Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са мненията на форума относно влиянието на „връзките“ върху разпределението на учениците по паралелки?
Какви са мненията на форума за учителите по немски език в гимназията?
Какви са мненията на форума относно инициативите и събитията, свързани с учениците и учителите в гимназията?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са мненията на форума относно влиянието на „връзките“ върху разпределението на учениците по паралелки?
Форумът има разногласия относно влиянието на „връзките“ върху разпределението на учениците по паралелки. Някои потребители смятат, че връзките могат да повлияят на процеса, докато други го възприемат като шега. Освен това някои вярват, че учениците без връзки имат по-ниски резултати, но това не е общоприето мнение.
-
Какви са мненията на форума за учителите по немски език в гимназията?
Форумът има различни мнения относно учителите по немски език в гимназията. Някои участници споделят своя опит и впечатления от преподавателските умения на учителите, подчертавайки тяхното положително въздействие върху академичния успех на учениците. Освен това се обсъжда идеята за смяна на учители и нейното въздействие върху учебния процес и адаптацията на учениците.
-
Какви са мненията на форума относно инициативите и събитията, свързани с учениците и учителите в гимназията?
Форумът изразява разнообразна гама от мнения относно инициативите и събитията, свързани с учениците и учителите в гимназията. Участниците споделят различни инициативи, организирани от учители и ученици, включително благотворителни събития, участие в проекти, дарителски кампании, посещения на музеи и участие в културни събития. Освен това се обсъжда идеята за подкрепа и участие в различни инициативи, организирани от учители.
-
Какви са мненията на форума относно избора на нов директор за гимназията?
-
Какви са изискванията за заемане на длъжността директор на училище?


Браво на децата, просто споделих, че максимумът се постига супер рядко и тогава беше постигнат от дете, неприето в лайстунг. Колкото до дипломата - много деца са с 6,00 (без ДЗИ), предполагам доста повече от минали години предвид факта, че участват само оценките от две години, а не от 4.
Ама ще си почакам дотогава. В другите две ДУ с немски, номера не е нужно да се посочват, всички ги знаем гимназиите с този език кои са, цари същата "известност" по въпроса с учителите по немски, за които конкретно е питането - в едното дете за 4 години (9-12 клас) е било с 3-ма различни преподаватели, в другото също с толкова, даже май с 4, всяка година по една нова придобивка..Разнообразие, различен подход, проба-грешка, трениране на адаптивността ученическа към новото и различните изисквания - няма лошо, дано и НЕГ да подходят точно така, да заимстват такава успешна практика, може би накрая ще са по-доволни някои хора, знам ли, какво е това чудо- в доста от случаите 4 поредни години един и същи некадърник да ти преподава, поне да го сменят всяка година с нов такъв..