Лошо и некултурно обслужване от доставчици

  • 3 435
  • 41
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 28 652
Проучи си добре правата. При онлайн покупка имаш право да я върнеш в двуседмичен срок, без дори да даваш обяснение защо. При неработещ уред – пак търсиш търговеца и се разбирате дали да ти замени уреда с работещ, или да му го върнеш и той да ти върне парите.
Че куриерът няма право да ти откаже преглед, така е. Но и той не е виновен, че уредът не работи.

# 31
  • Мнения: 32
А споко аз подадох жалба в сайта на еконт,и се разбрахме поне да ми възстановят половината пари и за доставката.върнаха ми ги това поне е добре ! Но защо да се стига до тук,ако бяхме в японя ,надали щеше да има такива проблеми ....

# 32
  • Мнения: 28 652
Тоест търговецът, който ти изпрати неработещ уред, се измъкна по терлици ни лук ял, ни лук мирисал? И ти считаш това за справедливо?
Ами, добре...

# 33
  • Мнения: 10 632
Не можах да разбера дали търговецът е разрешил преглед и тест или не. Вероятно да, което усложнява нещата. При всички положения претенцията трябва да се насочи към продавача, ако има проблеми - КЗП.

# 34
  • Мнения: 32
Така продавача твърдеше че е пробвал стоката,но съотвено не иска връщане и замяна,между  другото ,на много обяви продавача е писал , ( стоката е 2 употреба без гаранция,не приема връщане и замяна ),с поред някакви нови правила на ЕС.в такъв случай телефона и имената на търговеца,съм ги пуснал в сайта некоректен.дано хората му намират инфото ,че е ментаджия поне друиги да не се набутват.

# 35
  • Мнения: 10 632
Пак питам продавачът беше ли ти разрешил да прегледаш и тестваш стоката при получаване? Това е допълнителна услуга към куриерската. Структурирай си малко мисълта и се фокусирай върху същественото

# 36
  • Мнения: 28 652
Така, продавачът не приема връщане и замяна, но е виновен куриерът? Интересно какво би ти помогнал един тест, след като не можеш да върнеш негодната стока?
И изобщо, кой купува нещо, което не подлежи на връщане и замяна???

# 37
  • Мнения: 10 632
Няма как да не може да се върне стока - задължително търговецът трябва да посочи начин за връщане. Иначе КЗП, даже може и други органи да се сезират. Има успех и с подаване на жалби и до МВР за измама....сочи практиката.

# 38
  • Мнения: 32
С едно изречение,да имах опция преглед и тест,но куриерът не пожела да дойде до нас,за 5 минути да пробвам,
Каза че прегледа и пробата се правел пред него,пак казвам от къщата ни до пътната врата,има 30 метра и аз да опъна сто разклонителя и да изнеса телевизор за да пробвам,ми се вижда егати наглия куриер,иска да лежи и да печели пари.

# 39
  • Мнения: 1 061
В този случай и куриера и продавача. Куриера ясно че не му влиза в задълженията да ходи по домовете, а само до вратата. Другото е, че при покупка на уред втора употреба най добре е физически магазин за да можете на спокойствие да го пробвате

# 40
  • Мнения: 32
В този случай и куриера и продавача. Куриера ясно че не му влиза в задълженията да ходи по домовете, а само до вратата. Другото е, че при покупка на уред втора употреба най добре е физически магазин за да можете на спокойствие да го пробвате

То по принцип,само си мислим че тези уреди са 2 употреба,а иначе може да са 22 употреба,да прави сте че е добре в офис ,но за да пробвам тази стока това е старо видео за VHS видеокасети,и за да го пробвам трябва да разнасям едно мини телевизорче ,което хич не е удобно,и какво му пречи на куриера да мръдне за 5 минути,толкова ми беше нужно за тази проба,просто щеше да си заключи колата,и за 5 минути да пробвам,защото дали е в офис или доставка до адрес,с продавача сме се разбрали да имам преглед и тест !

# 41
  • Мнения: 1 061
И вие сте прав. Виждал съм как куриери чакат  повече от 5 минути само някой да благоволи да излезе да си вземе пратката. Ама все бързат...

Общи условия

Активация на акаунт