Пазаруване от Aliexpress.com 65

  • 41 551
  • 779
  •   1
Отговори
# 630
  • Мнения: 3 057
Аз също имам няколко поръчки за 7 май. Мисля да изчакам.

# 631
  • Бургас
  • Мнения: 1 928
Ами дори с новия тракинг номер все още излиза в транзит, но надеждата умира последна явно.
това че е изгубена в София е друго, става въпрос че е минала през Унгария
каинио дава грешки че е в БГ , а е в транзитна страна, защо да не правят грешка и други сайтове

# 632
  • Пловдив
  • Мнения: 4 535
Аз също имам няколко поръчки за 7 май. Мисля да изчакам.
Проблемът е, че снощи получих мейл, че уж съм получила тази пратка - при вас така ли са?

# 633
  • Мнения: 3 057
Аз също имам няколко поръчки за 7 май. Мисля да изчакам.
Проблемът е, че снощи получих мейл, че уж съм получила тази пратка - при вас така ли са?

Какво точно пише в e-mail-a?
В моя пише (от Aliexpress):
"Your order .............................. has been handed over to the local delivery service in your country/region. It should be on its way to you soon. We'll keep you updated on the next steps."

# 634
  • Пловдив
  • Мнения: 4 535
Аз също имам няколко поръчки за 7 май. Мисля да изчакам.
Проблемът е, че снощи получих мейл, че уж съм получила тази пратка - при вас така ли са?

Какво точно пише в e-mail-a?
В моя пише (от Aliexpress):
"Your order .............................. has been handed over to the local delivery service in your country/region. It should be on its way to you soon. We'll keep you updated on the next steps."

Не, познавам този тип имейли - при мен е, че уж съм се подписала даже за нея. При вас няма проблем

# 635
  • Мнения: 3 057
Според мен трябва подробно да уведомите Aliexpress и да пуснете refund + dispute

# 636
  • Пловдив
  • Мнения: 4 535
Според мен трябва подробно да уведомите Aliexpress и да пуснете refund + dispute

Направих го, но как ще докажа, че не съм го получила аз - не зная. От Али ми искат писмено потвърждение от доставчика, а те не ми отговарят

# 637
  • Мнения: 3 057
Aliexpress са много разбрани, следвайте техните съвети, в повечето случаи те защитават своите клиенти, бъдете любезни и не се заяждайте с тях.

# 638
  • Бургас
  • Мнения: 1 928
Каква крайна дата на доставка имате, змейковица?

7 май е крайната дата.
А къде видяхте новия тракинг? Нещо се обърках

# 639
  • Пловдив
  • Мнения: 4 535
Благодаря, за съжаление с новия тракинг също показва, че е доставена на 27ми Cold Sweat

# 640
  • Бургас
  • Мнения: 1 928
според мен проблема е логистичен - на всички ви пише "1622, Delivered

# 641
  • Пловдив
  • Мнения: 4 535
Да кажа какво се случи с уж доставената пратка.
След като от всички куриерски компании твърдяха, че ми е доставена на 27.04. лично, днес пратката пристигна в пощата...
Не знам каква е тази система, но как предаване към пощенската станция се брои за лично доставяне... Дано нямам повече пратки с този доставчик, че ми се изпари желанието да поръчвам

# 642
  • Мнения: 3 057
Да кажа какво се случи с уж доставената пратка.
След като от всички куриерски компании твърдяха, че ми е доставена на 27.04. лично, днес пратката пристигна в пощата...
Не знам каква е тази система, но как предаване към пощенската станция се брои за лично доставяне... Дано нямам повече пратки с този доставчик, че ми се изпари желанието да поръчвам

Може ли чисто информативно, кои всички куриерски компании и кой доставчик?

# 643
  • Пловдив
  • Мнения: 4 535
Благодарение на  musicdoubl3 и номера, който ми показа в Мийст - говорих с тях, както и с пощата преди това, Sunyou също.

# 644
  • Мнения: 2
Здравейте когато изпише това на дадена пратка къде означава че е

Общи условия

Активация на акаунт