Електронни четци - 27

  • 53 980
  • 738
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 132
С желание всичко става. Има много видеа в ютюб с разяснения. Ето това отне 3 секунди да го открия-повече отнема да си напишете коментара.   Няма как с чужд акаунт да направите поръчка, едва ли някой ще поръча за непознат. Тук е обяснено как https://youtu.be/cant8mpNKpE

# 166
  • София
  • Мнения: 98
С желание всичко става. Има много видеа в ютюб с разяснения. Ето това отне 3 секунди да го открия-повече отнема да си напишете коментара.   Няма как с чужд акаунт да направите поръчка, едва ли някой ще поръча за непознат. Тук е обяснено как https://youtu.be/cant8mpNKpE

Здравейте, имам следния проблем: акаунтът ми в Амазон е "temporarily on hold", дали защото като местонахождение ме локализира в България, а съм писала адрес за доставка в Германия /на превозвача/ или защото съм дала в профила си български телефонен номер? Съответно поръчката ми също е "on hold". За да ме отблокират искат
"Attach a billing statement
The following information must be clearly displayed on the statement:
    Your name and billing address
    Phone number (if included in your billing statement)
    Last 4 digits of the card or account number"
Въобще не разбирам, дали можете да ми помогнете?

# 167
  • Мнения: 6 643
Не, не е това. Предполагам, че на всички ни акаунтите са така. А тези искания откъде са? Писа ли им на чат?

# 168
  • София
  • Мнения: 98
Не, не е това. Предполагам, че на всички ни акаунтите са така. А тези искания откъде са? Писа ли им на чат?

Вече не мога да вляза в акаунта си - отваря ми се страница, от където за да продължа, трябва да подам тази информация. И на телефонният си номер получих съобщение - your account is temporarily on hold.

В чат мога ли да им пиша извън акаунта, не виждам от къде?

# 169
  • Мнения: 6 643
В чат мога ли да им пиша извън акаунта, не виждам от къде?
Първото, което ми попадна https://www.groovypost.com/howto/amazon-account-locked-4-fixes/

# 170
  • Мнения: 17 116
дали защото като местонахождение ме локализира в България, а съм писала адрес за доставка в Германия /на превозвача/
Защото картата е регистрирана в една държава, а адреса за получаване на стоката в друга, често се случва при банкови измами и затова им светва червена лампа, предполагам е станало автоматично, но и затова ти искат банкови данни за картата дали е регистрирана на твоето име.

# 171
  • София
  • Мнения: 98
Благодаря на всички за отделеното време!

Вече тотално се изнервих. В крайна сметка си направих нов акаунт, през който им писах /вече няма live chat, само chat bot с описани проблеми/, но отново ми поискаха billing statement. Реших да повторя поръчката от новия акаунт, но пак ме блокираха със съобщението:
"When uploading a document to verify ownership of a payment method, be sure that the name, address, payment type, and relevant transaction information are clearly visible. For your security, only display the final 4 digits of the payment method number."

Проблемът е че не мога да предоставя документ удостоверяващ картата, с която плащам, в който да има адрес, а и адресът ще бъде моят, а не на фирмата превозвач. Thinking

# 172
  • Мнения: 701
Гадна работа... Аз като старомоден човек си спестих нервите и просто поръчах онлайн моя Kindle Paperwhite със 6.8 инчов дисплей от компютърна фирма в България. На следващия ден беше при мен. Вярно, по-скъпо е. И тъй като имам още два Киндъла, новия го регистрирах на същия акаунт в Амазон. Сега ако пратя epub файл на мейла, трябва да посоча на кой от трите Киндъла да ми го върнат като AZW3.

# 173
  • Мнения: 132
"When uploading a document to verify ownership of a payment method, be sure that the name, address, payment type, and relevant transaction information are clearly visible. For your security, only display the final 4 digits of the payment method number."

Проблемът е че не мога да предоставя документ удостоверяващ картата, с която плащам, в който да има адрес, а и адресът ще бъде моят, а не на фирмата превозвач. Thinking
Всъщност това е практика при висок риск, интересно как са стигнали до този момент. Моя приятелка поръча вчера без проблем до превозвач новия киндъл, аз още се чудя. Малко се наплаших. Иначе и аз моят едно време (2019) го взех тук, имах карта с пари за подарък и просто отидох в обедната почивка до Техномаркет и го взех, 230 лв ми излезе, тогава се намираше в амазон по- евтино пак. И за подаръци съм взимала от тук комплекти с калъф. Настоявайте за контакт с real human, аз онзи ден така направих, за да не е с бота. Дали с револют или пейпал пак ще е така ми е любопитно

# 174
  • София
  • Мнения: 20 821
Интересно, че при две поръчки, направени през 5 минути за първата не ми поиска верифициране с 3Д парола. За второто - да. И двете бяха с Виза електрон на ПИБ, принципно си има проверка със статична и динамична парола.

# 175
  • Мнения: 19 486
Здравйте!
Днес си отворих четеца и виждам това.
На какво може да се дължи? Не може да се включи, само премигва. Възможно е батерията да в паднала. Не съм го зареждала скоро.
Не съм го ползвала със седмици. Нищо не му се е случвало. Не е изпускан.
Това е втори четец, който купувам такъв.

# 176
  • Мнения: 701
Уви, това не е добър признак. Доколкото съм гледал снимки по форумите, дисплеят е заминал (повредил се е). Както тук писаха наскоро в темата, най-вероятно от подула се батерия, която натиска дисплея от задната му страна.
Нека да каже и някой, който се е сблъсквал с такъв случай.
Единственото решение на проблема е подмяна на дисплея в сервиз, която ще струва почти колкото нов четец. Затова по-добре си купете нов.

# 177
  • Мнения: 19 486
Уви, това не е добър признак. Доколкото съм гледал снимки по форумите, дисплеят е заминал (повредил се е). Както тук писаха наскоро в темата, най-вероятно от подула се батерия, която натиска дисплея от задната му страна.
Нека да каже и някой, който се е сблъсквал с такъв случай.
Единственото решение на проблема е подмяна на дисплея в сервиз, която ще струва почти колкото нов четец. Затова по-добре си купете нов.
Ама той е почти нов.
На стария му изпуснах дисплея.
Не се сещам от какво може да е.
Не е пипан месец, просто си стоеше на шкафа.
Явно наистина дисплеите са им мн проблемни. Няма смисъл от ремонт.
Как точно се е надула тази батерия не знам.
Явно ще трябва да търся четец различен от Покетбук занапред, колкото и да ги харесвам.

Последна редакция: сб, 01 апр 2023, 15:40 от Caroline_Bingley

# 178
  • Мнения: 12 391
Да, това им е слабото място.. Sad На приятелка стана по същия начин, точно седмица след използването. Не беше го изпускала, накрая казаха, че вероятно е бил силно притиснат в чанта.........

# 179
  • Мнения: 19 486
Не знам в момента се опитвам да се сетя как може да му се е случило това.
И две години не могат да ми изкарат.
Хайде първия го изпуснах, аз съм си виновна, но с този просто не знам какво се е случило.
Ще търся Киндъл да си взема.

Общи условия

Активация на акаунт