Професия учител - 16

  • 54 555
  • 738
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 1 317
Имам предвид ако не желаете да сте квестор в друго училище.
Скрит текст:
Не става дума за това, в което преподавам.
Случаят е следният: Работя в малко селско училище, преди няколко месеца насила директорът ме накара да подам декларация, че ЖЕЛАЯ да бъда квестор, като ми каза, че това е проформа и няма да бъда квестор, просто им трябвали декларации. Попълних я на доверие, нищо че не исках, и днес ми каза, че ще бъда квестор в друго училище в града.
Deinad, на 7-ми (вероятно и на 12-ти) клас квесторството винаги е в Друго училище.
Единствено, ако детето ти е 7-ми клас или си в училищната комисия по организация на изпита, тогава оставаш в своетж училище.
Да, често се налага да пътуваме в околията на 10-15, че и над 50 км ми се е случвало преди години Sad

Аз тази година трябва да се занимавам с камерите в училище, супер объркващо ми е, като че ли това да съм квестор в друго ми се вижда вече супер лесно начинание.

Ако има някой с подобна "съдба", занимаващ се с портала "Безопасно училище",  може ли да даде едно рамо с отг на въпроса: За да се въведат данните/имената на видеоконтрольорите за квесторите и да се отпечатат визуалните маркери "Контролен лист" и т н. Трябва да се случи всичко това точно ден преди изпита (12.06) или може и по-рано, за влизането в сайта трябва да се използва само компютърът, към който е свързана "джаджата" или може да се влезе от който и да е комп в линка с паролата?  Hands Pray

# 76
  • Мнения: 4 683
Ако има някой с подобна "съдба", занимаващ се с портала "Безопасно училище",  може ли да даде едно рамо с отг на въпроса: За да се въведат данните/имената на видеоконтрольорите за квесторите и да се отпечатат визуалните маркери "Контролен лист" и т н. Трябва да се случи всичко това точно ден преди изпита (12.06) или може и по-рано, за влизането в сайта трябва да се използва само компютърът, към който е свързана "джаджата" или може да се влезе от който и да е комп в линка с паролата?  Hands Pray

Аз обикновено предния ден ги попълвам и разпечатвам, но предишни години може да се е случвало и 2-3 дни преди това да кажем, не мисля че ще е чак такъв проблем, защото това едва ли се отчита някъде. Все пак гледам да спазвам инструкциите. Не съм пробвала да влизам от друг компютър, логично е да си влизаш от свързания, нали затова е цялата работа, да бъде свързано и да се следи всичко. След като минат изпитите трябва да се направят и записи и да се качат на флашка.

# 77
  • Мнения: 1 317
H0uSse_Baby, благодаря! ♥
Това за записите го разбрах, пробвахме с колежката, получи ни се. След края на изпита ще ги направим, нагласили сме камерите на пълен запис, не само на движение. Неизвестното ми е "Безопасното училище", но малко по малко ми просветва. Благодаря за информацията, ще се възползвам от нея.

# 78
  • Мнения: 461
Не съм чувала някой да иска по желание да е квестор. Попълваме такава декларация, каквато ръководството ни накара, и после  се надяваме да не ни изтеглят. Тази учебна година вече 4 пъти бях квестор и сега ще бъда и на НВО 7. клас. Все някой трябва и тази работа да свърши.  Истина е, че определени хора никога не ги подават за квестори, но аз не съм от тях.

# 79
  • Мнения: 5 071
Някой запознат ли с програмата “Успех за теб” какво представлява и какво се изисква за участие? Дали всеки може да се включи?

# 80
  • Майничка
  • Мнения: 13 898
Срокът за кандидатстване на училища свърши в понеделник. Вече в рамките на самото училище си решавате кой и дали ще прави групи и т.н.

# 81
  • Мнения: 1 532
Здравейте! Уча ПНУП и трябва да разработя 2 интерактивни урока като приложа STEAM подхода. Може ли някой да ми съдейства с такива уроци? Или идеи за такива. Ясно ми е че децата сами трябва да стигнат до извода от опита. Сещам се моята дъщеря когато правиха опити в училище да разтварят вещества във вода, някой като захар и сол бяха разтворимите, а другите като пясък неразтворими.

# 82
  • Мнения: 12 840
Здравейте! Уча ПНУП и трябва да разработя 2 интерактивни урока като приложа STEAM подхода. Може ли някой да ми съдейства с такива уроци? Или идеи за такива. Ясно ми е че децата сами трябва да стигнат до извода от опита. Сещам се моята дъщеря когато правиха опити в училище да разтварят вещества във вода, някой като захар и сол бяха разтворимите, а другите като пясък неразтворими.
Измисляш проект на учениците, който чрез експеримент/практика да ги накара да приложат умения и знания или да изпълнят поставена цел, а ако нямат знания, те сами трябва да ги добият. Без твоя помощ.
За кой клас и предмет говорим?

# 83
  • Мнения: 740
Здравейте!
Някой има ли обяснение на това, защо на ТД се пише  "... до завръщане на титуляра", без да се упоменава никакво име.

# 84
  • Добрич
  • Мнения: 6 277
Здравейте!
Някой има ли обяснение на това, защо на ТД се пише  "... до завръщане на титуляра", без да се упоменава никакво име.


В Кодекса на труда имена няма.

# 85
  • Мнения: 348
От архива с въпроси и отговори на сайта на Министерството на труда и социалната политика:

"В сключения трудов договор за заместване на работник или служител, който отсъства от работа по чл. 68, ал. 1, т. 3 от КТ, следва изрично да се посочи името на титуляра на длъжността, за заместването на който се сключва трудовият договор, както и обстоятелството, че договорът за заместване се сключва до неговото завръщане на работа." Което е логично. Така че името на титуляра трябва да фигурира.

 Според юристи: "Без да са посочени данните на замествания работник или служител, трудовият договор ще е сключен без редовно правно основание и това може да се окаже проблем при бъдещи спорове."

Работила съм по заместване, в договора ми титулярът беше посочен с трите си имена и длъжността си. След връщането му на работа договорът на заместващия се прекратява, ако няма посочено име на какво основание става това?

Последна редакция: пт, 09 юни 2023, 00:20 от Мрън

# 86
  • Майничка
  • Мнения: 13 898
Здравейте!
Някой има ли обяснение на това, защо на ТД се пише  "... до завръщане на титуляра", без да се упоменава никакво име.

В горната част на договора обикновено пише кой кого замества, така че става ясно кой е титулярът.

# 87
  • Мнения: 1 532
Здравейте! Уча ПНУП и трябва да разработя 2 интерактивни урока като приложа STEAM подхода. Може ли някой да ми съдейства с такива уроци? Или идеи за такива. Ясно ми е че децата сами трябва да стигнат до извода от опита. Сещам се моята дъщеря когато правиха опити в училище да разтварят вещества във вода, някой като захар и сол бяха разтворимите, а другите като пясък неразтворими.
Измисляш проект на учениците, който чрез експеримент/практика да ги накара да приложат умения и знания или да изпълнят поставена цел, а ако нямат знания, те сами трябва да ги добият. Без твоя помощ.
За кой клас и предмет говорим?
По мой избор от 1 до 4 клас.

# 88
  • Мнения: 12 840
Аз бих избрала четвърти клас и математика с технологии, нещо с 3д геометрични фигури, че в пети клас ги чака това. В пети клас имат да правят куб и ще се учудиш колко от тях се зорят да изрежат и сглобят един куб на хартия. Така че в четвърти може да ги накараш да измислят "техниката" за изработка на куб с различни материали (хартия, лего блокчета, вода, кинетичен пясък, стиропор, пластелин, дърво...) Проект "Най-интересно кубче" , нарочно изброяваш всякакви материали, дори и такива от които ще им е трудно да направят куб (като вода, например), казвам трудно, не невъзможно, защото за да направиш кубче от вода, трябва да измислиш как да побереш водата предварително в нещо прозрачно с форма на куб. Предлагаш им свобода да работят с помощ от родител (важното е опит и експеримент да следят пряко и да участват в него) или по двойки (приятелството също е стимул за работа).
Това е най-лесния проект, който ми хрумна в момомента. Иначе - въображение по всеки предмет какво можеш да им възложиш да пробват и доказват.

# 89
  • Мнения: 1 532
Благодаря amy_nka! Да това е интересна идея.

Общи условия

Активация на акаунт