Booking.com /Тема 4/

  • 44 479
  • 742
  •   1
Отговори
# 600
  • София
  • Мнения: 506
Имам свободен код за Booking.

# 601
  • София
  • Мнения: 3 271
Здравейте, направихме резервация за юли и в потвърждението пишеше, че ще се вземат парите на 09.05, като букинг ще плати част от тях. Как да разбера, дали мястото за настаняване ги удържа или букинг и със сигурност ще ги удържа и ще е тогава, нали?
Има ли и разлика, на коя банка ще е картата, евентуално за допълнителни такси? Четох, че при картите на ДСК и ма допълнителна такса, вярно ли е?
Благодаря предварително!

В самата резервация би трябвало да имате разбивка на цената, в която пише колко е общата цена и колко плаща Букинг. След това по-надолу да има информация за това колко пари ще бъдат взети от картата и кога. Например:



При мен винаги са теглили намалената цена.

Много благодаря! И на насрочената дата автоматично се тегли сумата, нали?

# 602
  • София
  • Мнения: 8 678
Имам резервация за утре с опция pay at the property. От хотела са се опитали да блокират цялата сума от картата ми. Това честа практика ли е? В условията четох, че могат да направят тестово плащане, но когато ми се е случвало, е било в размер от 1 евро.
По начало опцията не е често срещана. Прилага се в южни / югоизточни държави с голяма сива икономика. Плащането на място е начин да скрият данъци.
Пристигайки и плащайки на място ще я отблокират. Странен случай съм имал в Чехия със собствените от югоизточна Азия.
Макар, че по условията на резервацията имаха право да си дръпнат парите директно, отказаха категорично. Отказаха и картово плащане на място. Само кеш и само крони.
То ясно защо, де. Но са по-скоро изключения това. Не получиха добра оценка от мен.

denizara, първо ще получиш съобщение от booking малко преди плащането да ти напомнят, че престои. Когато мине ще получиш и мейл за успешно плащане. Всичко е автоматично, да.

# 603
  • Мнения: 138
Здравейте, пътуващи хора 🤗 Някой дали има  свободен код за booking?

# 604
  • Мнения: 20 500
Не бях попадала на такива коментари, това изобщо допустимо ли е Simple Smile
Иначе е добра антиреклама.
Антиреклама, но допреди 2 дни ФБ страницата на хотела е имала 1000 харесвания, а вече има 34000. Защото Флора е публикувала тези скрийншотове на нейната страница, като е тагнала хотела. Има хиляди коментари, част от които са на Хотел Ангелов Сандански. Оттам първоначално са добронамерени, обясняват, че над 90% от оценките са 10 и коментарите са добри, това са 20-30 души, които нарочно целят да сринат репутацията на хотела. Очевидно е човек, който си изпуска нервите и явно е управител, защото казва "ние даваме заплати на 20 души".  Кефят ме и отговорите на английски на чужденци: "What booking, what 5 BGN?" Хахахаха, умирам просто.



Разгледах хотела... за 30 евро единична стая получаваш доста добра стая със закуска. Дискусията под публикацията на Флора с тези скрийншотове е просто уникум. Аз такова нещо не съм чел. Че даже и Гошо Тръбата (Харизанов) се намесва.





Последна редакция: пт, 05 май 2023, 11:57 от diziler

# 605
  • Мнения: 1 366
Здравейте, някой би ли споделил код за Букинг на лично? Много благодаря!

# 606
  • Мнения: 20 500
Бих отишла там, ако се колебая, точно от любопитство да видя какво толкова ги провокира Simple Smile Иначе съм сигласна с тях, като обобщение - подобни клиенти не бих искала да мис е връщат Simple Smile
Вие повтаряте ли резервации? Аз почти никога не. Даже не помня да сме били някъде два пъти.. Обичам да ми е различно всеки път.
Точно така. И аз също бих отишъл, за да видя какво толкова ги провокира. Цените им са напълно приемливи за това, което предлагат. В някои северни страни и за 100 евро не получаваш това, а някакъв отдалечен хостел с обща баня.
Иначе и аз не обичам да повтарям един и същи хотел, харесвам да ми е разнообразно.
И да.. ако съм собственик или управител на хотел, също не бих искал да се връщат клиенти, които хейтят по хотела и нарочно пишат отрицателни отзиви, особено, ако не отговарят на истината... Това нарочно очерняне и умишлено сриване на оценката е злонамерено. Защо и на кого са му притрябвали такива клиенти?

# 607
  • Мнения: 544
За съжаление в България обслужването е на много ниско ниво. Дива селяния.
Пътувам главно в Европа. Чета винаги коментарите в Букинг. Има безумни гости, но никога не съм срещала такова селско отношение като в нашата мила родина.

# 608
  • Мнения: 1 362
И аз съм чела безумни коментари от рода на " на плажа имаше много пясък", но подобно отношение от собственик/управител е меко казано недопустимо. Явно не им трябват гости! И смятат, че щом предоставят услуга на определена( според тях ниска) цена,  посетителите им нямат право на недоволство, каквото и да им предоставят. Ами не е така! Ако мислят, че цената е ниска- да я коригират. Да сервират трюфели  и телешкот сукалче и да се целят в друг вид клиенти, които ще го оценят.А, на сегашните условия- да се опитват да са на нивото, което клиентите очакват.

Последна редакция: сб, 06 май 2023, 00:25 от =-=-=-=

# 609
  • Мнения: 20 500
Аз лично чета и филтрирам първо лошите отзиви. Но повярвай ми има много хора които изобщо не го правят. Мой много близък човек беше направил резервация в някакъв мега зле хотел във велинград. Само като чух името и знаех че съм чела лоши отзиви дори тук във форума. Показах, опитах да убедя. Не!
И аз чета първо кофтите отзиви. В смисъл... щом гледам хотел с висока оценка, значи има куп предимства. Искам да видя от какво пък недоволстват, щом има обща оценка над 8? И понякога съм падал от капризите на някои хора. "Има само 20 канала на телевизора". Или .."нямаше англоезичен канал на телевизията". Чудя се тези хора са отишли в чужбина да гледат ТВ ли? Аз също гледам ТВ и затова гледам да резервирам стаи с ТВ, колкото да дрънка нещо и да свири, да не е гробна тишина. Ама да правя разбор на програмите и да ги пиша в коментара после... хаха. Или пък "трябваше да се качваме всеки ден до третия етаж пеша, нямаше асансьор". Или "твърде тесен асансьор". Проблемите на европейците понякога ми идат туу мач. И заради такава тъпотия (че нямало англоезичен канал) въпросният гост смъква от оценката на хотела. Доста нечестно.

p.s. Хотел Ангелов Сандански сега получи доста реклама след тези публикации. Кой ли не знае за него. Обаче ме кефи как си изпускат нервите. "Като ти е бил запушен сифонът, сливи ли имаше в устата да кажеш, телефони има във всяка стая, можело е да звъннеш и да ти решим проблема" Grinning

# 610
  • Мнения: 4 612
За мен отговорите на този човек са автоголи. Биха ме отказали да резервирам. Ние обичаме да се връщаме в хубавите хотели. Ако ми е харесала обстановката, локацията и отношението на персонала, не търся друго място. Откриването на ново място изисква време за четене и проучване, което нямам.

# 611
  • Мнения: 10 131
Снощи отворих да почета от извора. Господина реагира на оценки от 6 надолу.
Имаше една оцека 8, с коментар че всичко е супер. Той реагирал и питал “защо като всичко е супер дадохте 8 а не 10” или нещо от сорта.
Има 140 страници коментари от които МНОГО коментари с десетки, но за мен не са реални. Просто клиентелата му (предвид цената) може би не е много взискателна.
Общо взето основните отрицателни коментари са еднакви: лоша закуска, липса на асансьор(една жена катерила колички с бебета до последния етаж), закуската почвала в 8,30 от което се оплакват почти всички транзитни румънци, бързащи да тръгнат рано сутрин за Гърция, шум от ресторанта, кучето на собственика на верига лаещо от 5часа, никакви паравани в банята.
Като цяло щом тези неща са повтарящи се, би могло вместо да се рипа като тъмен балкански субект, да им се обърне внимание
Ма тука .. кучетата си лаят, транзитните минаващи няма да се свършат.

# 612
  • София
  • Мнения: 3 271
Били сме в хотел Ангелов в Сандански и мога да потвърдя,че собственикът е особен. Бяха ни сбъркали стаята, опитаха се да поправят нещата, но имаше доста проблеми, като един от тях да се пуши при детския кът и че нямаше паркинг за всички хора. Но и тогава собственикът крещеше като луд. Иначе цените бяха доста добри, но не мисля, че бих се върнала.

# 613
  • Мнения: 20 500
Аз мога да си представя как той нарежда жена му вкъщи или персонала в хотела Grinning

# 614
  • Мнения: 2 220
Ако имате излишен код, ще се радвам да го ползвам.
Благодаря предварително!

Общи условия

Активация на акаунт