КАУФЛАНД - тема 60

  • 57 616
  • 928
  •   1
Отговори
# 795
  • в сърцата на децата <3
  • Мнения: 4 077
Реге, по-скоро са за стегнат бюст, който няма нужда да бъде повдиган и наместван 😂
("Голям" и "хубав" са различни неща, особено след определена възраст 😂😂😂)

# 796
  • Мнения: 31 793
Моят бюст не е малък, обаче с такива модели обикновено изглежда плосък, разлят, безформен...Не само че няма добра поддръжка, ами даже ми деформират (сплескват) формата на бюста такива модели. Та, да, не са за всеки бюст. Но няма как всички да сме щастливи с един и същ продукт- аз нямам никакви проблеми с банелите...докато не започнат да се чупят и/или ръждясват...😅

# 797
  • Мнения: 518
Новата брошура💜

Изгодни предложения
важи за тези филиали:
Скрит текст:

Последна редакция: сб, 01 окт 2022, 00:14 от lenak

# 798
  • Мнения: 1 034
Аз пак не мога да я отворя

Последна редакция: сб, 01 окт 2022, 00:14 от Sofi_to

# 799
# 800
  • Мнения: 1 982
Почвам да се потрисам от цени. Точно преди месец същото сирене "Елена" беше 11.70 кг. Скоро менюто ще е циганска баница от хляб и застояло олио от 4лв.

# 801
  • Мнения: 1 019
Най-накрая са измислили нещо за точките, които хората явно не използват за активиране на предлаганите безинтересни купони Satisfied Въпросът е колко ли ще се увеличи шансът за печалба срещу 50 точки? Rolling Eyes

# 802
  • Мнения: 1 672
Защото се подразних от отношението.
Аз не съм от оная порода, която си зарязва продуктите където ми падне, но пък съм от породата, която прави точно обратното на това, което е чул, когато не е казано с подходящ тон.
Сигурна съм, че госпожата не беше клиент, а служител и рано или късно ще я видя с униформа и бадж с име.
ВЕрно ли ще я дебнеш, за да я натопиш?
Да, вЕрно ще дам обратна връзка за обслужване от служител, в който компанията е инвестрирала средства в обучение.
Явно инвестицията им не е била успешна. Ако им се инвестира още, нека да продължават с обучения та на този служител.
Предполагам, че не си мислите, че ги свалят от междуселския автобус и ги оставят да работят с клиенти?
Големите компании имат стандарти за обслужване. Провеждат обучения на служителите си и държат тези стандарти да се спазват. Това, че някой си казва "ти ме лъжеш, че ми плащаш, аз ще лъжа, че ти работя" си е негов проблем.
Не съм работила в храм. магазин, но съм работила на търговска позиция в моб. оператор и банка, където обичайно клиентите са доста изнервени и то в основание в повечето случаи. Е, обучавали са ме как да печеля клиентска удовлетвореност.
Едно време част от бонусите ни се формираха след оценка на работата ни от таен клиент. Не знам дали все още я има тази практика с тайните клиенти, но обратната връзка от реалните клиенти винаги се е оценявана от работодателя.
Още "страдам" аз, че едно момиченце от малцинствата не работи вече в нашия Кауфланд. Толкова мила, толкова любезна... Винаги като е била на работа съм се редила на нейната каса, без значение колко хора са на нея.
Дано да си е намерила по-хубава работа и затова да я няма.

Благодаря за новата брошура на lenak Hug

Последна редакция: сб, 01 окт 2022, 04:18 от Лайкa

# 803
  • Мнения: 815
Инвестирали в обучение.. хахаха.. преди години знаете ли как ме обучиха за каса. Стоях до една касиерка и гледах 1-2 часа и после ме пуснаха сама,това е,иди се оправяй. Grinning Но честно казано предпочитам да ровя по кофите ,отколкото да се занимавам с неблагодарни нахални клиенти и никога не бих го работила отново,не е за моите нерви Grinning

# 804
  • Мнения: 3 134
Най-накрая са измислили нещо за точките, които хората явно не използват за активиране на предлаганите безинтересни купони
То това дето са го измислили нищо не струва. Редно е срещу точките да ползваме отстъпка при пазаруването. Както е в Лукойл.

# 805
  • Мнения: 19 899
Някои марки като Fivepi, Lacrima ..редовно пускаха 2 на цената на 1, сега гледам максимално намаление 30 %, чудя се как успяват да си пласират стоката, или много са свили производството.
Моцарелата е изгодна, но едва ли ще е налична.

# 806
  • Мнения: 141
Някой има ли представа тройните пакети на Долче Густо правят ли с кафе Кортадо. Винаги съм засичала с еспресо, но не и с него. Или просто в К ги няма..

# 807
  • Мнения: 43 394
Рядко пазарувам от нашия Кауфланд. Само един е в града ни. Винаги обслужването е било на ниво. Дали да питам нещо, дали на каса, дали на информация по друг казус. Обаче много неприятно впечатление ми направи една персона. Опитвах се да ползвам кутиите за сухранение на багаж, но всички бяха заключени и празни. До тях имаше служебен вход и попитах първия човек, който влизаше, но ме подмина. Дори не се направи, че не ме чу.
Харесах си едни чаршафи от флаера и искам да питам. Ако пише 160х200, то това е размерът им, или е обозначен размера на матрака, за който са предвидени? Не са с ластик.

# 808
  • Мнения: 35 645
А в сектора с луканките на витрината няма едноцифрено число като цена за кг. Направо ум да ти зайде.

Би било странно луканка да струва под 10 лв...
На мен пък ми е странно да струва 48 лв/ кг

# 809
  • Мнения: 1 672
Пийк, в Т маркер има 25% намаление на колбаси този уикенд и ще ходя да видя дали са намалени луканките и шпека на Елко, за да си заредя. Те поне си заслужават парите.

Общи условия

Активация на акаунт