Време е за ИКЕА! - Тема 38

  • 37 023
  • 761
  •   1
Отговори
# 570
  • Мнения: 1 266
Проверете в куриерската фирма. Не знам какъв ви е точно случаят и дали сте пазарували онайн и кога е станало това, но ако е наскоро, може да си намерите пратката и да ви я доставят.  Иначе - КЗП!

# 571
  • Варна
  • Мнения: 3 484
Didi-Bidi, ти от поръчка онлайн ли чакаше код? Защото пише, че при поръчки онлайн код се получава до 15.10.2022 г. и не знам колко е редно да се сезира КЗП преди този срок. Чудя се как да потъпя...
Предполагам, че е така, защото трябва да си си взел пратката. Ако си я пуснал на 29-ти, вероятно да си вържат гащите, че ще го получиш все пак. То пише и че кодът важи от деня следващ получаването, ама моят си беше валиден веднага и си спестих едни почти 100лв с ваучера и картата.

# 572
  • Мнения: 16 985
Нищо няма да проверявам и търся аз, след като служителите на Икеа не знаят, пратили ли са пратката или не. Щели да питат куриерската фирма. Смешници. Поръчката ми е от преди месец, че и повече.

# 573
  • Мнения: 639
Разработили са се, и аз си получих ваучера и го използвах.
Също имам мейл да си взема вече получената поръчка Stuck Out Tongue Winking Eye
Но някои от нещата ми се изчерпаха.

# 574
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 556
Сигурно от КЗП им се обаждат да си задвижат нещата, защото иначе следват глоби, не си го обяснявам по друг начин и бързата реакция не е съвпадение. Така едните си спестяват работа, другите глоба.
По същия начин получих плащане от козметичен сайт, който ме мота повече от месец,  до 2-3 часа след подадената жалба.
Не е точно така. КЗП са длъжни да проверят всеки сигнал. Няма вариант да им се спести работа. И няма обаждане, а се прави проверка. А ако някъде КЗП звъни на търговец за да предупреди...това не е много хубаво...навява на едни мисли.

# 575
  • Мнения: 1 266
Е, на мен поръчката ми беше по-важно да я получа, отколкото да си взема парите обратно. И затова си я потърсих сама. Не, че така трябва да бъде, напротив, ама понякога се налга сам да си свършиш работа. А иначе, да, те служителите така отговарят, че ще проверят и нищо не правят (по-скоро май пишат имейл до фирмата - така ми казаха на мен). Няма добра връзка там, имат сериозен проблем в комуникацията с доставчика...

# 576
  • Мнения: X
А ако някъде КЗП звъни на търговец за да предупреди...това не е много хубаво...навява на едни мисли.
Аз не твърдя, че е точно така, ама тия съвпадения и много бързо разрешаване на случаите, ми навяват едни мисли, които ме накараха да напиша това.

# 577
  • софия
  • Мнения: 30 939
Не знам дали КЗП звъни, за да предупреди или за да получи тяхната гледна точка, но колкото пъти съм пускала сигнал за нещо, което ме е вбесило, толкова пъти в рамките на няколко дни са си изпълнили задълженията.
Скрит текст:
Един нагъл представител на фирма, която ме мотаеше с отстраняване на проблем на уред в гаранция, през зъби ми беше изсъскал нещо защо пиша на КЗП преди години. Вършат си работата хората и имат притеснения от тях.

# 578
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 556
Не знам дали КЗП звъни, за да предупреди или за да получи тяхната гледна точка, но колкото пъти съм пускала сигнал за нещо, което ме е вбесило, толкова пъти в рамките на няколко дни са си изпълнили задълженията.
Скрит текст:
Един нагъл представител на фирма, която ме мотаеше с отстраняване на проблем на уред в гаранция, през зъби ми беше изсъскал нещо защо пиша на КЗП преди години. Вършат си работата хората и имат притеснения от тях.
Еми като знае, че е в кюпа...веднага ще реши проблема. Но не мисля, че звънят за да предупредят. По-скоро проверяват веднага сигнала. Съответно изискват от търговеца разни неща и ако той не е изряден, разбира се, че го притеснява.
Аз лично имам няколко проверки от КЗП, но всичко ми беше изрядно. И клиентите нямаха основание за претенции. Провериха ме, показах всичко, писах становище и толкова...Нищо страшно няма в КЗП, ако си изряден.

# 579
  • Мнения: 4 569
Аз бях в неделя (25.09) в магазина и си получих ваучера за 11% с касовата бележка, но понеже някои от нещата които исках, ги нямаше в магазина, направих поръчка на сайта на 26.09, днес получих мейл, че е изпратена и мейл с новия код. Сега този код мога ли да го използвам в магазина или е само за сайта? Защото кодът от касовата бележка е баркод, пък този в мейла са няколко символа?

И знаете ли 4000 точки на колко отстъпка г/д е равна, търсих в сайта, но нещо не успях да открия?

На мен също ми направи впечатление колко рафтове са празни, на бебешкото направо беше ужас, дано не се изтеглят от България.

# 580
# 581
  • Бургас
  • Мнения: 10 700
Момичета, някоя от вас дали има този статив https://www.ikea.bg/products/baby-children/children-3-7/toys-pla … a-stativ/30488966
Интересува ме дали става и за магнити, освен за рисуване?

# 582
  • София-Младост
  • Мнения: 24 094
Момичета, някоя от вас дали има този статив https://www.ikea.bg/products/baby-children/children-3-7/toys-pla … a-stativ/30488966
Интересува ме дали става и за магнити, освен за рисуване?
Нямам го, но като ета описанието, няма как на пластмаса и дърво да сложиш магнит.

# 583
  • Бургас
  • Мнения: 10 700
Да и аз това си помислих, като го четох. Ама викам си нещо може да са пропуснали и да питам.
Яд ме е, много ми харесва, пък и цената е добра. Като ги гледам подобни магнитни в други сайтове се по 80-100 лв, че и повече.

# 584
  • Deutschland/HE
  • Мнения: 7 429
Ние го имаме, но е на 12г някъде и няма магнит, аз също се надявах да има. Шсках да го дам на детската градина, но децата не ми разрешиха, харесвали си го Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт