КАУФЛАНД - тема 61

  • 52 322
  • 738
  •   1
Отговори
# 360
  • София
  • Мнения: 24 709
Насито е в друг град. Simple Smile Не е в София.

# 361
  • На изток от Ада
  • Мнения: 10 606
Насито е в друг град. Simple Smile Не е в София.
Да , но пипам за София.

# 362
  • Мнения: 8 026
nasito8988, и в магазина на Кукуряк3 в Овча купел има машина за обмяна на стотинки.

# 363
  • София
  • Мнения: 18 450
И в Студентски град има машина за монети.

# 364
  • Пловдив
  • Мнения: 887
Машина за уедряване на монети

Ето списък къде ги има :
https://www.kaufland.bg/moyat-kaufland/uslugi/mashina-za-moneti.html
София, ж.к. Младост 3, ул. “Филип Аврамов” 3, с работното време на хипермаркета, виж го тук.
София, ж.к. Младост 4, ул. “Околовръстен път” 271, с работното време на хипермаркета, виж го тук.
София, ж.к. Крива Река, бул. "Ген. Тотлебен" 36, с работното време на хипермаркета, виж го тук.
София, ж.к. Дружба 2, ул. “Хайделберг” 1, с работното време на хипермаркета, виж го тук.
София, ж.к. Банишора, ул. “Скопие” 1, с работното време на хипермаркета, виж го тук.
София, ж.к. Люлин, бул. “Петър Дертлиев” 56, с работното време на хипермаркета, виж го тук.
София, ж.к. Овча купел, ул. "Кукуряк" 3, с работното време на хипермаркета, виж го тук.
София, ж.к. Надежда, ул. "Хан Кубрат" 61, с работното време на хипермаркета, виж го тук.
София, ж.к. Хаджи Димитър, ул. "Резбарска" 7Б, с работното време на хипермаркета, виж го тук.
София, ж.к. Малинова долина, ул. "Проф. д-р Ив. Странски" 20, с работното време на хипермаркета, виж го тук.
София, ж.к. Слатина, ул. "Асен Йорданов" 7, с работното време на хипермаркета, виж го тук.
Бургас, ул. “Янко Комитов” 8, с работното време на хипермаркета, виж го тук.
Бургас, ул. “Транспортна” 23, с работното време на хипермаркета, виж го тук.
Варна, бул. "Трети март" 77, с работното време на хипермаркета, виж го тук.

# 365
  • На изток от Ада
  • Мнения: 10 606
Благодаря Ви!  Днес трябва да ида да К .Направих списък.

# 366
  • Мнения: 1 586
RageДа ви се оплача - направо съм бясна!!!! Rage
Майка ми вчера е купила прах Perwoll, но е взела грешния, не промоционалния.
Платила е за 67 пранета - 34лв.
А от брошурата е 62 пранета - 17лв.
Били са наредени един до друг и въобще не е обърнала внимание.
Но може ли така да заблуждават хората, колко от тях се вглеждат?!? Ако мине номера, мине.... нямам думи.
Разликата да е до 5лв, съм съгласна, но тя е двойна!!!!
Според вас мога ли да върна праха, да се оплача някъде, нещо да направя, поне да няма други излъгани хора!!! Лошото, е че сме от друг град........ Cry Sad

# 367
  • Мнения: 1 963
Според мен би трябвало да можеш - не е като да се развали - ако имат някъде национален телефон или форма за обратна връзка ,може да попиташ , за всеки случай преди да се засилиш.
И редовно го правят това - забелязвала съм го с промоционални пасти , и козметика - на регала с намалените неща , точно до намалените ,сложени същата марка неща, но не намалени и без етикет - и като се объркаш и се започва с  еми то не виждате ли - вие сте взели паста ..., а тя намалената е еди коя си ...и ние не можем да контролираме - то някой човек ги е взел тези продукти и ги е оставил там ( цял кашон пасти ,или 20 бр. моливи)-да бе . Или пък , вече ми се случи , да взема нещо по етикет еди колко си пари ( на каса излезе друго ) и на информация ,жената влезе да го търси къде е  и след това ме вика ,защото те не могли да "намерят" етикета , който съм видяла с намалението - естествено го нямаше вече Sad Sad Но и да беше там,сигурно щеше пак да има - ама ти някой клиент го е сложил там по погрешка.
Вчера пък , нещо се замотах на касата на Горубляне , че ми се стори ,че имам купон за намаление 10% за този магазин. Касиерката ,като взе да крещи по слушалката :
Тука една си търси някакъв купон, сега ми стана опашка заради нея , пак да не вземете да ми правите забележки,Аз само да ви кажа , какво да правя сега ( при все че вече плащах ) , продължаваше да крещи по тази слушалка и да се тюхка ( супер тъпо отношение - като не знаеш какво да правиш,не си за там )- можеш просто да помолиш да платя по- бързо, а след като си намеря купона да ги върна на информация нещата и да си ги взема отново( бяха 2 големи неща само) - ама друго си е да крещим обидно на слушалката пред 2-та човека опашка Sad

Последна редакция: чт, 27 окт 2022, 08:53 от paulieM

# 368
  • София
  • Мнения: 8 473
Тази сутрин форумът е труден за четене от абсурди, мрънкане, спам и откровени глупости....
Заблуждавали хората, че Первол бил до Первол?! Ми до прасковите ли да е?
Не си прочел, не си проверил, на каса не усещаш че плащаш двойно и Кауфланд виновни. Ми не са те, не.

# 369
  • Мнения: 1 963
Тази сутрин форумът е труден за четене от абсурди, мрънкане, спам и откровени глупости....
Заблуждавали хората, че Первол бил до Первол?! Ми до прасковите ли да е?
Не си прочел, не си проверил, на каса не усещаш че плащаш двойно и Кауфланд виновни. Ми не са те, не.
Еми като ви е трудно - пропускайте коментарите ,а може и темата.
И да - имаме право да се оплакваме , защото тези касиери и персонал са наети там да си вършат работата , а не да си говорят по слушалките и да обиждат клиентите устно ,с отношението си или действията си ,че са тъпи и неграмотни , и че някой не могъл да разбере кое от къде е взел. И да на промоционалния регал,под етикета с намалена цена - Первол , който струва двойно - няма работа там ( има си място за него ). И клиентът винаги е прав ,и ако на някой не му отърва и не му харесва ,да си намери друга работа.

# 370
  • Мнения: 62 336
Ами гледайте всичко. Кой ви е крив, че сте пропуснали?
Може да се смени праха, с касовия бон.

# 371
  • Мнения: 1 586
Като ви е трудно за четене, пропуснете - не четете и не пишете. Ако смятате, че е редно цената да е двойна, значи сте доста над нещата и с голям доход, за което евала. Но на днешната инфлация, да правят такива номера, айде няма нужда.
В крайна сметка за това е и тази тема тук - похвали, оплаквания, въпроси и др.

Последна редакция: чт, 27 окт 2022, 10:04 от J_M_L

# 372
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 9 955
А прахът къде е бил? Отпред на регала при промоционалните или на обичайния щанд за прахове?

# 373
  • Мнения: 9 798
Вчера пък , нещо се замотах на касата на Горубляне , че ми се стори ,че имам купон за намаление 10% за този магазин. Касиерката ,като взе да крещи по слушалката :
Купонът ще бъде за утре, събота и неделя за горубляне и околовръстното. Аз получих известие в приложението, но купонът сега го няма. Ще видим утре дали ще се появи или са се отказали от купона Joy

# 374
  • Мнения: 4 250
По принцип артикулите са наредени един до друг - групирани по вид стока и марка. Нормално е праховете от една марка да са на съседни места. В даден момент единият ще е на промоция, в друг момент - другия. За благото на клиентите има сканиращи устройства, има служители на информация, за да проверят цената, касиерите могат да кажат цената и в краен случай на информация може да се върне. Все благини , които преди 20 години ги нямаше. Колкото ти кажат - плащаш и на никой не може да се оплачеш.

Общи условия

Активация на акаунт