Пазаруване от Aliexpress.com 65

  • 42 218
  • 779
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 2 610
Това не означава ли, че трябва да си вземете пратката от някоя близка до Вас пощенска станция? Т.е. пратката не е била успешно доставена на адреса, а е оставена в пощата. Проверете номера в сайта на БГ пощи.
Сега получих имейл, че пратката е в офис на изипей. С Експрес уан е иначе, а те май не разнасят по адреси. Но и първия беше така, но такъв статус съм нямала.
То аз се чудя дали въобще да го взема, ако пак ми е пратил същия фалшив часовник, пак ще трябва да пускам диспут.
https://expressone.bg/tracking тук ще каже точно в коя точка за вземане са я оставили.

# 121
  • Мнения: 6 163
Здравейте, имам няколко пратки от един търговец, направени на 07.12. За мое учудване вече са в София, изпратил ги е с EMS. Първоначално помислих, че е дал фалшив тракинг номер, но възможно ли е да има пет различни такива? Следя ги от изпращането, движат си се. Последно две от тях са със следния статус (часовете само са различни):
12.12.2022 11:48   BULGARIA   SOFIA EMS-SERVICE   Record item customs information (Inb) Retention reason : Awaiting presentation to customs commissioner.
Какво представлява това? От вчера не мърда. Честно казано пазарувам от сайта сравнително често от 2016 г. насам и досега не съм получавала пратки с тази компания, доколкото разбирам е на Пощите?

Редактирам се: Получих раздвижване, но сега ми посочва, че пратката е със статус Deliver item. Това означава ли, че вече е доставена и да разбирам ли, че най-вероятно ми е дал фалшив тракинг номер?

Последна редакция: ср, 14 дек 2022, 11:01 от Ambrosia

# 122
  • Русе
  • Мнения: 7 943
Здравейте,

Казус, който не ми се е случвал досега.

Преди 9 дена направих поръчка и досега не е шипната. Има съобщение, че ако до 5 дена не е, автоматично ще се канселира и ще ми върнат парите. Ама 5-те дена минаха и поръчката си стои. Да я канселирам ли аз или да чакам не знам какво. Явно продавача нещо е менте, въпреки рейтинга Sad

# 123
  • Асеновград
  • Мнения: 582
Трябваше досега да сте му писали на продавача и тогава ако до 2 дена не се обади евентуално , да канселирате ако не ви се чака .

# 124
  • Мнения: 697
Ако искате канселирайте, аз имам не изпратени поръчки от 28 ноември, когато имаше намаления, явно просто не могат да насмогнат.

# 125
  • BG-DE
  • Мнения: 5 946
Това съобщение за 5 дена от продавача ли е? Всяка поръчка има определен максимален срок за обработка и ако след този срок продавачът не я е шипнал АЕ закриват поръчката и връщат парите, случвало ми се е. Колко дни остават за обработка се вижда като се натисне върху поръчката (нова е за приложението).

# 126
  • Русе
  • Мнения: 7 943
Това ми излиза най-отгоре, като вляза в дейтали на поръчката.



Надолу стандартните неща за поръчката.

# 127
  • Бургас
  • Мнения: 1 936
от 3-4 години в алито има ботове-магазини, които раздават фалшивви тракинги от направени фалшивии логистични сайтове, като в началото бяха за стоки към 100 долара, но в последно време станаха доста нагли
така че избягвайте магазини от типа на: Shop911387129 Store, такива традиционно са и с по нисък рейтинг

# 128
  • BG-DE
  • Мнения: 5 946
Това ми излиза най-отгоре, като вляза в дейтали на поръчката.



Надолу стандартните неща за поръчката.
Да, това е което имах предвид, ако не бъде шипната до 5 дни Али ще Ви върне парите но действително е много възможно да получите тракинг номер, а реално поръчката да не е изпратена но това е валидно за всяка една поръчка.

# 129
  • Мнения: 68
Здравейте, имам пратка, която пише че е получена в Равда, а аз съм от София. Тракинг номерът явно са ми дали фалшив LS199869999NL. Сега виждам че и търговеца е фалшив, защото няма налична  никаква стока. Дали АЕ ще ми одобрят диспут, защото стоката е в България получена и да не ме пратят към Български пощи. Също мога ли да разбера на някой проследяващ сайт на кого е дадена. Благодаря предварително за помощта

# 130
  • Мнения: 480
Привет на всички!
Има ли някой,който е поръчал и получил кухненска мивка?Ако може да споделите впечатления за продукта и продавача.

# 131
  • Мнения: 2 610
Здравейте, имам пратка, която пише че е получена в Равда, а аз съм от София. Тракинг номерът явно са ми дали фалшив LS199869999NL. Сега виждам че и търговеца е фалшив, защото няма налична  никаква стока. Дали АЕ ще ми одобрят диспут, защото стоката е в България получена и да не ме пратят към Български пощи. Също мога ли да разбера на някой проследяващ сайт на кого е дадена. Благодаря предварително за помощта
Прави се диспут по причина "доставена на грешен адрес". Така се казва диспута когато адреса на поръчката не отговря на адреса на получаване. Добавяте снимката
Скрит текст:

# 132
  • Мнения: 68
Прави се диспут по причина "доставена на грешен адрес". Така се казва диспута когато адреса на поръчката не отговря на адреса на получаване. Добавяте снимката
Скрит текст:

Благодаря Ви много! И аз така направих без много да съм сигурна, само че не прикачих снимка, защото не видях къде да я прикача. Преди имаше къде да се прикача, но са го променили явно. Ще пробвам от компютър дали става

Последна редакция: пт, 16 дек 2022, 21:36 от Vranka

# 133
  • Мнения: 5
Здравейте. Отворих си фирма искам да попитам с каква карта мога да пазарувам от Али, че да ми е най изгодно? Разглеждам всички банки месечните им такси са огромни 🫢🤔 ps Картата задължително трябва да е на името на фирмата за да докажа плащанията от фирмата

# 134
  • Мнения: 697
Здравейте. Отворих си фирма искам да попитам с каква карта мога да пазарувам от Али, че да ми е най изгодно? Разглеждам всички банки месечните им такси са огромни 🫢🤔 ps Картата задължително трябва да е на името на фирмата за да докажа плащанията от фирмата

Плащания за фирмата няма как да докажете, не го приемат това за разход без фактура. Щом сте фирма, така или иначе ще ви трябва банка, пробвайте с Дск, таксите са поносими, а имат виртуална карта, макар, че Алиекспрес не са някакъв измамен сайт, все пак е по добре с виртуална карта.

Общи условия

Активация на акаунт