Booking.com /Тема 4/

  • 44 064
  • 742
  •   1
Отговори
# 75
  • София
  • Мнения: 3 797
Здравейте, много, много ще съм благодарна за код, ако имате Flowers Hibiscus

XG22Y5RRDB до 31 октомври...

# 76
  • Мнения: 872
Здравейте, много, много ще съм благодарна за код, ако имате Flowers Hibiscus

XG22Y5RRDB до 31 октомври...

Много благодаря, но явно някой ме е изпреварил вече…

# 77
  • Мнения: 1 834
Здравейте, много, много ще съм благодарна за код, ако имате Flowers Hibiscus

XG22Y5RRDB до 31 октомври...

Много благодаря, но явно някой ме е изпреварил вече…
Пратих на лично

# 78
  • Мнения: 6 810
Доста некоректно постъпват някои потребители. Неведнъж споделилите код молят, когато бъде използван да се пише, но никой не си прави труда да каже поне едно "благодаря". А това да използваш код предоставен на друг потебител ... дори не знам как да го нарека.
Аз съм от тези, на които Booking не изпраща кодове и не веднъж тук са ми давали. Благодаря на всички, които споделят кодове. Hug

# 79
  • Мнения: 19 800
Аз пък имам над 40 резервации с Букинг.ком за последните 12 години и нито веднъж не съм искал код от никого. Въпреки,че съм "редовен клиент", никога букинг не ми предоставя кодове, но не го правя на въпрос. Правя резервация без код и продължавам напред. В последната година и половина правя през уиз акаунта, където има 5% кешбек и това е. Чак да почна да прося за кодове по форуми и ФБ ... ми се вижда странно. (във ФБ групата "Пътешествия по света" има същата мода)

# 80
  • Мнения: 1 834
Кое е странно? Да се опиташ да спестиш не е странно. Не крадеш, нали? Не всеки лети с Уиз. Аз също имам страшно много резервации с Букинг, но много дълго време изобщо не ми пращаха кодове. Молила съм тук и са ми давали. Ако пък не ми дадат, разбира се, че не е болка за умиране, пак пътуваме. Обаче напоследък буквално всяка седмица ми пращат код и с най-голямо удоволствие го преотстъпвам тук или в един друг форум, понеже нямам нужда в момента. Ползвала съм и кешбек портали също, както дойде.

# 81
  • Мнения: 19 800
Къде го пращат този код? Кой го праща? Аз съм регистриран в букинг.ком от 2010 и резервирам 6-7 пъти годишно, нямам досега получен код. Но за сметка на това, след всяко търсене на даден град в букинг, веднага след това получавам оферти за този град Grinning (Нещо непоискано)  Иначе това с Уизеър е пълен смях, 5% какво са? Дори не проверявам после дали са дошли, защото ми се смесва с останалите точки от уиз картата и не знам кое от какво е, самият кешбек (ако е 5 евро на 100 евро) се слива с останалите точки. На два пъти видях, че идва, но повечето пъти и не проверявам. Ако не дойде, едва ли ще им дам обратна връзка, да се разправям да пиша мейли и да звъня, за няколко евро кешбек.

# 82
  • Мнения: 1 834
Аз го виждам кода в профила си - в известията. Никога по мейл. Всъщност преди пращаха едни други кодове, на мен винаги на имейл и бяха на малко по-друг принцип сякаш, не помня точно. Да не би да не ги виждаш?

# 83
  • Мнения: 6 280
Къде го пращат този код? Кой го праща? Аз съм регистриран в букинг.ком от 2010 и резервирам 6-7 пъти годишно, нямам досега получен код. Но за сметка на това, след всяко търсене на даден град в букинг, веднага след това получавам оферти за този град Grinning (Нещо непоискано)  Иначе това с Уизеър е пълен смях, 5% какво са? Дори не проверявам после дали са дошли, защото ми се смесва с останалите точки от уиз картата и не знам кое от какво е, самият кешбек (ако е 5 евро на 100 евро) се слива с останалите точки. На два пъти видях, че идва, но повечето пъти и не проверявам. Ако не дойде, едва ли ще им дам обратна връзка, да се разправям да пиша мейли и да звъня, за няколко евро кешбек.

няколко пъти съм писал, забрави тия 5% от Уиз
topcashback.com дава поне 6% (с промоция до 8%) пари, които може да изтеглиш през пайпал и да ползваш за всичко
и идват много по-редовно без да се разправяш
Виза има връзка за до 10% (не винаги, понякога по-малко), в тази тема също

# 84
  • Мнения: 9 929
Аз пък винаги ги получавам по мейл, а не в известия..
За съжаление почти винаги до 1-2 след като резервирам, което е мега тъпо. Давах няколко пъти тук кодове заради това, че ги получавам само когато нямам нужда от тях..

# 85
  • Мнения: 872
Две дами ми пратиха точно за нула време кодове за двата града, в които ще останем(Виена и Прага), след като казах, че кодът, който ми е даден е вече използван. Некоректно е, да. Не е забранено, но аз не бих го направила да прецаквам друг. Спестих 100€, да са живи и здрави момичетата и страшно много им благодаря, защото това изобщо не са малко пари и не виждам защо да е срамно да попиташ за код, който някой друг му е излизшен и ще спести толкова пари (които за мен само явно са много). Още веднъж огромно благодаря! Flowers Hibiscus

# 86
  • Мнения: 1 338
Нямам идея защо, но много често ми пращат кодове, които пускам за подаряване тук, в темата за размяна на код-ове и на ЛС. Ами, много често не получавам обратна връзка, дали са използвани и  често се ядосвам, защото може и да останат неизползвани, при положение, че някой би могъл да се възползва, та напълно подкрепям последните мнения. А, 10%, макар и в портфейла са си реални средства, ако използваш платформата редовно( досега не съм имала случай да не намеря приемлива оферта, при плащане с портфейл).

# 87
  • Мнения: 404
Бих искала да попитам по-опитните дали след като вече съм запазила хотел, но не съм го платила, бих ли могла да добавя на допълнителна стъпка отстъпката на Wizz. Едва сега видях, че ще ми спести 5%, но пък не ми се иска да канцелирам и да вляза отново през Wizz, защото може да ми даде вече друга цена или пък да не е свободно мястото

# 88
  • Мнения: 6 280
Бих искала да попитам по-опитните дали след като вече съм запазила хотел, но не съм го платила, бих ли могла да добавя на допълнителна стъпка отстъпката на Wizz. Едва сега видях, че ще ми спести 5%, но пък не ми се иска да канцелирам и да вляза отново през Wizz, защото може да ми даде вече друга цена или пък да не е свободно мястото

не можеш да добавиш, можеш да откажеш и направиш наново, това е.
сега няма ли свободни стаи? ако няма, отказ си е риск, да

# 89
  • Мнения: 22
Бих искала да попитам по-опитните дали след като вече съм запазила хотел, но не съм го платила, бих ли могла да добавя на допълнителна стъпка отстъпката на Wizz. Едва сега видях, че ще ми спести 5%, но пък не ми се иска да канцелирам и да вляза отново през Wizz, защото може да ми даде вече друга цена или пък да не е свободно мястото
Влез в потвърждението и ако имаш опция "Редактирайте вашите данни за програмата Wizzair credits" можеш според мен.
Но ако нямаш значи резервацията не е през техния сайт и според мен няма как да се добави.Специално влезнах в една стара резервация да проверя дали дава опция и да напиша това. Нека да кажат и други

Общи условия

Активация на акаунт