Професия учител - 16

  • 44 928
  • 739
  •   1
Отговори
# 735
  • Мнения: 421
Здравейте, колеги. Рових из наредбите в МОН, но не успях да намеря отговор. Отпадат ли входните равнища и има ли промени в учебните програми по БЕЛ(отпаднали теми)?

Не, не отпадат. Правят се, после се отчитат в специална форма и се докладват на ПС от зам.директора уч.дейност.

# 736
  • Мнения: 2 026
В тематичното годишно разпределение са заложени 2 отделни входни равнища- едно по български език и едно по литература. Как да процедирам след това с оценките? Няма как да са 2 отделни, нали? А да пусна тест по БЕ, после тест по литература, да проверявам и оценявам заедно?

# 737
  • Майничка
  • Мнения: 12 628
Вариант 1 - 2 писмени,  средноаритметична оценка.
Вариант 2 - правиш го смесено в 2 съседни часа и слагаш обща оценка

# 738
  • Мнения: 3 640
В тематичното годишно разпределение са заложени 2 отделни входни равнища- едно по български език и едно по литература. Как да процедирам след това с оценките? Няма как да са 2 отделни, нали? А да пусна тест по БЕ, после тест по литература, да проверявам и оценявам заедно?
Какво е това ТР? Преправи си го с 1 входно и още един урок преговор..
Аз винаги така правя. Взимам едно готово ТР и си го преправам, както на мен ми е удобно и ми харесва.

# 739
  • Добрич
  • Мнения: 5 463
Аз също винаги преправям разпределенията (тематичните планове) така, както намеря за удачно. Даже съм попадала на примерни разпределения от издателствата, в които съотношението на часовете (нови знания :  преговор : упражнения : практически упражнения : контрол и т.н.) не отговаря на изискването, заложено в учебната програма.
Преподавам на малцинства и часовете за контрол залагам само толкова, колкото е задължителния минимален брой. Всички други контролни от примерните разпределения правя на упражнения. Пак може да дам тест и да напиша оценка, но часът се води за упражнение, съответно датата не се подава и съобразява с графика на училището. Освен това на упражненията за самостоятелна работа най-често стимулирам учениците да ползват помощни материали (тетрадка, учебник, Интернет, табла и пр.). Обикновено няма въпроси "за ограждане" и се иска да се приложи мисловна дейност, даже и да е елементарна понякога.. Вариантът "тото" отпада.

Колеги, на ст. 50 сме. Така, че:

ЗАПОВЯДАЙТЕ В НОВАТА ТЕМА!

Общи условия

Активация на акаунт