Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства през 2023 година

  • 37 327
  • 866
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: 3 842
Те тогава разходите ги смятаха по друга процедура и можеха много да лъжат. Гледай на новите коли разход по WLTP.
И с новите стандарти за безопасност повечето коли от компактния клас са 1.4-1.5 тона. От много години няма вече под тон. Поне в Европа, в Индия всякакви извращения има.

# 646
  • Мнения: 7 262
Сега питах мъжа ми 1 318 кг. тежи колата ми. Даже проверява и каза, че няма Астра под 1 100 кг. По книжка извънградско харчи между 3.9 - 4.2 Мъжа ми каза, че мога да постигна такъв разход, ако карам с 90, на равен път, без вятър, без климатик, без фарове, без музика и с икономични гуми.

# 647
  • Мнения: 50 684
Именно, много е важно как и къде се кара за "рекорд". И в реалността е съвсем различно. Аз изобщо не гледам колко харчи моето возило по каталог, засичам на практика колко е при моето каране. И честно казано харчи близо двойно по-малко от някогашното ми Волво 940 със сходна мощност. Явно има напредък в технологиите.

# 648
  • София
  • Мнения: 619
Сега питах мъжа ми 1 318 кг. тежи колата ми. Даже проверява и каза, че няма Астра под 1 100 кг. По книжка извънградско харчи между 3.9 - 4.2 Мъжа ми каза, че мога да постигна такъв разход, ако карам с 90, на равен път, без вятър, без климатик, без фарове, без музика и с икономични гуми.
Ами то с 80,90 означава извънградско каране. На магистрала е друг разхода и е посочен друг разход от производителя . Освен това повечето Астри от средата на 90-те тежат под 1 тон. И чак пък без фарове,без това ,без онова също не е вярно . 4 си харчеха нафта, 5 бензинец извънградско с нормално каране, а не като слабоумен комплексар,гледал поредния епизод на Бързи и яростни

# 649
  • Мнения: 7 262
Коя Астра тежи под 1000 кг?
Разходът го делят на градски и извънградски. Не съм чувала да има отделен за магистрала.
Аз вярвам на това, което съм виждала при моята Астра. Докарвала съм най-малко разход 5, карайки с 80-90 км/час., извънградско предполагам е ясно. И на мъжа ми вярвам също за това, което ми каза и което споделих в предходния си пост. Разбира от коли и за това е учил.
Мисля на всеки е ясно, че разхода по данни на производителя е в едни идеални условия, които трудно се постигат в действителност.

# 650
  • Мнения: 1 304
Разхода още на кола 82-ра го даваха град, шосе и магистрала със 120. Сега има и повече от три вида.

Черна Станция, гледай сега, аз за 165 часа направих 8.000 км, колегата за 230 още няма 6.000. Ако кара до 10-12 ще навърти към 500 мото часа. Такова масло няма. Има за до 200-250 часа в добри условия, а не нашенски. Вече във всички книжки и каталози има severe duty - тежки условия и предписание то е 1/2-ра.

Още помня статията на Авто Журнал за теста на Лада Самара 1500 от София през Хемус до някъде и обратно беше дала 5.5. Някъде края на 90-те беше. Само че не е кола.

Моя рекорд е редовно 7.8 с 80-120 и веднъж направих 7.3 май. Това е около София плюс северната тангента. До Бургас нямам условия за рекорд, защото натам, когато е спокойно движението много често духа насрещен вятър или вали. Май съм правил нещо като 9.8, а трябва да може 9.4.

# 651
  • Мнения: 50 684
Напоследък дават три разхода, ама не помня как ги дефинират точно и не ми се рови. Но са за градско, кротко и магистрала общо взето.

# 652
  • Мнения: 7 262
Дай линк, за да видя, Тифи.
Не казвам, че няма, а че не съм виждала. За това чакам доказателства. Joy
ПС. Говорихме за разход на Астра, ти ми говориш за Лада Самара Joy

# 653
  • София
  • Мнения: 619
Коя Астра тежи под 1000 кг?
Разходът го делят на градски и извънградски. Не съм чувала да има отделен за магистрала.
Аз вярвам на това, което съм виждала при моята Астра. Докарвала съм най-малко разход 5, карайки с 80-90 км/час., извънградско предполагам е ясно. И на мъжа ми вярвам също за това, което ми каза и което споделих в предходния си пост. Разбира от коли и за това е учил.
Мисля на всеки е ясно, че разхода по данни на производителя е в едни идеални условия, които трудно се постигат в действителност.
Повечето бензинови Астри от първите са по 950кг.
Ами не си чувала да има отделен разход ,но има .
И мъжа ти нека си разбира колкото си иска . Аз съм имал и бензинова и дизелова Астра и знам от опит . И никога не ми се е налагало да карам там без фарове,музика и с икономични гуми(квато и да е тая простотия)
За протокола и аз съм завършил ДВГ,въпреки ,че нищо не научих там,защото ходех само за присъствие и диплом. После вече се ошлайфах ,защото ми станаха хоби колите

# 654
  • München, Deutschland
  • Мнения: 6 852

... Жена няма да си смени свещите...
Що? Сменяла съм си преди години, то пък голямата философия...

Но темата става все повече "тея па производители кво разбират и кой ги пита, я мен слушайте", аз вече съм на третия пакет пуканки и добре, че заредих с царевица... Такива искрени глупости чета. Любимото ми засега е скришното масло от Дианабад...

# 655
  • Мнения: 1 304
Вместо да си губиш времето разрови Гугъл по ключови думи. Любимия ми аргумент е "я това не сам га човАл!".
Ти не си го чувала, приписваш ми това "изобретение" на мен, а то първо е общоизвестно и второ не е мое.

Няма нищо тайно, не правя реклама.

# 656
  • Другата България
  • Мнения: 42 194

... Жена няма да си смени свещите...
Що? Сменяла съм си преди години, то пък голямата философия...

Но темата става все повече "тея па производители кво разбират и кой ги пита, я мен слушайте", аз вече съм на третия пакет пуканки и добре, че заредих с царевица... Такива искрени глупости чета. Любимото ми засега е скришното масло от Дианабад...
Аааа, онова с изчитането на трите форума - кои бяха - английски, австралийски и кой там още беше, ама изчитане от - до преди да си купиш автомобил, на мен ми е фаворит!
След него просто скролвам, защото времето е ресурс, който избягвам да хабя нахалост.
Но явно е забавно.

# 657
  • München, Deutschland
  • Мнения: 6 852
Еее, ама ти щото не си чела преди завръзката. 😃😃 То колко се пишеше за накладки, масла, да се сменят след всяко пр*дване в колата, ма майсторите ни лъжат, ма производителят не знае кво пише и нарочно дава такива сервизни интервали, че да ни прецака, ма обяснения кво значат "знаците" по тубата масло, тези тайни руни, които не можем да гугълнем...

После пояснения за що е то вискозитет и защо е важен, последва и урок по физика за различните видове ускорения, мина през бърз курс по гуми с препоръки кои "стават" и "не стават", с много ясни мнения кое от кой завод накъде се внася и колко е смотано, мина се през позоваване на най-различни любопитни "тестове" и някъде по средата на тези словоизлияния се появи изведнъж магическото (!) масло от сервиза ХУ в Дианабад, съвсем така между другото...

Иначе разбира се, че и това с форумите кърти, съгласна съм, то е част от представлението по търсене на клиенти. 😃

Пукам следващата доза вече. 😃

# 658
  • Мнения: 1 304
Не е нормално да имаш изживявания каращи те да си мислиш, че някой те загражда да ти продава по този начин.
Диагноза не мога да ти поставя, съжалявам!

Производителя има да спазва въглероден отпечатък, затова намалява максимално всички препоръки за употреба на въглеводороди.

Абсолютно една и съща кола до 2021-ва има предписание за 2.2 бара в гумите, от 2022-ра за същия размер на същия модел без фейслифт препоръчват 2.6 и даже над 3 бара пълна.

Има много хора, които каквото си наумят, това е правилно ако ще Иван Вазов да им тълкува Под Игото. Има и други, които са много ларж, само да не се охарчат, минат или изложат. Само не ми е ясно какво правят в тема за ентусиасти или просто интересуващи се.
Пестенето от експлоатация на сложни машини се осъществява с превантивни разходи.

# 659
  • Мнения: 50 684
Малка поправка - това не е тема за автомобилни ентусиасти или интересуващи се от коли. Такива теми има бол в мъжките форуми. Тук обаче е женски форум и това тема за ПОТРЕБИТЕЛКИ, които се интересуват от практични неща.

Общи условия

Активация на акаунт