WIZZAIR - 42

  • 40 416
  • 775
  •   1
Отговори
# 540
  • Мнения: 2 783
Като стана въпрос за точки - понеже купих билетите само с раници, ама при чекирането, ако реша да взема и един куфар, дали може да се плати пак с точки, или там става само с реални пари?

# 541
  • Мнения: 1 458
Здравейте! От преди пандемията не съм пътувала и не съм наясно. Практика ли е Уиз да пращат мейли с 5 стъпки, които да следваш ако нещо се случи с полетът ти(закъснение/отмяна)? Преди не съм получавала такова нещо, а в неделя ще летим, защото на следващия ден се качваме на круизен кораб и сега се притесних.

# 542
  • София
  • Мнения: 430
Преди не пращаха, но сега за полета ни в събота поне три пъти получих такъв мейл. И накрая в деня на полета точно да тръгнем към летището получихме съобщение, че полета закъснява с 2 часа. Но си излетя точно в новия час, а снощи на връщане бяха супер точни и даже 20мин по-рано кацнахме.

# 543
  • ПЛОВДИВ
  • Мнения: 294
Здравейте! От преди пандемията не съм пътувала и не съм наясно. Практика ли е Уиз да пращат мейли с 5 стъпки, които да следваш ако нещо се случи с полетът ти(закъснение/отмяна)? Преди не съм получавала такова нещо, а в неделя ще летим, защото на следващия ден се качваме на круизен кораб и сега се притесних.
Ако круиза Ви е организаран от агенция те са длъжни да Ви информират.
п.с. Вземете си връхни дрехи, тъй като в общите помещения на круиза е възможно да е хладно от климатизацията.

# 544
  • Мнения: 6 366
закъснения на полетите се случват и без предизвестие
откази също, ако има непредвидени обстоятелства - стачки, лошо време, а понякога и просто така
100% гаранция никога няма, пък с Уиз съвсем...

# 545
  • Мнения: 1 458
Благодаря ви! Мадам Фрапина, от агенция е, но само круиза. Всичко друго сама съм си запазила и организирала. Дано не се налага да гоним кораба някъде по пристанищата. 😃
Дано няма неприятни изненади от Уиз, иначе багажът е готов.

# 546
  • Мнения: 81
Здравейте. Някой вземал ли е такси от летището? Виждам, че ОК такси имат стоянка, дали няма"копърки" между тях 😁.

# 547
  • Мнения: 20 172
Между тях не, но шофьорите на копърките влизат вътре при посрещачите и досаждат. ОК Супертранс (не ОК автотранс или ОК супершанс) са с тел. 973 21 21 на вратите и стикерите.
Скрит текст:
Преди  2 седмици на връщане от Малага в 03 през нощта си взех нормално ОК такси от летището и шофьорът тръгва от 3.50 лв и започва да ми приказва нещо. Виждам стикера, че пише: първоначална такса 2.49 и го питах защо тръгваме с лев отгоре? И той "аа, без да искам съм цъкнал на такса повикване". Викам "ми аз не съм ви викал по телефона". И той спря колата, нулира всичко и тръгнахме от 2.49. Абе ... ако мине номерът! Не, че не си цъкат таксата повикване докато си гледаме някъде страни, през прозореца или в телефона. Накрая не иска с карта. Все нещо пос терминалът не работил, все нещо проблем. И като пробваме в брой... все няма дребни... Ми за сметка 21.20 ще му дам 22 лв, не заслужава повече с тия дребни селски номерца. Ама пък и дребни няма, ако му дам 25, ееее..... Ми като няма дребни, тогава с карта да плащам. Не ставало. То ни така, ни онака. Опасна работа са тия бакшиши.

Последна редакция: ср, 02 ное 2022, 21:29 от diziler

# 548
  • София
  • Мнения: 8 444
Здравейте. Някой вземал ли е такси от летището? Виждам, че ОК такси имат стоянка, дали няма"копърки" между тях 😁.
Веднъж и не бих повторил. Звъня и поръчвам ( само при късен кацащ полет ). Тази фирма прогресивно затъва - първо пуфтя, че курсът е къс, а-ха да се почувствам виновен, че не живея във Владая, а при пристигането ми заяви "Е, за 10 лева пристигнахме!" Апаратът показваше 7.90

# 549
  • Мнения: 81
Благодаря Ви. И аз винаги ползвам метрото, но със зимното разписание ще кацна след 23.30 часа. Значи май ще си извикам по телефона Yellow. Остава и да ми откажат за" Младост" 😐😐😐

# 550
  • Мнения: 4 320
Внимавайте с тези таксита които само преминават без да спират на стоянката. ОК, са мизерници но другите са съвсем неясни. Веднъж две таксита до един и същи адрес, каращи едно зад друго, разлика в цената от 6 лева. И това на късо разстояние.

# 551
  • София
  • Мнения: 8 444
Благодаря Ви. И аз винаги ползвам метрото, но със зимното разписание ще кацна след 23.30 часа. Значи май ще си извикам по телефона Yellow. Остава и да ми откажат за" Младост" 😐😐😐
Уелоу никога няма да откажат ако е поръчано през приложение или по телефона 👍

# 552
  • Мнения: 20 172
Няма смисъл от поръчване по телефона, ще ви таксуват отделно поне лев за такса повикване, а  и ще чакате. Има си регламентирани стоянки на ОК такси, просто си вземете и до Младост ще ви е ..."евтино". Аз съм в западен квартал и нямам избор. При полет в 6 сутринта или кацане след полунощ.. таксита и това е.  Най-първото метро пристига сутринта в 5.37 и при полет след 6.45 съм ОК. А за Т1 трябва да е след 7.00

# 553
  • Мнения: 1 700
В мръсна и отвън, и отвътре кола пътувахме денем от Т1 за Централна автогара, че бързахме да се прибираме за Пловдив. Първо ни прекара през екскурзионен обиколен маршрут, ще кажеш, че не пътуваме всеки месец и не знаем какви са стандартни варианти. Сложен бял лист А4 на апарата и накрая на въпрос колко – 20 лв (беше февруари преди поскъпването на горивата). Искам касова бележка – той веднага вдигна децибела, пък сумата е 17 и стотинки... Възрастен човек... излагация.
В този ред на мисли... имаме ранен полет след седмица, ще спим в центъра, на каква фирма такси да си поръчаме предварително?

# 554
  • София
  • Мнения: 8 444
С Уелоу нямам гаф и не съм чувал някой да е имал. 0291119.
Вероятно има и прилични бутикови фирми, но не съм запознат.

Общи условия

Активация на акаунт