ли нещо, за което трябва да се следи? Ако е безсрочен с едно предизвестие могат много лесно да ни изгонят за месец, нали? А за какви срокове се сключват договорите за н