Пазаруване от HМ, тема 59

  • 41 492
  • 728
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 744
Аз бих е взела,няма нищо момичешко в нея,според мен си е унисекс,често се случва при момчетата дрехите да са скучни или еднообразни,мрачни  дори,докато при момичетата винаги избора е огромен.

# 211
  • Мнения: 75 366
На мен ми харесва...да, и за малък мъж става Simple Smile

# 212
  • Бургас
  • Мнения: 10 661
За мен даже си е момчешко. Simple Smile
Щом няма розово, къдрици прочие мадамски нещица бих го взела за момче.

# 213
  • Мнения: 3 765
Благодаря ви 🙂
Поръчах, от доста време се оглеждам за дебела зимна дреха.

Мъжа ми на моите сравнения момче /момиче ми каза - нали на мен купуваш розови мокасини от велур, това си е екстра.

На мен от намалението спортен сутиен - виолетова слива, ходих да търся отзивите на Есме, че съм забравила да запазя в любими артикула

# 214
  • Пловдив
  • Мнения: 1 364
Вчера в последния момент поръчах 2 такива комплекта, дано да са хубави, излезнаха ми по 25,50лв. Досега не съм взимала спално бельо от тук. Снощи нямаше време да пиша в темата, но все пак някой с отзиви?
https://www2.hm.com/bg_bg/productpage.0877621004.html?utm_campai … rchased_item_link

# 215
  • Мнения: 61 554
Супер е спалното им бельо. Ще останеш доволна. Simple Smile

# 216
  • Мнения: 677
+1 за спалното бельо. Много харесвам памука им. 👍

# 217
  • Мнения: 1 202
направих вчера поръчка, но не ми добави точки към клиентската карта? на по-късен етап ли се добавят или да им пиша?

# 218
  • Пазарджик
  • Мнения: 1 228
направих вчера поръчка, но не ми добави точки към клиентската карта? на по-късен етап ли се добавят или да им пиша?
На по-късен етап добавят точките .

# 219
  • Мнения: 3 005
А кога отразяват връщането в профил/имейл ? Върнах на 28/09 и нямам нищо отразено, а сумата не е малка.

И аз се отчетох с бельо, че друго не можах да измисля Simple Smile и спално трябваше да взема, имам само 1, но ми харесва Simple Smile

# 220
  • Мнения: 2 969
Възпозвах се от намалението първо онлайн, после в магазина.
Занесох и три торби за рециклиране, като за пореден път, не става да се сканира баркода с приложението и не мога нито дигитален ваучер да получа , нито точките, които ми се полагат. Продавачката ми връчи само 3 хартиени, а не 6 както е в момента акцията, и направо побеснях.
Не можело да ми даде останалите 3, те трябвало да бъдат дигитални. На, което аз и казах, че щом не могат да ми осугурят дигитални , ще ми дадат хартиени, от няма на къде се съгласи и ми даде още 3.
Но точките, които са 120 и никак не са малко , не получих.
Мисля, да им звъня поне да ги насера с извинение.

# 221
  • Мнения: 1 186
Нона, звънни и настоявай за точките. Могат да ти ги добавят те.
Аз мислех да нося още една торба и ще ги карам да сканират 2 пъти, а ако нещо се дърпат ще звъня пред тях по телефона.

# 222
  • Мнения: 2 969
Нона, звънни и настоявай за точките. Могат да ти ги добавят те.
Аз мислех да нося още една торба и ще ги карам да сканират 2 пъти, а ако нещо се дърпат ще звъня пред тях по телефона.
Аз тръгнах да звъня, но в събота и неделя не работи кол центъра.
Сега се свързах, казаха да напиша имейл с оплакване за конкретния магазин и щели да се свържат с мен.

# 223
  • Мнения: 460
Аз имам казус - пазарувах в събота във физически магазин. Купих си палтото, което исках и едни дънки за малчо, на които на етикета беше отлепена частта с баркод, размер и т.н. Имаше много хора и бързахме и не съм гледала касовия бон, а и после ми се стори, че платих повече. Девойката на касата маркира ръчно дънките, като взе кода от вътрешния етикет...но е объркала една цифра и вместо детски дънки за 16 лв ми е маркирала детско яке за 30 лв. Някой друг с подобен казус? Сега как да обясня в магазина и дали ще оправят грешката въобще?

# 224
  • Мнения: 2 969
Незнам, обаче за пореден път се обеждавам , че персонала не знае къде се намира. Попитах един младеж мога ли да комбинирам -20- те % с талон за върнати дрехи , той ми вика не. Отивам на касата и пак питам, този път момиче, ами може Joy

Общи условия

Активация на акаунт